Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Διάδρομος για τον Μάρλεϊ

Αποτυχημένη προσπάθεια να αγοράσω έναν διάδρομο γυμναστικής για τον σκύλο μου.




απο εμένα------------------------------------------------------------------------
Γεια σου φίλε
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω έναν διάδρομο για τον σκύλο μου. ξέρεις να γλυτώσω τις βόλτες, να τον ανεβάζω στο διάδρομο, στο γρήγορο τρέξιμο και να τον αφήνω κάνα μισάωρο μέχρι να ηρεμήσει. Θα μου κάνει ο δικός σου;
Ευχαριστώ
Τζορτζης

απο το θύμα----------------------------------------------------------------------
Ok, υποθέτοντας ότι δεν κάνεις πλάκα:
1. εάν θέλεις να επενδύσεις 470 ευρώ για το σκύλο σου ναι τέλεια....είναι κ ευρύχωρος.
2. Τα κακάκια του δεν έχει θήκη ο διάδρομος να τα κάνει...Αυτό θα είναι πρόβλημα.
3. Το σκυλί το ρώτησες εάν θα κάθεται στο διάδρομο;

απο εμένα-------------------------------------------------------------------------
ναι ρε σύ!
το έχω δει στον Σίζαρ, ξέρεις τον σούπερ εκπαιδευτή σκύλων που βγαίνει στην τηλεόραση! αυτός το προτείνει!
όμως θα ξεκινήσουμε παζάρι, 470 είναι πολλά. κάνω αντιπρόταση στα 289.
τα κακάκια του θα τα κάνει σε μια πάνα που θα; έχω δίπλα, πάντα έκει τα κάνει έτσι κι αλλιώς.
και μια διευκρίνηση, εχεις δίκιο, αν ο Μάρλεϊ δεν ανεβαίνει στο διάδρομο, θα μου δώσεις 3 μέρες περιθώριο να στο γυρίσω πίσω;
Τζόρτζης

απο το θύμα-----------------------------------------------------------------------
Καλή φάση, θα βάλουμε και μια γάτα δόλωμα να κρέμεται μπροστά για να έχει κίνητρο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου