Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ο φιλόζωος ασφαλιστής




Από εμένα------------------------------------------------------------------------------------------
γεια σου φίλε, κοίτα εμένα ένα πράγμα με ενδιαφέρει, μπορεί να μου ασφαλίσει τις ρόδες για τα κάτουρα των σκύλων; Μόνο αυτό με ενδιαφέρει και δεν μου κάνει κανείς αυτή την ασφάλεια. Ασφάλισέ μου τις ρόδες του αμαξιού μου για κάθε φορά που τις κατουράνε τα κωλόσκυλα και κάνουμε και ότι άλλη ασφάλεια θες.
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------------
κοιτα φιλαρακι οι ασφαλεις καλυπτουν τις ροδες μονο αν τα σκυλια δεν εχουν χοληστερινη και ζαχαρο γιατι οπως ειναι γνωστο τα ουρα των παραπανω ειναι οξινα και χαλανε τα λαστιχα των αμαξιων..
σε ευχαριστω φιλε μου με εκανες και γελασα.. εχεις τοσο σοβαρο προβλημα??? σε εχουν κατακατουρησει τα σκυλια???

Από εμένα---------------------------------------------------------------------------------------------
Άσε ρε φίλε πλάκα μας κάνεις, στη κωλογειτονιά που μένω είναι 5 κυράτσες που βγάζουν πρωί βράδυ το κοπρόσκυλά τους, άλλη δουλειά δεν κάνουν, τη σύνταξη του άντρα τους και βόλτα τα ζώα. Μου κατουράνε το αυτοκίνητο επίτηδες, επειδή μια φορά τους έβαλα χέρι για τα σκατά που δεν τα μαζεύουν, κατάλαβες είμαι υποχρεωμένος εγώ να πατάω τα σκατά του σκατόσκυλου. Απο τότε τα βάζουν επίτηδες τα σκυλιά και κατουράνε το αυτοκίνητο!
Εχω σκάσει!

Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------------------
φιλε μου εγω δεν θα τους αφηνα ετσι.. πιο παλια το σπιτι μου δεν ειχε πορτα για τον κηπο και μια μαλ...ακο οπως περνουσε με το σκυλακι της το αφηνε να μπαινει στον κηπο μου να κανει την δουλεια του.. μια δυο τρεις.. μια μερα την βλεπω και γυρναω και λεω στην γυναικα μου φωναχτα μεσα απο το σπιτι ( και η γυναικα μου στο κολπο)"" αν πιασω την κα....ολα που αφηνει το σκυλι της και χεζει στον κυπο θα γα..σω και αυτην και το σκυλι της""
  μολις με ακουσε εξαφανιστηκε.. απο τοτε δεν με ξαναενοχλησε.. βουτα και εσυ καμια η κανενα απο αυτους που εχουν τα σκυλια και πες τους οτι αυριο μεθαυριο θα παρεις ενα πιτμπουλ και θα το αφησεις ελευθερο εξω απο το σπιτι σου.. και αν ξαναπερασει κανεις απο εκει γραψε μου

Επίλογος----------------------------------------------------------------------------------------------
Έχεις δίκιο ρε φίλε!! καλά της έκανες της καρι@#λας!! Μια-δύο μετά δεν πάει άλλο! Ώστε έτσι έ; Και δεν ξαναπάτησε στο κήπο σου έ; Καλά δηλαδή αυτή ήταν τόσο ηλίθ$#α που άφηνε το σκυλί να χέζει στο δικό σου γκαζόν;! Τι λες τώρα!
Αυτό που είπες είναι πολύ σωστό, θα πιάσω μια από τις δικές μου τις κάργιες, θα αρχίσω να χαϊδεύω πολύ τρυφερά το σκατοσκυλό της και θα της πω με πολύ αγαπησιάρικο ύφος "αποφάσισα να πάρω κι εγώ σκυλάκι, ένα πίτμπουλ!!!
θέλετε να τα βγάζουμε βόλτα παρέα?!" χαχαχα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου