Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Mastermind




Από εμένα
Το μαστερμάιντ μόνο του πόσο μου το δίνεις? Που φαίνεται ότι είναι του 72?

Από το θύμα
Γεια σου, το γράφει στο κουτάκι του ότι είναι του 1972 θα το δεις από κοντά. Πάρτο 12 ευρώ μόνο του!

Από εμένα
Ωχ! 12 ευρώ? Πολλά τα ακούω, περίμενα να μου πεις 3-4 ευρώ...

Από το θύμα
τώρα περιμένεις να σου απαντήσω σοβαρά; είναι επιτραπέζιο 40 ετών.
να στο δώσω μέχρι 10 πιο κάτω δε μπορώ, σόρρυ

Από εμένα
Τώρα σοβαρά, περιμένεις να δώσω 10 ευρώ για μια παλιατζούρα 40 ετών που θα βρωμάει πλαστικούρα και πιθανότατα είναι και ανθυγιεινό για τα παιδιά? το ξέρεις ότι τότε οι παιχνιδοβιομηχανίες δεν υπάκουγαν κανένα νόμο περί προστασίας ανηλίκων?
5 ευρώ η τελευταία μου προσφορά!

Από το θύμα
Mε 5 ευρώ θα γίνει υγιεινό το παιχνίδι; I dont get your logic.
Anyway. Δεν μπορώ. Καλό βράδυ

Από εμένα
Με 5 ευρώ θα το χαρίσω σε μια οικογένεια Βουλγάρων για να κάνουν Χριστούγεννα! Αλλά ούτε αυτό δεν σκέφτεσαι... πολύ σκληρή καρδιά φίλος...

Από το θύμα
Α τώρα κατάλαβα γιατί θέλεις να σιγουρευτείς ότι είναι του 1972. Για να θυμηθούν οι γονείς τα δικά τους παιδικά χρόνια παίζοντας με τα παιδιά τους και να προσφέρεις διπλή χαρά στην οικογένεια..
Σωστός.

Από εμένα
Θέλω να σιγουρευτώ, γιατί αν τους δίνεις σύγχρονα παιχνίδια παθαίνουν πολιτισμικό σοκ, μου το έχουν πει οι γονείς τους και με παρακάλεσαν να βρω κάτι αρχαίο... αλλά δεν περίμενα ότι εσύ θα χτυπάς τη σαβούρα! Και στο κάτω κάτω, 30 ευρώ τα δίνεις όλα, 12 ευρώ μόνο το μάστερμάιντ? έχει λογική αυτό?

Από το θύμα
στα 4 το ένα δώρο φίλος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου