Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Kαυλίαρης (Part 1)




Από εμένα
γεια φιλαράκι
είμαι διαθέσιμος
όποτε θες μου λες να κάνουμε ανταλλαγή

;)Από το θύμα
ναι ρε φίλος φυσικά!!!
έχεις πολλές τσόντες εσύ??? Σε αρχεία στο
pc σου ή σε DVD τις έχεις? Τι τσόντες είναι?
είσαι Αθήνα και εσύ?
εγώ μένω στο Χαϊδάρι
έχω 400 τσόντες στο
pc μου όλες επιλεκτικές κυρίως τρίο, παρτούζες, outdoor φάσεις και ταινίες δεκαετίας 90

Από το θύμα ξανά (μετά από 10 λεπτά)
Λοιπόν φιλαράκο???
;)

Από το θύμα ξανά (μετά από 20 λεπτά)
ενδιαφέρεσαι φίλε μου για ανταλλαγή ή άλλαξες γνώμη τελικά???

Από το θύμα ΞΑΝΑ (μετά από 30 λεπτά)
Είσαι εδώ φίλε μου???

Από εμένα
εδώ είμαι φίλε μου, απλά είμαι απασχολημένος τώρα...

(απαντούσα σε άλλες αγγελίες)

Από εμένα ξανά
καίγεσαι τόσο πολύ? θες τώρα δα να ξεκινήσει η ανταλλαγή ε?

Από το θύμα
όχι δεν καίγομαι, απλά νόμιζα ότι ήθελες να μιλήσουμε αφού μου έστειλες μήνυμα. Και είδα που δεν απαντούσες …
ok, όταν θες μίλα μου.

Από εμένα (καινούριο μήνυμα, το παλιό το είχε διαγράψει)
Έλα φιλαράκι! πως να σου μιλήσω, αφού το διέγραψες...
τώρα έχω λίγο χρόνο
ξέρεις δουλεύω και δεν θέλω να δίνω δικαιώματα. έτσι που είναι και τα πράγματα τώρα... καταλαβαίνεις
αλλά η τσόντα τσόντα!
Τζόρτζης

Από το θύμα
Ποιο διέγραψα ρε συ;;;; Δεν καταλαβαίνω.
Σωστός πάντως!!!! η τσόντα τσόντα!!!
;)
Φανατικός τσοντάκιας και εσύ ρε; περιοχή σου; τι τσόντες έχεις-βλέπεις;;;
Εγώ μένω κοντά στο Χαϊδάρι, είμαι 30 χρονών. Φανατικός κολλημένος τσοντάκιας!
Έχω 400 ταινίες περίπου!!!
;)Κυρίως βλέπω έχω: τρίο, παρτούζες, outdoor φάσεις, και ταινίες δεκαετίας '90.

;)Από εμένα
ώ φίλε μένω στο Αμύνταιο
το ξέρεις?
ποιο πολύ χωρίο το λες παρά πόλη
αλλά ειμαι φανατικός τσοντάκιας
καλά οι ναιντίλες είναι οι καλύτερες τσόντες έβερ!
η αγαπημένη μου, η θεά, η μοναδική, η Σίλβια Σέιντ!

ρε φίλε μένω μόνος πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή και τι να κάνω, την έχω κάνει λάστιχο

Από το θύμα
Σε καταλαβαίνω ρε μάγκα! Βέβαια και Αθήνα να ήσουν... άλλη καύλα το γαμήσι φυσικά, και άλλη καύλα οι τσόντες!
;)
Που κοντά είναι η περιοχή σου ρε; Είσαι κοντά στην Αθήνα σχετικά;
Χαίρομαι πάντως που πετυχαίνω φανατικό τσοντάκια!!! Εγώ ασχολούμαι με το "άθλημα" χρόνια (είμαι 30 χρονών τώρα). Κρατάω και κάνω συλλογή από επιλεκτικές τσόντες.
Πρίν καιρό είχα ένα φιλαράκι σχετικά κοντά μου 35 χρονών (αλλά τώρα ποια μένει Ρόδο) που είναι πιο φανατικός τσοντάκιας από εμάς!! Παρότι είχε γκόμενα, έμενε μόνος και είχε στο PC του πάνω από 1000 τσόντες!
Είχαμε ανταλλάξει ένα σωρό ταινίες, και πολλά απογεύματα που ήταν μόνος χωρίς τη γκόμενα αράζαμε και βλέπαμε παρέα τσόντες
;)πήγαινε η τσοντο-μαλακία σύννεφο μιλάμε! ;)γαμώ τις φάσεις! ;);)
Αθήνα έρχεσαι καθόλου εσύ ρε; Πόσο χρονών είσαι;
Πως θα ανταλλάξουμε τσόντες; δεν μου είπες και τι είδη ταινιών έχεις.

Από εμένα
πωωωω ρε φίλε τι λες τώρα!
γάμω τις καταστάσεις!
Να σου πω κατι φιλαράκι, άλλη καύλα το γαμήσι και άλλη καύλα οι τσόντες! Εγώ ρε συ, χωρίς τσόντες δεν ζω, έχω χωρίσει με γκόμενα για αυτό το λόγο! Με έπιασε να βλέπω τσόντες και μου έκανε φασαρία, ξέρεις τώρα, και "μήπως αυτή είναι καλύτερη?" ναι μωρή, της λέω, αυτή είναι καλύτερη από εσένα! Πηδιέσαι εσύ έτσι και δεν το ξερα? Καλά έγινε της πουτάνας, χοντρός καβγάς, που να στα λέω...
Φίλε η περιοχή μου είναι μακριά απο Αθήνα, αλλά κατεβαίνω συχνά καμιά φορά το χρόνο. Το Αμύνταιο είναι στη Φλώρινα, έχεις πιει ποτέ ΞΙΝΟ ΝΕΡΟ? Ε, εδώ το φτιάχνουμε.
Κι εγώ κοντά στα 30 είμαι, γι’ αυτό μου αρέσουν οι ναϊντίλες!
Δεν θα σου πω ψέματα, έχω 3 εξωτερικούς σκληρούς δίσκους ΓΕΜΑΤΟΥΣ ΤΣΟΝΤΕΣ!
Γεμάτους όμως ε! Μιλάμε πολύ πράγμα, και είναι όλες διαλεγμένες μια μία με το "χέρι" αν καταλαβαίνεις...
Ρε φίλε, τώρα αυτό που θα σου πω μπορεί να σου φανεί λίγο δραματικό, μελόδραμα, αλλά είναι αλήθεια.
Σε ζηλεύω που είχες έναν φίλο που αράζατε και βλέπατε τσόντες και την παίζατε παρέα! Πραγματικά σε ζηλεύω, γιατί είμαι 30 χρονών σχεδόν και ούτε με ένα φίλο μου εδώ στο σκατοχώρι δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Είναι χωρίο ρε σύ, άλλη νοοτροπία.

Από το θύμα
Σε καταλαβαίνω φιλαράκι απόλυτα!!! Δυστυχώς ο φίλος που είχα έχει φύγει εδώ και 6 μήνες εκτός αθηνών, οπότε δεν βλεπόμαστε ποια!
:(
Έχω βρει ένα άλλο φιλαράκι πιτσιρικά 25 χρονών από κοντινή περιοχή και τα λέμε συχνά για ψωλοβάρεμα. Γενικά σαν φάση... τσοντο-μαλακια με φίλο το γουστάρω απίστευτα!!! Κρίμα που δεν έχεις κανέναν εκεί και κρίμα που δεν είσαι Αθήνα, γιατί σίγουρα θα κανονίζαμε οι δύο μας συνέχεια τέτοιες φάσεις τσοντομαλακίας!
;););)
Έχεις πολλές βλέπω τσόντες και συ, χαίρομαι που επιτέλους πετυχαίνω έναν φανατικό τσοντάκια σαν και εμένα!!!
Πως όμως θα ανταλλάξουμε τσόντες ρε; Εκτός αν είναι τώρα κοντά να έρθεις Αθήνα, οπότε όλα θα ρυθμιστούν από κοντά!
;)
Να μας δούμε φατσικά ρε για να γνωριστούμε;;; Έχεις facebook να δούμε φωτος μας χωρίς αίτημα φιλίας; ή skype να τα πούμε με κάμερες;

Από εμένα
Ρε φίλε πολύ σε συμπάθησα!
Λοιπόν, στο λέω αλήθεια τώρα, την σημερινή μαλακία θα στην αφιερώσω! Σκέφτομαι να βάλω κάτι πολύ ανώμαλο, έχεις δει τσόντα με γκόμενα να την πηδάει σκύλος? Όχι πάντα, αλλά καμιά φορά την βρίσκω και με λίγη ανωμαλία.
Γενικά εμένα ξέρεις τι με εξιτάρει στις τσόντες? Να βλέπω αυτό που δεν μπορώ να κάνω!
Τα αγαπημένα μου είναι τα όργια (που δεν μου έχει κάτσει ποτέ να κάνω) και προφανώς γαμήσια σε πισίνες και παραλίες και τέτοια πράγματα.
Ποιά είναι η αγαπημένη σου πορνσταρ?

Από το θύμα
Αγαπημένους πορνοσταρ έχω αλλά δεν έχω ψάξει τα ονόματα τους ρε.
Κυρίως παρτούζες βλέπω είναι οι αγαπημένες μου και έχω πολλές.
Και γω σε συμπάθησα ρε φίλε και χαίρομαι που μιλάμε
;)
Δεν μου είπες όμως πως θα ανταλλάξουμε τσόντες, και πως θα μας δούμε ρε; Να γνωριστούμε καλύτερα. Δώσε facebook ή skype ρε.

Από το θύμα ξανά
Λοιπόν καυλιάρη φίλε???
;)

Από εμένα
καυλιάρη, για εμένα όπως σου είπα, η θεά είναι η Σίλβια 

νομίζω έχω όλες τις τσόντες της. Ρε φίλε, δεν έχω facebook ούτε skype δυστυχώς, γενικά είμαι κατά αυτών των μέσων. Έχω μόνο λογαριασμό στο <website> και στο <website> για να πουλάω πράγματα και να κατεβάζω καμιά τσόντα. Aλλά αν θες μπορούμε να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά , θα έρθω σύντομα Aθήνα

Από το θύμα
Ναι μπορούμε και έτσι να ανταλλάξουμε φώτος προσώπου ρε. Αυτό είναι το e-mail μου: *******@hotmail.com Μόλις στείλεις, απαντώ και με δική μου φώτο. Και μετά αν θες ανταλλάζουμε και κινητά, για να μπορούμε να μιλήσουμε κιόλας. Τώρα αυτό το καιρό είσαι μόνος ή έχεις και γκόμενα;;; Χαίρομαι που θα έρθεις και σύντομα Αθήνα!! ;) Σίγουρα θα οργανωθούμε.

Από εμένα
Φίλε ψήνω μια πιτσιρίκα τώρα... τι να σου λέω... έχει μια κωλάρα, πρέπει να είναι τρελή ανωμαλιάρα! Θα σου στείλω και δική μου φωτό και δική της να μου πεις
πες μου και το μικρό σου, εγώ Τζορτζης.

Από το θύμα
Ωραίος ρε. Πέτρος εδώ. Περιμένω φωτός σου και απαντώ

Από εμένα
σου έστειλα καυλιάρη Πετρο!

Από τον Πέτρο Δεν ήρθε κάτι. Τσέκαρε και στείλε ξανά.

Από εμένα
Σο
υ εστειλα στο *******@hotmail.com
μήπως μπήκε στο spam? το εμαιλ μου είναι *******@yahoo.com

(όντως του έστειλα το παρακάτω email)




Από το θύμα
θα τσεκάτω μόλις πάω σπότι και θα σου πω

Από εμένα
καλά τώρα κοίταγα πάλι την Αννα Μαρία, την γκόμενα που ψήνω... είναι ένας μουναρος! Στην φωτό που σου έστειλα ήταν από ένα γάμο που ήμασταν κι οι δύο καλεσμένοι!

Από το θύμα
θα σου πω για όλα. Και μετά τις φωτός ανταλλάζουμε και κινητά αν θες.

Από το θύμα (το ίδιο βράδυ)
τώρα το είδα
;)
δες κι εσύ εμένα



Από εμένα
πολύ ωραίο παλικάρι είσαι αδερφέ μου! Καυλιάρη μου αμα ήμουν γκόμενα σε πήδαγα
;)

Από το θύμα
χαχαχα είσαι τρελάρας μαλάκα!
:)
πρόσεχε τι ανήθικες προτάσεις κάνεις μην κάτσει πάνω στη τσοντο-μαλακία και πίπα, και μετά ξεχάσεις τις γκόμενες. χαχα :)



(συνεχίζεται)

1 σχόλιο: