Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Χαρούλης (1)



Από εμένα
γεια σου φίλε
ενδιαφέρομαι για το σταντ της προέλ
για τα υπόλοιπα ενδιαφέρομαι λιγότερο
πες μου μπορώ να το αγοράσω ξεχωριστά;
Τζορτζης

(αρχικά στην αγγελία πούλαγε το σταντ αλλά και κάτι φωτιστικά)

Από το θύμα
καλησπέρα Τζόρτζη
εννοείται πως παίρνεις ότι θες. δεν θα είχε άλλωστε λογική να υποχρεώσω κάποιον να πάρει ένα σταντ
keyboard παρέα με... φωτιστικά!!!
Χάρης

Από εμένα
Γεια σου ρε Χάρη καραμπουζουκλή! Με έφτιαξες τώρα! Και είχα ήδη αρχίσει να σκέφτομαι πως θα ξεφορτωθώ τα φωτιστικά! Έλεγα να τα κάνω δώρο σε μια πρώην γκόμενα... ξέρεις μπας και παίξει καμία φάση πάλι... αλλά δεν πειράζει, προτιμώ να τον παίξω...
Λοιπόν, πες μου μέχρι που μπορείς να το στείλεις??
Τζόρτζης

Από το θύμα
δυστυχώς δεν παίζει να το στείλω πουθενά. είμαι αρκετά περιορισμένος από χρόνο (άλλωστε αν είχα χρόνο δεν θα έδινα το
stand αφού θα το χρησιμοποιούσα!!!).
παίζει μόνο παραλαβή από νέα Σμύρνη (ή συνάντηση κάπου στη γύρω περιοχή)

Από εμένα
καλημέρα Χαρούλη μου γλυκιέ!
αν βρεις χρόνο πάμε για έναν καφέ το Σουκού, να κάνουμε και το ντιλ, να μοιράσουμε και την απόσταση;
Τζόρτζης

Από το θύμα
καλημέρα
πρωινός πρωινός ε;
δυστυχώς είμαι στο τρέξιμο όλες τις μέρες λόγω δουλειάς/οικογένειας. αλλά να δούμε πως μπορούμε να το φτιάξουμε. τι ακριβώς εννοείς "να μοιράσουμε και την απόσταση"; (καθώς δεν ξέρω που είσαι). ελπίζω να μην εννοείς ότι είσαι στη Λάρισα και θα βρεθούμε στη.... Λαμία!!!

Από εμένα
εμένα κυρίως με ενδιαφέρει ο καφές, να κάνω μια καλή φιλία και ότι προκύψει. Γιατί τι να το κάνω ένα σταντ αν έρχεται απο έναν κακό άνθρωπο γεμάτο άσχημα συναισθήματα για τους άλλους;
Όχι δεν είμαι στην Λαμία, στην Αθήνα είμαι αλλά δεν μπορώ ακόμα να σου αποκαλύψω που... είναι πολύ νωρίς και φοβάμαι!
Τζόρτζης

Από το θύμα
όπως σου είπα, δεν υπάρχει ιδιαίτερη άνεση χρόνου αυτό τον καιρό. και ο λίγος που μένει θέλω να τον περνάω με τη γυναίκα μου.
οπότε μάλλον θα σε απογοητεύσω σχετικά με τον καφέ
σε ευχαριστώ πάντως
καλό βράδυ
χάρης

Από εμένα
οκ, τότε ενα έχω να σου πω
έρχομαι εγώ στη Νέα Σμύρνη, να σε γνωρίσω κι από κοντά, να δω και που μένεις.... χιχιχιχι

Από το θύμα
οκ Τζόρτζη
όταν μπορείς να περάσεις μου λες, για να δω πως να βρεθούμε.
πάντως επειδή λόγω δουλειάς κυκλοφορώ αρκετά στην γύρω περιοχή, αν σε βολεύει να βρεθούμε και σε κάνα σταθμό μετρό ή αλλού μου λες για να το κανονίσουμε
χάρης

Από εμένα
Γεια σου Χάρη γλύκα! Σήμερα μπορώ! Τι λες; Πες στη γυναίκα σου ότι θα πας να δεις τον Ολυμπιακό σε κάτι φίλους και συναντιόμαστε στη πλατεία της Νέας Σμύρνης; Κατά τις 11 σε βολεύει;
Τζόρτζ(ης)

Από το θύμα
γεια σου Τζόρτζη
συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά μόλις τώρα βρέθηκα λίγο στο σπίτι και είδα το μήνυμα.
σχετικά με τον... ολυμπιακό, μάλλον δεν θα το "φάει" το έτερον μου ήμισυ αφού πιο πιθανό είναι να ξέρει για ποδόσφαιρο η γιαγιά μου παρά εγώ!!!
γενικά όπως σου είπα είμαι στο τρέξιμο. έτσι όπως το βλέπω ή θα κανονίσω να βρεθούμε κάπου ανάμεσα σε δουλειές μου ή για τις 10-11 που είπες μπορούμε να βρεθούμε στο πόδι καθώς είναι η ώρα που βγάζω έξω το σκύλο
ότι θες μου λες
Χάρης

Από το θύμα (την επόμενη μέρα το πρωί)
καλημέρα Τζόρτζη
συγνώμη για την ενόχληση πρωί πρωί απλά επειδή ένα άλλο παλικάρι (αδελφός συναδέλφου) με ρώτησε σχετικά με το σταντ κι επειδή δεν μου αρέσουν οι παρεξηγήσεις (ειδικά αφού έχεις προηγηθεί χρονικά) εσύ το θέλεις σίγουρα ή αν "κάτσει" με τον άλλο είσαι οκ;
δεν του απαντώ τελεσίδικα μέχρι να μου πεις (έχω ήδη ενημερώσει ότι προηγείται άλλος)
καλημέρα και πάλι
Χάρης

Από εμένα
Χαρούλη γλυκέ μου να το δώσεις! Εγώ εξάλλου ενδιαφερόμουν κυρίως να σε γνωρίσω από κοντά αφού σε συμπάθησα.... και από ότι κατάλαβα το ήθελες κι εσύ. Οπότε μπορούμε να το κάνουμε χωρίς το "σταντ"... :0

Από το θύμα
οκ Τζόρτζη, σε ευχαριστώ.
αν τελικά το πάρει το παλικάρι θα σε ενημερώσω
καλό απόγευμα

Από εμένα
θες τελικά να παμε για έναν καφέ?

Από το θύμα
γεια σου Τζόρτζη
το θέμα, που μάλλον δεν κατάλαβες, δεν είναι αν θέλω ή όχι. το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει χρόνος. σκέψου ότι ακόμα και τον κουμπάρο μου (που σημειωτέον είναι και φίλος από το σχολείο) έχουμε να βρεθούμε από αρχή Σεπτέμβρη και δεν μπορούμε να το κανονίσουμε
συγνώμη
Χάρης

Από εμένα
μήπως τότε να κανονίσω να βγω με τον κουμπάρο?

Εδώ τελείωσε η πρώτη μου επαφή με τον Χαρούλη, στην επόμενη ήταν που εκδηλώθηκαν τα συναισθήματά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου