Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Κλουβί-κλουβά



στην αγγελίαυπήρχε και η παρακάτω φωτογραφία του κλουβιού



Από εμένα
γεια σου φίλε
ενδιαφέρομαι για το κλουβί γιατί έχουν μείνει άστεγα τα χαμστεράκια μου,
φαντάζομαι κάνει και για ποντίκια ε, δεν είναι αποκλειστικά για πουλιά το κλουβί ε;
Επίσης με ενδιαφέρει πολύ η αφίσα που έχεις πίσω από το κλουβί!
Την αγοράζω όσο όσο
Τζόρτζης

Από το θύμα
Γεια σου φίλε, το κλουβί είναι για ότι χρήση θες, είτε για χαμστεράκια είτε για πουλιά. Από που είσαι;
Πάρε και το τηλέφωνο μου για να συνεννοηθούμε καλύτερα.
69******** - Αλέξης
Όσον αφορά την αφίσα από το
inception φίλε μου, παιδεύτηκα αρκετά για να την πάρω και άλλο τόσο για να την σταθεροποιήσω στον τοίχο, δύσκολα να την δώσω.

Από εμένα
κουκλί! Γουστάρω πολύ!
Θα βάλω τα χαμστεράκια μου στο κλουβί και θα γίνει τσι πορνι...θα γεμίζω χαμστεράκια...
:)έχει και ρόδα μέσα να τρέχουν; μπα ε?
όσον αφορά την αφίσα, επειδή την θέλω για επαγγελματικό χώρο και όχι για το σπίτι μου, και επειδή λεφτά υπάρχουν, πες μου μια τιμή για τον κόπο σου για να την βρεις και άλλη μια τιμή για τον κόπο σου για να την σταθεροποιήσεις!?
Τζόρτζης

Από το θύμα
Δυστυχώς δεν έχω ρόδα για να τρέχουν τα χαμστεράκια, ότι έξτρα έχει το κλουβί μπορείς να τα δεις στην τελευταία φώτο. Από ποια περιοχή είσαι; Φίλε μου αν την έδινα και 1000 άτομα να την ζητούσαν εσένα θα διάλεγα γιατί από ότι βλέπω σκάλωσες με την πάρτη της, είναι τέτοια όμως η φάση με την συγκεκριμένη αφίσα που δεν παίζει να την δώσω, ανήκει στα λίγα υλικά πράγματα που δεν πουλάω με τίποτα... Πάρε τηλ ή στείλε μήνυμα να συνεννοηθούμε για το κλουβί αν το αποφάσισες οριστικά..

(το username του θύματος παραπέμπει στην αναρχική ιδεολογία, αντιθέτως η φωτό που έχω εγώ στο προφίλ μου παραπέμπει σε θρησκόληπτο άτομο)

Από εμένα
Επειδή είσαι και ανάρχας και σε γουστάρω (όχι ότι συμφωνώ με την αναρχία) θα σου κάνω τρομερή προσφορά για την αφίσα... 78 ευρώ!!! Πες μου σου άρεσε το
Inception?! Έχεις κι εσύ πολύ ζωντανά όνειρα;

Από το θύμα
Όπως σου είπα και στο προηγούμενο μήνυμα, την αφίσα δεν την δίνω. Αν ενδιαφέρεσαι για το κλουβί ενημέρωσε με..

Από εμένα
162 ευρώ?

Από το θύμα
Τζάμπα στέλνεις για την αφίσα φίλε...

Από εμένα
200!!!

Από εμένα (την επόμενη μέρα)
έλα τώρα, μην μου κάνεις πλάκα! 200 ευρώ για μια αφίσα? τι έχει δηλαδή; έκανες σεξ πάνω της με την Κλόντια Σίφερ?
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου