Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Σκακιέρα




Το «δεν δίνονται τα πιόνια» προστέθηκε αργότερα στην αγγελία

Από εμένα
προφανώς έχεις και τα πιόνια ε?

Από το θύμα
Οχι δυστυχώς. Επαιζα με καποια πιο μικρα πιονια(απο αλλο σκακι) γιατι ηθελα να παρω κατι μαρμαρινα καποια στιγμη μεγαλα αλλα ποτε δεν αξιοθηκα. Το τελευταιο καιρο δεν εχω καθολου χρονο..
Σε ευχαριστω
Μανος

Από εμένα
Σε ευχαριστώ κι εγώ Μάνο. Μήπως μπορείς να με πληροφορήσεις πόσο κάνει το κάθε μαρμάρινο πιόνι
και αν έχει σημασία να αγοράσω μαρμάρινα πιόνια, αφού μπορώ να παίζω και με πλαστικά?
Τζόρτζης

Από το θύμα
Μπορει να ψαξεις στο ιντερνετ για τιμες. οτι αρεσει στον καθενα

Από εμένα
δεν ξέρω... πρέπει να το σκεφτώ, μου φαίνονται πολλά λεφτά για ένα σκάκι χωρίς πιόνια...

Από το θύμα
Σκεψου το και μου λες .απο ποια περιοχη εισαι?
Μου στέλνει μαζί κι αυτή τη σελίδα


Από εμένα
να προτείνω κάτι
να παίξουμε την σκακιέρα σε μια παρτίδα σκάκι?
σε αφήνω να πάρεις εσύ τα άσπρα

Από εμένα ξανά
φέρνω εγώ τα πιονια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου