Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Χαρούλης (2)




Από εμένα
Όχι ρε φίλε! Τι λες τώρα! τι τρομερή συλλογή έχεις? Αυτά τα κομμάτια είναι πραγματικά συλλεκτικά! Καλά τα θέλω όλα ε?!
Καταρχήν έχεις το Καλυψώ που το ψάχνω χρόνια! Και έχεις και το κανονικό
Canadair, το 215 όχι το 415 που έχει βρωμίσει ο κόσμος!
Μπορώ να έρθω να τα δω από κοντά?
Τζόρτζης

Από το θύμα
γεια σου Τζόρτζη
εμένα πάντα μου άρεσε το 215 και γι’ αυτό το πήρα. μάλιστα αν και μέσα δεν έχει τα ελληνικά σήματα, ήθελα να τα βρω για να το κάνω ελληνικό.
και με το Καλυψώ είχα κόλλημα από πιτσιρικάς (βασικά με τον Κουστώ).
γενικά μέσα σε όλα αυτά που μαζεύω ήταν και συναρμολογούμενα.
δυστυχώς όπως σου έχω πει και άλλη φορά, δεν υπάρχει καθόλου χρόνος να ασχοληθώ (και μάλλον δεν θα υπάρξει τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον) γι' αυτό και τα δίνω.
το να έρθεις να τα δεις όπως λες δε νομίζω να κερδίσεις κάτι αφού είναι στα σακουλάκια τους συσκευασμένα. και όπως θα θυμάσαι και από προηγούμενες συζητήσεις μας,
no time.
θα το θεωρούσα τουλάχιστον γαϊδουριά να σου πω έλα και μετά στο 5λεπτο να σου πω ότι πρέπει να φύγεις (γιατί πρέπει να φύγω κι εγώ).
αφού φαντάσου ότι και κάποια πράγματα που έχουν πάρει άλλα παιδιά από το φόρουμ κανονίζουμε συναντήσεις στο πόδι. πχ μετρό Ν.Κόσμου, τάδε ώρα και πάω και δεν κάθομαι πάνω από 3-5 λεπτά

Από εμένα
ρε Χάρη... κάνε μου τη χάρη, όταν σου στέλνω μήνυμα μην μου απαντάς, ή λέγε μου κατευθείαν ότι είσαι ο Χάρης, μην με αφήνεις να χάνω το χρόνο μου μαζί σου... κι εγώ ξέρεις δεν έχω πολύ χρόνο...

Από το θύμα
καλημέρα Τζόρτζη
λυπάμαι που σου το λέω αλλά... μήπως έχεις κάποιο πρόβλημα;;;
τι ατάκα είναι αυτή "όταν σου στέλνω μήνυμα μην μου απαντάς";;;
αν δεν θέλεις να σου απαντάω πολύ απλά μην στέλνεις μήνυμα.
εκτός πια αν, απ' ότι καταλαβαίνω, παίρνεις αβέρτα και στέλνεις μηνύματα σε κόσμο.
με τι σκοπό δεν ξέρω. και αυτή η εμμονή για συνάντηση, καφέ, "να έρθω σπίτι σου" και τα ρέστα είναι λίγο περίεργη.
λοιπόν για να τα ξεκαθαρίσουμε, αν ξαναεπικοινωνήσεις μαζί μου, θα στείλω όλες τις συζητήσεις μας (τις έχω σωσμένες) στους
moderators. και ίσως και παραπέρα αν μου φανεί πολύ περίεργη η επόμενη επικοινωνία σου
ξεκαθάρισε τι θέλεις και άσε τα "με ενδιαφέρει το σταντ", "τι φοβερή συλλογή που έχεις", κλπ. αν ψάχνεις παρεούλα υπάρχουν φόρουμ σχετικά.
λυπάμαι αλλά με περίεργες φάσεις σαν τη δική σου δεν κάνω κέφι
ΜΗΝ ΞΑΝΑΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ γιατί θα φτάσω μέχρι διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος (για παρενόχληση)
καλημέρα

Από εμένα (η φωτό στο προφίλ μου παραπέμπει σε θρησκόληπτο άτομο)
Χάρη αγαπούλα,
βλέπεις τι φωτό έχω στο προφίλ μου?
Τον Χριστό τον Ναζωραίο! Μήπως τον ξέρεις τον κύριο? Είναι ο τύπος που είπε αγαπάτε αλλήλους...
Είναι ο Τύπος που έκανε κάτι τυπάκια σαν κι εσένα να "νίπτουν τας χείρας" τους! Και νομίζεις ότι μπορώ να φοβηθώ τις απειλές σου ή την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος όταν έχω τη βοήθεια του Τζίζους πάντα μαζί μου?! Είσαι έξυπνος τώρα εσύ η είσαι είρωνας? Ξέρεις τι σημαίνει αδερφική αγάπη? Ξέρεις τι σημαίνει αδερφές εν Χριστό? Μέχρι και ο Πλάτωνας και ο Σωκράτης δίδασκε αυτή την αγάπη, θα έρθεις τώρα εσύ, μια κουτσουλιά στο παγκόσμιο χάρτη να μου κλονίσεις τα πιστεύω μου επειδή "υποθέτεις" ότι σε παρενόχλησα? Όχι φίλε δεν σε παρενόχλησα εγώ! Εσύ με παραενοχλάς τώρα! Και δεν θα κωλώσω να σου κάνω εγώ ριπόρτ για αυτό το απειλητικό γράμμα που μου έστειλες! Και δεν είναι μόνο αυτό, εντελώς τυχαία, έχω σωσμένη και την επικοινωνία που είχες με την ανήλικη ξαδέρφη μου, προσπαθώντας να της πουλήσεις ένας Θεός ξέρει τι... Νομίζεις ότι τυχαία ήρθα σε εσένα και σου μίλησα.... Ο Θεός να μας φιλάει από άτομα σαν εσένα! Μπροστά σου θα τα βρεις όλα!
Σε παρακαλώ, δεν θέλω άλλη επικοινωνία. Θα κάνω ότι δεν το έλαβα ποτέ αυτό το τελευταίο γράμμα σου, θα το διαγράψω από τα εγκεφαλικά μου κύτταρα, θα το διαγράψω και από το
DNA μου, να μην υπάρχει και με ταράζει.
Καλή σου Μέρα και καλή σου ΖΩΗ...


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου