Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Όλα μέσα




Από εμένα
φιλαράκι στα αγοράζω όλα ΟΛΑ 136 ευρώ
Τζόρτζης

Από το θύμα
Για όλα δυστυχώς η τιμή είναι αρκετά χαμηλή... αν σε ενδιαφέρουν κάποια πράγματα συγκεκριμένα μπορούμε ευχαρίστως να το συζητήσουμε για κάποια καλύτερη τιμή... φιλικά Κώστας

Από εμένα
Πόσα θες για όλα ρε παιδί μου; Εγώ μόνο το σφουγγαράκι θέλω αλλά δεν μπορώ να κάνω παζάρια τώρα και τζιτζιμπρόνια, τι είμαστε γυναικούλες στη λαϊκή; Πες μου πόσα θες για όλα να το κλείσουμε
Τζόρτζης

Από το θύμα
430 βγαινουν ολα τα υπολοιπα εκτος απο τα ρολογια που εχουν πουληθει... Η καλυτερη που μπορω να σου κανω τιμη ειναι 300 ευρω..
απο που εισαι εσυ?

Από εμένα
Από το Αμύνταιο, 4 κατοστάρικα λοιπόν, ακριβός είσαι αδερφάκι, αλλά θα τα πάρω.
Στείλε μου ένα φορτηγό αύριο να φορτώσει.
Τζόρτζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου