Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Πιστόλι για Πακιστανούς

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να κοπιάρω την πρώτη αγγελία (αυτή για την οποία ενδιαφέρθηκα δηλαδή). Μετά από τον διάλογό μας άλλαξε την αγγελία του στο παρακάτω.
 Η πρώτη αγγελία έδειχνε απλά το πιστόλι και δεν είχε τόσες λεπτομέρειες, ούτε ζήταγε ταυτότητα για να συνεχίσει στην πώληση.

Από εμένα----------------------------------------------------------------------------------------
Γεια σου φίλε
Να σε ρωτήσω, τι ζημία μπορεί να κάνει το πιστόλι σου;
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------------------
Καλημέρα,
φίλε είναι από τα πιο δυνατά και πιο ακριβά αεροβόλα πιστόλια που κυκλοφορούν.
πάρε μια γεύση εδώ


Από εμένα--------------------------------------------------------------------------------------
Τι λες τώρα! τρομερό βίντεο! να σε ρωτήσω αυτό τώρα θέλει άδεια για να κυκλοφορήσω; να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, σκοτώνει κανονικά ε δηλαδή ε;

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------------------
Από τι ξέρω δε χρειάζεσαι άδεια, για να κυκλοφορείς με αυτό πρέπει να γραφτείς σε σκοπευτήριο ώστε να μπορείς να δικαιλογήσεις την οπλοκατοχή με τη προυπόθεση ότι είναι στο βαλιτσάκι του χωρίς αμπούλα και χωρίς σφαιρίδια πάνω στο όπλο.

Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------------------
όπα ρε φίλε! δεν γίνεται αυτό που λες! ποιό βαλιτσάκι μου λες τώρα?! εγώ το θέλω γεμάτο να το έχω στο πίσω μέρος του παντελονιού μου, μόλις βλέπω κανένα περίεργο να μπορώ να το χρησιμοποιήσω...

ρε φίλε εδώ μιλάμε για αεροβόλο! δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω αεροβόλο επειδή μπορεί και να σκοτώνει; είμαστε σοβαροί τώρα;

---------------------------------------------------------------------------------------------------
κάνω ότι μπορώ για να του δείξω ότι ΔΕΝ πρέπει να μου το πουλήσει, αλλά η κρίση μεταλλάσει τους ανθρώπους σε κτήνη...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------------------
έτσι είναι η νομοθεσία! 

Από εμένα-------------------------------------------------------------------------------------
οκ, μεταξύ μας τώρα, το κουβαλάς και δεν σου λένε τίποτα οι μπάτσοι ε;  
αρκεί να είσαι έλληνας, δηλαδή τι να το κάνω αλλιώς, για προφύλαξη το θέλω απο τους αλλοδαπούς! 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Το θύμα αποφασίζει να μου απαντήσει με τον Νόμο περί όπλων. Ουσιαστικά όμως μου απαντάει! Αν του δώσω τα λεφτά θα μου το πουλήσει και θα έχει και το κεφάλι του ήσυχο γιατί με ενημέρωσε για το νόμο...
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------------
Νόμος περί Όπλων και αεροβόλα
Άρθρο 7 (Κατοχή)
3. Για την κατοχή αεροβόλων όπλων και τυφεκίων αλιείας δεν απαιτείται άδεια. Απαγορεύεται η κατοχή τους από άτομα που δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.

Άρθρο 10 (Οπλοφορία)
11. Απαγορεύεται να φέρουν αεροβόλα όπλα και τουφέκια αλιείας άτομα που δεν συμπλήρωσαν το 18ο και 16ο έτος της ηλικίας τους, αντίστοιχα. Η μεταφορά αυτών επιτρέπεται μόνο από τον τόπο κατοικίας στο χώρο άσκησης στη σκοποβολή και αλιεία και αντίστροφα. Η χρήση των όπλων αυτών έξω από τους ειδικούς χώρους που προορίζονται για την άσκηση στη σκοποβολή ή την αλιεία απαγορεύεται.
Άρθρο 14 (Οπλοχρησία)
Όποιος με χρήση όπλου ή άλλου αντικειμένου αναφερόμενου στον παρόντα νόμο διαπράξει κακούργημα ή πλημμέλημα από δόλο ή αμέλεια και καταδικασθεί, ανεξάρτητα από την ποινή που επιβάλλεται γι' αυτό, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών. 
Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------------------
ναι ρε φίλε, αλλά υπάρχουν και νόμοι που δεν "εφαρμόζονται" με πιάνεις;
και τα γειτονάκια μου αεροβόλα έχουν αλλά τα δικά τους είναι ψόφια, εγώ θέλω ένα που να κάνει ζημιά!

λοιπόν, τι λες; θα μου κάνεις και μια καλύτερη τιμή να το πάρω;

Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------------------

170

Απο εμένα------------------------------------------------------------------------------------------

Ρε φίλε, έλα τώρα, για προστασία το θέλω, δεν καταλαβαίνεις; Απειλούμαι, πας να βγάλεις λεφτά απο την ανάγκη του άλλου; Κάνε μου σε παρακαλω μια καλύτερη τιμή, με 130 το παίρνω αύριο.
Τζόρτζης
Από το θύμα------------------------------------------------------------------------------------------
Ούτε για πλάκα, το συγκεκριμένο πωλείται 270+ευρώ και μόνο κατόπιν παραγγελίας.
Με 120 σου δίνω αν θες αυτό




Από εμένα-------------------------------------------------------------------------------------
Επιτέλους τώρα συζητάμε!
"Τα Αεροβόλα πιστόλια ΔΕΝ είναι παιχνίδια. Μπορεί να προκαλέσουν ΣΟΒΑΡΟ Τραυματισμό ή ακόμα και ΘΑΝΑΤΟ. "
αυτό λέει στο σάιτ που μου έστειλες, ξεκάθαρα!
Μπορέι εσύ να μην μου το είπες, το γράφει όμως στο σάιτ! Το αγοράζω το αεροβόλο και μπορώ και να σκοτώσω άμα θέλω!!! Γουστάρω!!! Λοιπόν αυτό θέλω. Μου το αφήνεις κανα κατοστάρικο?!
Τζόρτζης 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
και μετά από την έκρηξη πατριωτισμού μου, το θύμα αποφάσισε να μην ασχοληθεί άλλο μαζί μου... και μου έριξε και ban, επιτέλους.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------------------
άστο φίλε το κουράσαμε το θέμα
καλό ΣΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου