Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Τα καπνά



Πούλαγε καπνό λαθραίο, πολύ φτηνά.

Από εμένα
όπα φίλε και γιατί το πουλάς τόσο φτηνά; κάποιο λάκκο έχει η φάβα!

Από το θύμα
Απολυτως κανενα... Απλα βρισκω λαθραια με 1 ευρω το πακετο

Από εμένα
έλα ρε μαν σοβαρά!? καλό καπνό; μπορώ να βρω κι εγώ;

Από το θύμα
Μια χαρα ηταν.. Παρτον τηλ και πες οτι βρηκες το τηλ απο το site του Εθνους

Από εμένα
οκ, ποιό είναι το τηλέφωνο? τι μάρκα καπνίζεις?

Από το θύμα
Αυτο ειναι το τηλ
Εγω τελικα κατεληξα στα λαθραια.. Ο γιος μου καπνιζει
aldhoborn κιτρινο ή καπω  ετσι τον λενε

Από εμένα
μάλλον το *website* κόβει το τηλέφωνο, γιατί δεν φαίνεται.
Αν μπορείς στείλτο μου ξανά μόνο ανάμεσα στα νούμερα βάλε παπάκι.
Καλά αφήνεις το γιό σου και καπνίζει από τόσο μικρός;;;
και έχει και λαθραίο καπνό το παλικάρι;

Από το θύμα
Ηλίας Κ******, καλλιεργητής βιολογικών προϊόντων, Αρχάνι Φθιώτιδας, τηλ. 69********
Στα 20 είναι ο γιος κι εγω καπνιζα σε αυτη την ηλικια

Από εμένα
και να σου πω, στέλνει με αντικαταβολή ή πρέπει να πάω στην Πάτρα να το πάρω;
α, φίλε εγώ νομίζω ότι είναι μικρός για να καπνίζει μπροστά στον πατέρα του, στη μάνα του ναι, αλλά όχι και στον πατέρα ...
Δηλαδή μόλις τελειώσετε το φαγητό αράζετε στον καναπέ πατέρας και γιος και στρίβεται ένα γάρρο..??

Από το θύμα
Στελενει αντικαταβολη...
Ναι ετσι κανει

Από εμένα
Όπως νομίζεις εσύ...
δεν είμαι εγώ πατέρας του για να σου πω τι θα κάνει, ότι νομίζεις εσύ ότι είναι σωστό θα κάνει....
απλά εγώ είπα τη γνώμη μου, να με συμπαθάς αν σε πρόσβαλα.
Εξάλλου βάζελος είσαι... τι να περιμένω απο εσένα... χαλακατεβάκη

Από το θύμα
Ουδεν σχολιον....Τα ειπες ολα αλλα δεν καταλαβες τιποτα

Από εμένα
Εσύ δεν κατάλαβες τίποτα! Και πως να καταλάβεις? Ήθελα να ξερα το παιδί σου το έχεις πάει έστω και μια φορά στην εκκλησία να κοινωνήσει?
Κάτσε δες λίγο Θρύλο να μάθεις μπαλίτσα άμπαλε!

Από το θύμα
Παραγκα και εκκλησια δεν πανε μαζι με τιποτα.....
Εγω παω στην εκκλησια ποιο πολυ απο σενα

Από εμένα
Ασε ρε φίλε που πάς πιο πολύ απο εμένα! Πόσες φορές πάς την εβδομάδα? και πόση ώρα κάθεσαι (γιατί παίζει κι αυτό σημασία)? Μάλλον θα είσαι από αυτά τα λαμόγια που για να σώσουν το τομάρι τους πάνε και 5 λεπτά στην εκκλησία την Κυριακή! Άσε και σας ξέρω καλά κάτι κουμάσια σαν και του λόγου σου.! Πότε πήγες τελευταία φορά στο Όρος ρε? Αν πήγες πότε,....
την ειρωνεία με την παράγκα δεν την έπιασα, για κάντη μου λιανά..

Από το θύμα
Αν δεν το καταλαβες με εμπρηξες... Ξεκινησες με ασχετο θεμα και το πας αλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου