Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Δεν κάνω παζάρια




Στην αγγελία του τονίζει ότι δεν θέλει παζάρια στην τιμή, το ποδήλατο το πουλάει 100 ευρώ. 

Από εμένα
δεν κάνω παζάρι
αγοράζω το ποδήλατο 80 ευρώ, όπως λες.

Από το θύμα
Φιλε μου το ποδηλατο το αγορασα πριν καποιο καιρο 300 ευρω , ειναι ελαχιστα χρησιμοποιημενο (καποιες λιγες μέρες),και εκτοτε ειναι στο υπογειο μου και καθεται λογω του οτι ο γιος μου βρηκε αλλα ενδιαφεροντα. Εκατο ευρω που το δινω (και δεν πεφτω με τιποτα παρακατω) θα το εβλεπα σαν ευκαιρια εαν θα ηθελα να αγορασω κατι τετοιο. Φιλικα παντα

Από εμένα
με 80 ευρώ τι μου δίνεις?

Από το θύμα
Φιλε μου ,δεν ξερω αν εγινα κατανοητος, αλλα το ποδηλατο το δινω 100 ευρω που νομιζω οτι ειναι η καλυτερη τιμη που μπορω να κανω.

Από εμένα
οκ, απλά επειδής εγώ το ποδήλατο το χρειάζομαι για ανταλακτικά (έχω ένα ίδιο) ρωτάω, με 80 ευρά που έχω πρόχειρα, τι μου δίνεις;
Τιμόνι, πετάλια, προεκτάσεις δεν χρειάζομαι.

Από το θύμα
Δεν το δίνω σαν ανταλλακτικά (το υπολοιπο τι να το κανω?) νομιζω οτι η διαφορα στα λεφτα που ζηταω και που εσυ μου δινεις ειναι ελαχιστη (20 ευρω) .Το παιρνεις κρατας αυτα που θελεις και τα υπολοιπα τα πουλας εαν μπορεις, η πουλας το δικο σου (γιατι το δικο μου ειναι σαν καινουργιο) και βαζεις τη διαφορα στη τσεπη. Αυτο μόνο μπορω να σου προτεινω. Πες μου σε ποια περιοχη μενεις (εγω μενω Ανω Γλυφαδα) και εαν συμφωνεις, πως μπορουμε να επικοινωνησουμε. Φιλικα Τακης

Από εμένα
Γεια σου Τάκη
Όντως η διαφορά μας είναι ελάχιστη. Πιστεύω ότι στο τέλος θα τα βρούμε, λίγα ντιλς κολλάνε σε τόση ελάχιστη χρηματική διαφορά. Εγώ με τη σειρά μου, προτείνω να σου δώσω 80 ευρώ και μόλις πουλήσω τα ανταλλακτικά που δεν χρειάζομαι να σου δώσω άλλα 20-30 ανάλογα με το πόσα θα πάρω.
Και ίσως να κάνω αυτό που είπες, να κρατήσω το δικό σου σαν πρώτο και να πουλήσω το δικό μου.
Επίσης θέλω μία χάρη. Κάτω από την πεταλιέρα έχει ένα νούμερο, μπορείς να το βγάλεις μια φωτογραφία και να μου το στείλεις?

Έτσι και εξηγείτε η φωτό της αγγελίας με το νούμερο

Από το θύμα
Φωτο με το νουμερο (
BI-1318 , HAWRA 60196) αναρτηθηκε στην αγγελια .Ξεκαθαριζω οτι πουλαω το ποδηλατο 100 ευρω αυτο ειναι το ντιλ ,το παιρνεις ή το αφηνεις ,τιποτα αλλο, Αφου το αγορασεις,ειναι δικο σου και εσυ κανεις οτι θελεις (το κανεις ανταλλακτικα, το χαριζεις ,το πουλας κομματια η ολοκληρο, το πετας, η το σπας ).Ενοειται οτι το ποδηλατο δεν εχει εγγυηση και απο την στιγμη που το πηρες εγω δεν εχω καμια ευθυνη για τιποτα. Το μονο που εγγυωμαι ειναι οτι ειναι νομιμα αγορασμενο .Εαν συνφωνεις επικοινωνουμε για να σου πω διευθυνση για να ερθεις να το παραλαβεις. Φιλικα Τακης

Από εμένα
Όπα ρε συ, ένα ένα μου τα βγάζεις! Και θα έρθω εγώ να το πάρω και δεν έχει εγγύηση και ποίος ξέρει αν είναι αγορασμένο ή όχι, επειδή μου το λες εσύ ότι το αγόρασες πως εγώ θα το πιστέψω; δεν γνωριζόμαστε κι όλας... Μπορείς να μου το στείλεις εσύ;

Από το θύμα
Φίλε με κουρασες, ειναι το τελευταιο μηνυμα μου, ισχιουν ολα τα παραπανω ,δεν εισαι υποχρεωμενος να το αγορασεις, υπαρχουν και τα καταστηματα εαν θελεις εγγυηση και εχουν και παραδοση κατ οικον.


Αργότερα πρόσθεσε στην αγγελία του ότι δεν δίνει απόδειξη ή εγγύηση.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου