Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Λόγχη Καυκάσου




Από εμένα
εξαιρετική λεπτομέρεια!
μερικές ερωτήσεις
που την βρήκατε?
είναι αυθεντική?
είναι του περίφημου καυκάσιου στρατού?
ποιάς χρονολογίας?
ανήκει σε κάποιον στρατηλάτη?
σκοτώνει?
Τζόρτζης

Από το θύμα
που την βρήκατε? - είναι από την Γεωργία.
είναι αυθεντική? - είναι χειροποιητη, σουβενιρ - δηλάδη το ξιράφη του είναι από απλο ατσάλι,
είναι του περίφημου καυκάσιου στρατού? - ειναί παραδοσιακή λόχγη λαών του Καυκάσου
ποιάς χρονολογίας? - δεν είναι αντίκα, είναι φτιαγμένη τώρα
ανήκει σε κάποιον στρατηλάτη? - οχί
σκοτώνει? - όπως ανέφερα είναι σουβενίρ, το ξιράφη του δεν είναι ακονισμένω, αλλίως από σουβενίρ θα γινόταν κανονικό όπλο.
Για να μην υπαρχει καμία παρεξήγηση η λόγχη αυτή είναι αντικείμενο διακοσμου, όλη αξία του συνιστάται στην χειροποίητη δουλεία που μπορείται να τη βλέπετε στις φωτογραφίες.
Αν σας ενδιαφέρει υπάρχουν επίσης ποτήρια φτιαγμένα από κέρατα του ζωου, επίσης με εξαιρετικό διάκοσμο

Από εμένα
-Ποιά Γεωργία? Την Γεωργία
Σαμαρά? Το ήξερα ότι είναι κι αυτή συλλέκτης, νόμιζα ότι μαζεύει μόνο στρατιωτάκια...
- Άρα δεν είναι αυθεντική? Είναι σουβενίρ...
- Είναι λόγχη του Καυκάσου αλλά όχι αυτή του στρατού? Είσαι σίγουρος, νόμιζα ότι είχαν την ίδια λόγχη όλοι...
-δεν είναι παλιά, άρα δεν είναι του στρατού, ούτε του λαού, είναι φτιαγμένη από κάποιο μαγαζί?
-οπότε η ξιραφη ακονίζεται για να γίνει κανονικό φονικό όπλο?
-ποτήρια από κέρατα ποιανού ζώου?

Από το θύμα
Φίλε, βλέπω ότι έχεις όρεξη για πλάκες

Από εμένα
?

Από εμένα ξανά
λες για τα κέρατα?
ντάξει φαντάζομαι ότι εννοείς ελέφαντα αλλά μπορεί να είναι και από άλλα...

Από το θύμα
Στην αγγελεία όλα είναι γραμμενα ξεκάθαρα.
Αν ρωτάς "ποια Γεωργία" - τι άλλο να σου πω φίλε!?
Τι σημαίνει "λόχη του λαου". Πως το φαντάστηκες; Λόγχη φτιάχνεται από μάστορα, δεν την φτιάχνει ο λαός.

Από εμένα
Οκ ρε φίλε, ποιά Γεωργία ρώτησα, δεν σου έβρισα τη μάνα... Ντάξει δεν είναι όλοι τόσο μανιακοί συλλέκτες για να ξέρουν ότι όταν λέμε Γεωργία εννοούμε τη Γεωργία Σαμαρά...
Εσύ είπες ότι είναι "παραδοσιακή λόγχη λαών του Καυκάσου", τι εννοείς πως το φαντάστηκα? Εσύ το είπες! Τελικά είχα δίκιο? Είναι του στρατού του Καυκάσου?
"Η Λόγχη φτιάχνεται από μάστορα" προφανώς και φτιάχνεται από μάστορα! Δηλαδή εσύ τι φαντάστηκες ότι κάθεται μαζί όλος ο λαός και κάνει από ένα σκαλισματάκι? χαχαχα
πλάκα έχεις ρε φίλε.
Τέλος πάντων, αν θες απάντησέ μου σοβαρά στις ερωτήσεις μπας και προχωρήσουμε και στο ντιλ.

Από το θύμα
Συγνωμη φίλε, αλλα νομίζω ότι δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε τη συζήτηση.

Από εμένα
Οκέικ... όπως νομίζεις. Απλά νόμιζα ότι σε ενδιαφέρει να πουλήσεις και μιας κι εγώ θέλω να αγοράσω...

Από το θύμα
Φίλε ειλικρινά πες μου, όταν σου έγραψα ότι η Λόγχη είναι από την Γεωργία, δεν κατάλαβες ότι μιλάω για την Γεωργία που είναι μια από τις χώρες του Καυκάσου...
Και μου στέλνεις λινκ με την Γεωργία Σαμαρα..., συγνώμη αλλά μου φάνηκε ότι αστειεύεσαι...

Από εμένα
χαχαχα! Καλό γέλασα πολύ... Σιγά μην υπάρχει χώρα Γεωργία, μήπως υπάρχει και Δήμητρα? Κάτι σε Ελένη? χαχαχα
Μπράβο εισαι χορατατζής!

Από το θύμα
Καλά φίλε, τώρα όντως δεν υπάρχει νόημα να συνεχίζουμε τη συζητηση.

Από εμένα
Οκέικ φίλε, έκανα λάθος. Τώρα μόλις το έψαξα. Υπάρχει Γεωργία χώρα. Όντως είναι στον Καύκασο. Αλλά εντάξει, δεν το ήξερα. Μην με σκοτώσεις κι όλας...
Τέλος πάντων, εσύ τι σχέση έχεις με τη Γεωργία; Είσαι Γεώργιος ή απλά πήγες για διακοπές;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου