Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Ακραίες διατάσεις


Από εμένα--------------------------------------------------------------
Φίλε τώρα χωρίς πλάκα, μου αρέσει πάρα πολύ το μηχάνημα. Δεν κάνω πολεμικές τέχνες, θα βάλω τη γυναίκα μου πάνω. Να σου πω αν δεν το πουλήσεις σύντομα, θες να μου το δώσεις εμένα μισοτιμής; Και να σε ρωτήσω και κάτι τελευταίο, βγαίνει από τη μέση αυτό το τιμόνι, γιατί θέλω να βάλω κάτι άλλο στη θέση του, με πιάνεις;…

Από το θύμα------------------------------------------------------------
(Μου έγραφε σε γκρίκλις, για διευκόλυνση τα ξαναγράφω εγώ στα ελληνικά)
Είναι ότι πρέπει το μηχάνημα γι’ αυτό που θέλεις αδερφέ… θα σε βολέψει πολύ γιατί βγαίνει και το τιμόνι, οπότε παρ’ το και κάνε παιχνίδι…!!! Τώρα για την τιμή θα δω πως θα πάει και θα σου πω…



Από εμένα--------------------------------------------------------------
Πωπω!!!! Γουστάρω!!! Με καύλωσες τώρα! Να σου πω, πόσα κιλά χωράει; Α, και μιας και βγαίνει και το τιμόνι, θα κάνω παιχνίδι και στη τιμή ρε φιλάρα! Να σου πω, αν την βάλω πάνω στο μηχάνημα και της ανοίξω μια φορά τα πόδια καλά, καλά-καλά, μετά για πόσο καιρό μένουν ανοιχτά;

Από το θύμα-------------------------------------------------------------
Όχι με τη μία ρε φιλάρα!!! Θα την ξεχειλώσεις τη γυναίκα!!! Θα την βάζεις κάθε λίγο να της τα ανοίγεις σιγά σιγά… αν το κάνεις τακτικά θα σου κάνει ένα σπαγγάτο να πάθεις πλάκα!!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου