Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Ξύλο δρόμου


Από εμένα------------------------------------------------------------------
Γεια σου φίλε
Με ενδιαφέρει πολύ να αγοράσω την κασκα και τα γάντια
Να ρωτήσω όταν λες ότι είναι ΜΜΕ εννοείς ότι είναι για τύπους που πλακώνονται στο ξύλο χωρίς κανόνες; Όπως στην ταινία με τον Βαν Νταμ?! Τα θέλω οπωσδήποτε, είναι κάτι κωλόπαιδα που μου το παίζουν μάγκες στο σχολείο, θα δεις τι θα γίνει τώρα. Που να σου στείλω τα λεφτά; Να σου πω όμως μπορείς να τα βάλεις πάλι μέσα στο σακουλάκι τους και να το κλείσεις πριν μου τα στείλεις;
Ευχαριστώ
Τζορτζης 

Από το θύμα------------------------------------------------------------------
Καλησπερα, MMA σημαινει Mixed Martial Art. Πολλες μαζι πολεμικες τεχνες.Η κασκα και τα γαντια ειναι μεγεθος medium. Αν σε ενδιαφερει σου τα στελνω με αντικαταβολη στην διευθυνση που θα μου δωσεις.Απλα θα πληρωσεις στο ταχυδρομειο τα 45 ευρω + τα εξοδα αποστολης. Αν ενδιαφερεσαι στειλε μου ονοματεπωνυμο, διευθυνση ,τ.κ. και πολη να σου τα στειλω σε δεματακι.  

Από εμένα--------------------------------------------------------------------
Mixed Maritial Arts!!!Μπράβο γι' αυτά ενδιαφέρομαι κι εγώ! Για το μέγεθος δεν είμαι σίγουρος, είναι medium ανδρικο ή medium παιδικό; Εγώ για να καταλάβεις στα Gelato που ψωνίζει η μητέρα μου, μου αγοράζει συνήθως το 8.  

Από το θύμα----------------------------------------------------------------
Ανδρικο ειναι.

Από εμένα-------------------------------------------------------------------
Νταξει, φαντάζομαι θα μου κάνει. να σε ρωτήσω, μήπως έχεις και τίποτα σπαθιά σαμουράι; Και να σε ρωτήσω και κάτι άλλο,. μήπως μπορείς να μου τα στείλεις όλα σε μαύρο; για να ταιριάζει με την τσάντα μου; 

Από το θύμα------------------------------------------------------------------
Οχι δεν εχω σπαθια, δεν ειμαι νιντζα. :-) Τι εννοεις να σου τα στειλω ολα σε μαυρο; Ειναι οπως τα βλεπεις στην photo. 

Από εμένα---------------------------------------------------------------------
Στη φωτό το ένα γάντι είναι κόκκινο! Δεν μπορώ να φοράω το ένα γάντι κόκκινο και το άλλο μαύρο, θα φάω ξύλο! Δεν μπορείς να μου τα στείλεις και τα δύο σε μαύρο?
Αν δεν έχεις σπαθιά, μήπως έχεις άλλο εξοπλισμό; Τώρα έχεις καταλάβει το προβλημά μου, μήπως με βοηθήσεις;

Από το θύμα----------------------------------------------------------------------

Μαυρα ειναι και τα 2. Λοιπον εαν τα θελεις πες μου αλλιως θα τα δωσω σε αλλον που τα ζηταει. Αυτα ειναι για προπονηση σε γυμναστηριο και οχι για ξυλο.

Επίλογος--------------------------------------------------------------------------
Οκέικ ρε φίλε! Χαλάρωσε! Δεν το ήξερα... Εγώ τα ήθελα για ξύλο, μου είπες ότι είναι για "ξύλο σε κλουβί χωρίς κανόνες" νόμιζα ότι είναι και για ξύλο στο δρόμο... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου