Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Μπορέι να μην χωράει στο πόδι μου




Αρχικά η αγγελία είχε 2 φωτογραφίες της ίδιας ρακέτας.

Από εμένα
γεια χαρά
πουλάς και τις 2 ρακέτες 60 ευρώ?

Από το θύμα
Μία ρακέτα είναι φίλε μου..  

Από εμένα
μήπως έχεις καμιά ακόμα ίδια?

Από το θύμα
Τι εννοεις; 2 χρειάζεσαι; Έχω αλλη μια αλλα οχι ιδιο μοντελο.

Από εμένα
τουλάχιστον είναι το ίδιο μέγεθος?

Από το θύμα
Καλησπέρα φίλε μου. Άκυρο τελικά για τη 2η ρακέτα. Υπάρχει μόνο αυτή η
Wilson που βλέπεις στην αγγελία. Ενδιαφέρεσαι;

Από εμένα
ε, όχι! χρειάζομαι δύο! τι να την κάνω μόνο μια;

Από το θύμα
Παρε τη δικια μου και βρισκεις αλλη μια και παιρνεις.
Ειναι σε αριστη κατασταση παντως.

Από εμένα
μπορεί να μην χωράει στο πόδι μου η άλλη... πρέπει να ειναι ίδιες

Από το θύμα
Τι εννοεις να μη χωραει στο ποδι σου;;;
Ρακετα του τεννις ειναι!

Από εμένα
Καλά δεν έχει σημασία, αφού δεν έχεις δύο ίδιες γιατί το συζητάμε?!
Απλά έτσι για να ξέρεις, ο καλύτερος τρόπος να προχωράς στα χιόνια είναι να δέσεις ρακέτες του τένις κάτω απο τα παπούτσια σου. Έτσι μεγαλώνει η επιφάνεια του πέλματός σου και δεν βυθίζεται το πόδι σου. Γι' αυτό θέλω να χωράει το πόδι μου....
Φιλικά
Τζόρτζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου