Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ελλειπτικό Μηχάνημα




Από εμένα---------------------------------------------------------------------------------------------
Γεια σου φίλε
Μου αρέσει, απλά δεν ξέρω τι κάνει αυτό το μηχάνημα, και μου φαίνεται και λίγο ακριβό, σκόντο κάνεις.;
Ευχαριστώ
Τζορτζης

Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------------------
σκοντο οχι γιατι ειναι πραγματικα καινουργιο... 10 ωρες χρησης και πολλες λεω. ελα να το δεις και απο κοντα και θα καταλαβεις.

Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------------------------
εγώ να σε πιστέψω ρε φίλε αλλά αν είναι να δώσω λεφτά χρειάζομαι εγγυήσεις! Έχει μετρητή ώρας φορεμένο επάνω; να μοιράσουμε την απόσταση για να το δω; ε και μια καλύτερη τιμή, στις μέρες που ζούμε, μας έχουν ρουφήξει το αίμα

Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------------------
καλημερα. λυπαμαι αλλα παρακατω δεν παει. το πηρε η κοπελα μου και ζητημα να εκανε 10 ωρες. εφυγε θεσσαλονικη για δουλεια εγω εφυγα γερμανια και ξανα γυρισα και αυτη την στιμγη το μηχανημα ειναι σε στο σπιτι που δεν μενουμε. αυτη ειναι η ιστορια του. αν το δεις απο κοντα θα καταλαβεις. αν ηταν δουλεμενο φιλε.. θα το εδινα και 300 και ισως και λιγοτερο για να το ξεφορτοθω οπως λενε. αλλα δεν ειναι. καινουργιο εχει 450 και πανω... λυπαμαι αλλα παρακατω δεν πεφτω.

Από εμένα----------------------------------------------------------------------------------------------
ΩΧ! λυπάμαι ρε φίλε! χώρισες δηλαδή με την κοπέλα σου για να τα βγάλετε πέρα? εσύ αρμπάιτ στη Γερμανία, αυτή -ποιός ξέρει τι- στη Θεσσαλονίκη, που να κρατηθεί μια σχέση... θα ήσασταν και αγαπημένοι φαντάζομαι για να της κάνεις τέτοιο δώρο.
και καλά, αν το μηχάνημα είναι στο σπίτι που δεν μένει κανείς πως θα το δω εγώ, από το παράθυρο;

Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------------------
δεν χωρισαμε. απλα λογο ανεργιας εδω ..αυτη πηγε θεσ/νικη εγω γερμανια.. αλλα δεν ειδα χαιρι.  το σπιτι που ειναι το μηχανημα ειναι δικο μου. εχω κλειδια. απλα δεν μενω εκει. καταλαβες? εεε μπερδεμα μεγαλο..
απο που εισαι καταρχην? δεν μου ειπες.

Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------------------------
η καταγωγή μου είναι από το Αμύνταιο φιλαράκι. τώρα μένω στη Κατερίνη. Το σπίτι το δικό σου που είναι; τι δουλειά κάνεις ρε καρντάση να δω κι εγώ που έχω πολλούς γνωστούς στη Κατερίνη μπας και σε βρούμε τίποτα. Με έχεις μαυρίσει τη ψυχή ρε σύ, πολύ στενάχωρη η ιστορία σου. Και να σου πω, εσύ τώρα είσαι Γερμανία; θα έρθει η κοπέλα σου απο τη Θεσσαλονίκη να μου ανοίξει το σπίτι;

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------------------------
γιαννιτσα ειμαι φιλε. στο πατρικο μενω.. εχω σκοπο να ξαναφυγω εξωτερικο γιατι εδω δεν εχει μελλον. επιπλοποιος ειμαι.. αστα να πανε. το επαγγελμα αυτο τραβαει μεγαλο ζορι. παντρεμενος εισαι?

Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------------------------
παντρεμένος είμαι φίλε. άστα να πάνε, μόνο να την ταΐζω θέλει, δεν κουνάει τον κώλο να της να κάνει καμιά δουλειά. Άστο φίλε κακό πράγμα  ο γάμος, όλες καριόλες λέμε τώρα!
Επιπλοποιός ε; και τι κάνεις στη Γερμανία; σε εργοστάσιο δουλεύεις; άσε γιατί εγώ τραβάω μεγαλύτερο ζόρι, δουλεύω νύχτα, καταλαβαίνεις... και η νύχτα πεθαίνει στην κωλοχώρα μας.
Αμα θες όμως ρε καρντάση, δουλειά για νύχτα  έχουμε.

Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------------------
δουλευα.. γυρισα πισω. οι συνθηκες ηταν πολυ περιεργες.. κωλοκατασταση. λογοδοσμενος ειμαι να φανταστει και εγω. τι δουλεια νυχτας ειναι? για πες.. μπορει να με ενδιαφερει...

Από εμένα-------------------------------------------------------------------------------------------------
Στο Μπέμπλιγκεν ησουν στη Γερμανία; όλοι οι Έλληνες εκεί πάνε. Να σε πω ρε φιλαράκι, τώρα μένεις Γιαννιτσά ή αλλού, το μηχάνημα που είναι να πούμε τελικά γιατί μπερδεύτηκα, εσύ μένεις στο πατρικό σου, το μηχάνημα είναι στα Γιαννιτσά και η κοπέλα σου στα Γιάννενα;

Από το θύμα----------------------------------------------------------------------------------------------
εγω τωρα ειμαι γιαννιτσα. ερχεσαι απο εδω και το βλεπουμε μαζι. αλλα ρε φιλε. οταν με εστειλες πρωτη φορα μνμ.. μου εγραψες οτι δεν ξερεις τι ακριβως κανει το μηχανημα.. ξερεις τι κανει τελικα?οργανο γυμναστικης ειναι.  ειναι καλυτερο απο διαδρομο...

Από εμένα---------------------------------------------------------------------------------------------
εγώ όπως σου είπα δουλεύω νύχτα, η νύχτα είναι επικίνδυνη, παίρνεις ρίσκα, καταλαβαίνεις....
άμα σε ενδιαφέρει,
ξεκινάς παρέα μου, απλά κάνουμε μερικές βόλτες στη Κατερίνη, στα μαγαζιά. Μαζεύουμε κουκιά, κάνουμε ρομπόλα στις τσούπρες, βάζουμε στο μαντρί τις μαυρούλες και έτσι. Τίποτα επικίνδυνο. Δεν είναι βέβαια πολλά τα λεφτά, μια χιλιαρού ας πούμε. Άμα κάτσεις κάνα μήνα και είσαι ξηγημένο παλικάρι, ανεβαίνεις και στο επάνω πατάρι…. 2-3 τουβλάκια θα παίρνεις. Αλλά καρντάση, έχει κούραση εκεί και σου ζητάνε πιο πολλά πράγματα,….
Καταλαβαίνεις;

Από το θύμα----------------------------------------------------------------------------------------------
καταλαβαινω. αλλα για μια τετοια δουλεια.. νομιζω περνεις λιγα...

Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------------------------
Καρντάση, σου είπα για ένα μήνα ξεκινάς με χιλιαρου τη βδομάδα, και δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα, ούτε σίδερο θα έχεις μαζί σου ούτε θα μιλάς, απλά παρακολουθείς, κι αν είσαι ξηγημένος σου είπα...
άκου ανάγκη δεν έχω, επειδή σε συμπάθησα στο λέω...
για το μηχάνημα, η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν ξέρω τι κάνει το μηχάνημά σου, αλλά χρειάζομαι λίγο γυμναστική.
Γιαυτό το θέλω, και σε εμπιστεύομαι.

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------------------------
οπως σου ειπα εγω ψαχνομαι να φυγω εξωτερικο.. εδω δεν εχει μελλον. ασε μην μπλεξω και μετα ποιος με ξεμπλεκει.. και αφου δεν ξερεις τι κανει το μηχανημα... βρες καποιον αλλον για βοηθο.. να σαι καλα παντως

Από εμένα----------------------------------------------------------------------------------------------
φιλαράκι μαζί μου δεν μπλέκεις, αλλά δεν πειράζει δεν παρεξηγώ. Θα πω στον εαυτό μου ότι δεν με ξέρεις, δεν ξέρεις ποιός είμαι, είσαι πολύ καιρό στο εξωτερικό και δεν μπορεί να ξέρεις ποίος είμαι, γι’αυτό μου έριξες χυλόπιτα. Δεν κρατάω κακία, σε έχω συμπαθήσει, στο είπα από την αρχή. Άλλη φορά όμως δεν θα στην χαρίσω, τώρα ξέρεις. Όταν σου κάνει πρόταση ο Τζόρτζης δεν λες όχι...
Λοιπόν, πες μου πόσα θες για το μηχάνημα και έρχομαι σήμερα το βράδυ να το πάρω. Δεν με νοιάζει η τιμή, θέλω να το πάρω ρε αδερφάκι μου, θέλω να βοηθήσω.. νέα παιδιά είστε, εσύ ακόμα άνεργος, η κοπέλα... ποιός ξέρει πως τα βγάζει πέρα στη Σαλονίκη...
Πες μου τιμή, οδό και αριθμό και το βραδάκι κατά τις 12 θα είμαι Γιαννιτσά.
Τζόρτζης

Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------------------
ρε φιλε... εσυ τα λες οπως τα λες.. εγω ειμαι υποχρεομενος να καθομαι να ακουω αυτα που λες? αλλη δουλεια δεν εχεις να κανεις και ασχολεισαι με τον πονο μας?

Επίλογος--------------------------------------------------------------------------------------------------
Νταξει φίλε, δεν θα σε ενοχλήσω άλλο. Καμιά φορά πάς να κάνεις το καλό και βρίσκεις και τον μπελά σου απο πάνω! Βγήκα και κατηγορούμενος... Εγώ φταίω που σε συμπάθησα και πήγα να σου δώσω και δουλειά ρε. Αλλά έτσι είναι ο Έλληνας, καρμοίρης και άξεστος, δεν σέβεται ούτε εκτιμάει, δαγκώνει το χέρι που τον ταΐζει, γι’ αυτό φτάσαμε κι εδώ που φτάσαμε...
Άντε αγόρι μου τράβα στη Γερμανία, αρμπάιτ, εγώ φταίω ρε γερμανοτσολιά που πήγα να σου κάνω και καλό.
Σα δε ντρέπεσαι! Δεν θέλω άλλη επικοινωνία μαζί σου!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου