Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Κρεβάτι για δύο




Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------------
Γεια σου φίλε
Πάντα ήθελα ένα ενυδρείο. Μπορώ να σου δώσω το διπλό κρεβάτι μου. Είναι ξύλινο με μεταλλικά φινιρίσματα. Το είχα αγοράσει στον Περέντε πριν 5 χρόνια περίπου γύρω στα 3000. Εντάξει είναι λίγο χρησιμοποιημένο, αλλά φαντάζομαι ξέρεις ότι τα έπιπλα του Περέντε όσα χρόνια και να περάσουν είναι σαν καινούρια, το λέει και η διαφήμιση στην τηλεόραση. Σκέψου το και μου λες.
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------
γεια σου φιλε, σου ειναι ευκολο να μου στειλεις μια φωτογραφια του να το δω πως ειναι?
μενω ελευσινα.

Από εμένα----------------------------------------------------------------------------------
ναι φίλε μου βεβαίως, ποιό είναι το email σου; θα μου στείλεις κι εσύ φωτό του ενυδρείου ε;

Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------
-----------@in.gr
στειλε οποτε μπορεις και αυριο που θα παω σπιτι σου στελνω!

----------------------------------------------------------------------------------------------
Του στέλνω στο email του τις παρακάτω φωτογραφίες αλλά δεν παίρνω απάντηση.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Από εμένα πάλι, μετά από 2 μέρες-----------------------------------------------------------
έλα φίλος, δεν μου έχεις στείλει φωτογραφίες ακόμα
------------------------------------------------------------------------------------------------
το θύμα αποφασίζει να απαντήσει
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------
Τζορτζη σου εστειλα φωτο του ενυδρειου. ειναι ενα μετρο μηκος 30 πλατος και 40 υψος,εχει καπακι με φωτισμο και ενσωματωμενο φιλτρο. ειναι σε αριστη κατασταση.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μου στέλνει την παρακάτω φωτογραφία και εμπερικλείει και τις δικες μου συν τη φωτογραφία με τους γκέι
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Από εμένα---------------------------------------------------------------------------------------
Πλάκα μου κάνεις ρε φίλε!?!?!
μου έστειλες φωτογραφία με δύο πούστηδες; τι είσαι κωλομπαράς είσαι κι εσύ; σκατοσπρώχτης; άσε ρε φίλε δεν θέλω παρτίδες μαζί σου, πήγαινε να πιάσεις κανενός άλλου τον κώλο!

Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------------
φιλε ηταν απαντηση στο δικο σου email, εσυ μου τις εστειλες 3 φωτογραφιες. 2 με το ενυδρειο και 1 με πουστηδες. για ψαξτο λιγο και θα δεις οτι εχω δικιο..
Για του λογου το αληθες...δες copy paste τι μου εσταλη απο εσενα...
το 11 και το 22 ειναι το κρεβατι, και το 33 ειναι οι πουστηδες...
Από: suru Klemes <--------@yahoo.com>
Προς:
-------@in.gr
Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012 12:33 πμ
Συνημμένα Αρχεία:
   11.jpg ,  22.jpg ,  33.jpg

 

Από εμένα---------------------------------------------------------------------------------------
δηλαδή τι μου λες ότι εγώ σου έστειλα τους πουστηδες! μας κοροϊδεύεις?
πες οκέικ, παρεξήγηση, μη μου λες ότι εγώ φταίω κι από πάνω! Δηλαδή με λες εμένα Πουστη!?!?

Από το θύμα-----------------------------------------------------------------------------------
Από: suru Klemes <-----------------@yahoo.com>
Προς:
-------------@in.gr
Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2012 12:33 πμ
Συνημμένα Αρχεία:
   11.jpg ,  22.jpg ,  33.jpg


αυτο εσταλη απο σενα με ημερομηνια,ωρα και τα στοιχεια σου. δεν ξερω πως εγινε και δε με ενδιαφερει,οπως και να χει ειμαστε θυματα παρεξηγησης και οι δυο.

Επίλογος-----------------------------------------------------------------------------------
Δεκτό.
Είναι πολύ τεταμένα τα πράγματα
Η σχέση μας αυτή τη στιγμή δεν βρίσκεται και στο καλύτερό της σημείο.
εγώ λέω να μην επικοινωνήσουμε για λίγο καιρό, να ηρεμήσουμε και μετά αν κάποιος από τους δύο μας έχει όρεξη, στέλνει ένα μήνυμα. Ελπίζω να συμφωνείς.
Να είσαι καλά και να προσέχεις.
Τζόρτζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου