Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Αρχίδια Κράνος



η αρχική του τιμή ήταν 200 ευρώ

Από εμένα
γεια
τι μέγεθος είναι;
έχει ασφάλεια?

Από το θύμα
Φίλε μου
medioum είναι αν θες στείλε μου email να σου στείλω και φωτό… τι εννοείς ασφάλεια?

Από εμένα
s*******@yahoo.com
ασφάλεια....

Και μου στέλνει αυτό εδώ το email
Από το θύμα
φίλε μου αν θες απάντησε μου λίγο σύντομα με έχουν πάρει άλλα δύο άτομα…

Από εμένα
εε, κοίτα με ενδιαφέρει πρωτίστως τι ασφάλεια έχει?! Δεν μπορώ να αγοράσω ένα κράνος, το οποίο 
θα το αγοράσω για να μην σπάσω το κεφάλι μου, και να μην ξέρω αν έχει ασφάλεια!

Από το θύμα
Μπορείς πολύ απλά να δεις
spec στο ίντερνετ? Τι μηχανή έχεις?

Από το θύμα ξανά
κοίτα η αλήθεια είναι ότι μου το ζήτησε ένα παλικάρι 190 αλλά αν είναι να το πάρεις ποιο γρήγορα από εκείνον στο δίνω τόσο…

Από εμένα
δεν έχω μηχανή, για άλλο λόγο το χρειάζομαι.
οκ το παίρνω εγώ 190

Από το θύμα
οκ προφανώς να το δεις όποτε θες… Παρασκευή με βολεύει αν δεν έχεις θέμα…

Από εμένα
όχι δεν έχω κανένα θέμα, απλά θα ήθελα να μου απαντήσεις και τι ασφάλεια έχει...
που να έρθω να το δω? Βολεύει πρωινά?

Από το θύμα
κέντρο Αθήνα όπου θες.. . ασφάλεια εννοείς σαν εξάρτημα ή σαν κράνος γενικότερα?

Από εμένα
ενεργητική ή παθητική ασφάλεια έχει?

Από εμένα ξανά
τέλεια το κέντρο με βολεύει την Παρασκευή

Από το θύμα
αν δεν κάνω λάθος ενεργητική, με κούμπωμα είναι.

Από το θύμα ξανά
ωραία το τηλ μου είναι 69********
ότι ώρα είσαι με παίρνεις και έρχομαι οπουδήποτε…

Από το θύμα ξανά μανά
οκ να περιμένω τηλέφωνο?

Από εμένα
Με κούμπωμα, εννοείς κούμπωμα μεταλλικό ή πλαστικό? Κάτσε γιατί παίζουν ρόλο αυτά... παίζουν ρόλο και στην τιμή!

Από το θύμα
δώσε μου το
email σου να σου στείλω φωτό

Από το θύμα ξανά
ρε φίλε μου το κράνος είναι αγορασμένο εδώ και 4 μήνες και είναι πολύ καινούριο μοντέλο… πλαστικό είναι το κούμπωμα με προστατευτικά… στείλε μου το
email σου να σου δείξω και φωτό

Από εμένα
S********@yahoo.com
στείλε μου γιατί παίζει ρόλο
να σου πω, τι ομάδα είσαι?

Δεν μου έστειλε άλλο email

Από το θύμα
Δεν ασχολούμαι με την μπάλα… αλλά που κολλάει αυτό? Τεσπα σου έστειλα φωτό… αύριο πρωί να περιμένω τηλ?

Από το θύμα ξανά
και τι ώρα θα μπορείς?

Από το θύμα ξανά μανά
φίλε μου τι θα γίνει με το κράνος το θες ή όχι?

Από εμένα
ναι φίλε το θέλω το κράνος
απλά μου έτυχε κάτι απρόοπτο και αναγκάστηκα να περάσω το βράδυ στο τμήμα... ασε μεγάλη ιστορία. Έχεις πάει ποτέ στη Τρούμπα του Πειραιά? Ε, εκεί με μάζεψαν γιατί ροβόλαγα κάτι παρδαλές...
Κολλητέ άμα ψήνεις κατάσταση μου λες, οι δικές μου είναι πολύ καθαρές και με χαρτιά.

Από εμένα ξανά
α, και οι φωτογραφίες που μου έστειλες είναι πιο μικρές και από το πουλί γιαπωνέζου κασκαντέρ! Δεν μπορώ να το δω έτσι το κράνος!

Από το θύμα
φίλε εγώ μπορώ αύριο στις 9 μετά δύσκολο…

Από εμένα
λοιπόν, τώρα είδα το μνμ
θα βρεθούμε αύριο να μου δείξεις από κοντά το κράτος
να μου εξηγήσεις και πως λειτουργεί
και αν έχει εγγύηση

Από το θύμα
Άκου εγώ μπορώ αύριο στις 5:30 το απόγευμα, εγγύηση έχει ακόμα 5 μήνες με την απόδειξή του, τώρα πως λειτουργεί… στο κεφάλι το βάζεις…

Από εμένα
καλά στο κεφάλι το βάζεις, που θα το έβαζες δηλαδή... εκτός αν υπονοείς ότι έχω τόσο μεγάλους όρχεις που χρειάζομαι κράνος ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ραντεβού που θα δώσουμε όμως? θες να πούμε στη πλατεία Βικτωρίας;

Από το θύμα
Κοίτα θα με βόλευε Ομόνοια αν δεν σε πειράζει στις 6 δουλεύω… μπορείς?

Από το θύμα την επόμενη μέρα
αύριο πρωί φίλε μου αν θες συναντιόμαστε κάπου κέντρο μέχρι τις 12 αλλιώς μετά άστο θα το δώσω στο άλλο παιδί που μου δίνει 200 πλέον.

Από εμένα
Λοιπόν, δώστο στο άλλο παιδί γιατί εγώ είμαι λίγο απαιτητικός.
Κι αυτό που είπες για τα αρχίδια μου με πείραξε και το παρεξήγησα....
Ας μην το κάνουμε θέμα όμως καλύτερα! Άντε μπράβο!

Από το θύμα
ρε φίλε μου τι λες? Είπα εγώ για τα αρχίδια σου? Είσαι σοβαρός? Για κοίτα καλά, να σε προσβάλω για ποιο λόγο? Σε ξέρω και από εχθές? Τέσπα αν θες στείλε μου και πότε αύριο μέχρι τις 12.. Ευχαριστώ όπως και να έχει…

Από εμένα
τώρα κοροϊδεύεις? Κοίτα πιο πάνω και δες τι γράφεις για τα αρχίδια μου! Ότι έχουν ελεφαντίαση και χρειάζομαι κράνος για να τα βάλω μέσα! Σκέφτομαι κι εγώ, σε ξέρω και από εχθές? Με ποιο δικαίωμα κοροϊδεύεις τα αρχίδια μου? Έχεις ξεπεράσει κάθε όριο! Πες μου, σε ενόχλησα εγώ? Είπα εγώ κάτι για τα δικά σου αρχίδια!? ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ!

Από το θύμα
να σου πω θα μας τρελάνεις? Σου έχω στείλει εγώ αυτή την κουβέντα που μου γράφεις? Κάντο
copy paste και στείλτο μου… μήπως σου έχει στείλει άλλος ή εσύ αλλού… εγώ δεν έχω λόγο να σου στείλω κάτι τέτοιο, κοίτα καλά και μην λες πράγματα τα οποία δεν ισχύουν… γιατί εγώ διαβάζω πολύ καλά όλη τη συζήτηση μας και δεν βλέπω να αναφέρονται πουθενά αρχίδια…

Από το θύμα ξανά
Τεσπα ξαναδιάβασε ξανά την κουβέντα μας καλά και θα δεις ότι δεν υπάρχει καμία προσβολή από μέρος μου για εσένα, δεν έχω σκοπό να προσβάλω κάποιον που δεν ξέρω και ούτε θα το κάνω, κοίτα μήπως κάποιος άλλος και τα έχεις μπερδέψει…
σου ξαναστέλνω λοιπόν το κινητό μου 69******** θα είμαι κέντρο μέχρι τις 3 το μεσημέρι αν θες το κράνος πάρε με αλλιώς χάρηκα που τα είπαμε και σόρρυ για όλη την παρεξήγηση που έγινε… το μόνο που θέλω είναι να με ενημερώσεις μόλις δεις το μήνυμα μου τίποτε άλλο…
Ευχαριστώ…

Οφείλω να ομολογήσω ότι κάπου εδώ κατάλαβα πως νιώθουν οι γκόμενες με κάτι μαλάκες σαν αυτόν (ή εμένα) που πέφτουν στα γόνατα και τις παρακαλάνε

Από το θύμα 10 μέρες μετά
το κράνος δεν έχει πουληθεί αν σε ενδιαφέρει ακόμα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου