Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Μουσουλμανία




Από εμένα
Μπ'άβο β'ε αγό'ι μου! Ξέ'εις πόσο και'ό πε'ιμένω να μαζέψω με'ίκά χ'ήματα να φτιάξω τα δόντια μου!!! Τι π'έπει να κάνω? Που να έ'θω? Που είναι το οδοντιατ'είο σου;?

Από εμένα ξανά
τσάμπα είναι ε?
Τζόρτζης

Από το θύμα
Ναι , είναι τζάμπα. Στην οδοντιατρική Α.Π.Θ θα γίνει η δουλειά. Θέλετε να κάνετε μασέλα (πάνω κάτω γνάθο) ?

Από εμένα
θέλω να κάνω μασέλα πάνω γνάθο και μετά αν μου φτάσουν τα λεφτά να κάνω και κάτω. Να σου πω παλικά'ι μου, θα πονέσω πολύ? Πόσο και'ό θα μας πά'ει να ολοκλη'ωθεί η διαδικασία? Δεν θέλω να σε πιέσω αλλά να, μου λένε στο καφενείο ότι αν μπλέξεις με οδοντογιατ'ό ξέχνα το το σεξ...
Ε, δεν γίνεται αυτό... μόλις που β'ήκα μια νεαρούλα και πάω να την στ'ιμώξω τώρα... μην τη χάσω επειδή δεν μπο'ω να κάνω σεξ και δεν έχω και δόντια...
το όνομά σου ποιό είναι παλικά'ι μου;
Τζόρτζης

Από το θύμα
Η διαδικασία δεν πονάει καθόλου. Αυτό θα πάρει 1-1,5 μήνα . Η οδοντοστοιχία θα γίνει και πάνω και κάτω ταυτόχρονα . Όσον αφορά της φήμες του καφενείου , είναι βλακείες γιατί δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Με λένε Τζεμάλ.

Από εμένα
Σε ευχα'ιστώ πολύ παλικά'ι μου! Σε 1-1,5 μήνα θα έχω λευκά δόντια που θα γυαλίζουν πάλι ε?! Με σώζεις αγ'ο'ι μου! Από τον Θεό θα το β'εις το καλό που κάνεις! Πότε να έ'θω, να έ'θω αύ'ιο? Π'ωί κατά τις 6-7 είναι καλά;
Πές μου, από πού βγαίνει το Τζαμάλ?

Από το θύμα
Θα γυαλίζουν και θα κάθονται ωραία . Μακάρι , ο Θεός είναι μεγάλος . Τρίτη 8:00 ώρα σας βολεύει να έρθετε ?, Το όνομα Τζεμαλ δεν βγαίνει από πουθενά είναι αραβικό όνομα , είμαι μουσουλμάνος .

Από εμένα
Μουσουλμάνος? Δεν είσαι Έλληνας, από που είσαι? Από τη Μουσουλμανία? Κάτσε β'ε παλικά'ι μου, το γ'αφείο σου που είναι;
Δεν είναι στην Ελλάδα?

Από το θύμα
o^o
I I
I I
I I
I I
I I
\ /
I
i
FUCK OFF

Από εμένα
Τζαμαλ μου ή'θε ένα μήνυμα με κάτι αλαμπου'νέζικα... δεν μπο'ώ να το διαβάσω. Πες μου πότε να έρθω και που είναι το γ'αφείο σου, θέλω να φτιάξω τα δόντια μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου