Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Εγγλέζικο πολυμηχάνημα




Από εμένα-----------------------------------------------------------------
Γεια σου φίλε,
Κοίταζα την αγγελία που έχεις βάλει για το πολυμηχάνημα πολύγυμναστικής. Ήθελα να ρωτήσω κάτι, το πολύμηχάνημα είναι εγγλέζικό; Και κάτι άλλο, πως και το έχεις χρησιμοποιήσει μόνο 3-4 φορές, μήπως κάτι δεν πάει καλά με το πολυμηχάνημα; Μήπως έχει σκουριάσει πουθενά; 

Από το θύμα---------------------------------------------------------------
(Ότι μου έγραφε σε γκρίκλις, για διευκόλυνση τα ξαναγράφω εγώ στα ελληνικά)
Φίλε μου δεν ξέρω αν είναι Αγγλικό… το πήρα για να κάνουμε γυμναστική αλλά εγώ έφυγα για σπουδες και έμεινε στο πατρικό μου, άρα δεν χρησιμοποιείτε… Άσε που δεν είμαι και πολύ της γυμναστικής… όχι δεν είναι σκουριασμένο!

Από εμένα----------------------------------------------------------------------
Άρα; Είναι οκέικ το μηχάνημα;
Εσύ δεν έκανες γυμναστική, μήπως όμως κάνει κανένας άλλος και τελικά δεν είναι σαν καινούριο; Μήπως γυμνάζονται οι γονείς σου;

Από το θύμα----------------------------------------------------------------------
Όχι φίλε μου για εμένα το πήραμε αλλά σου είπα, έφυγα και έμεινε… δεν ξέρω μπορεί να χρειάζεται κάνα λάδωμα;; Είμαι και άσχετος από αυτά… για να καταλάβεις όπως το πήραμε έτσι είναι σε εσωτερικό χώρο μετά από 5 χρόνια. 

Από εμένα-----------------------------------------------------------------------
Όπα φίλος, πέντε χρόνια είναι πολλά! Αν δεν είναι εγγλέζικο το πολυμηχάνημα σίγουρα θέλει συντήρηση! Καλά θα το δω από κοντά αν είναι να δω μήπως μπορώ να το φτιάξω επιτόπου. Να σε ρωτήσω κάτι άλλο, το χρώμα του αλλάζει; Γιατί το μπλε είναι πολύ μουντό ρε παιδί μου για να το βάλω μέσα στο σπίτι. Καλά γαμάτος ο αρκούδας που έχεις δίπλα, κάνει κι αυτός γυμναστική; Χαχαχα

-------------------------------------------------------------------------------------
Σε μια φωτογραφία που αργότερα αφαίρεσε από την αγγελία κι εγώ δεν πρόλαβα να συγκρατήσω, φαινόταν ένα λούτρινο αρκουδάκι στην άκρη του “πολύμηχανήματος”. 
------------------------------------------------------------------------------------- 

Από το θύμα-----------------------------------------------------------------------
Τι να κάνω έχω και αδερφή χαχα… ε ναι φίλε μου είναι αρκετά χρόνια… αλλά σου λέω δεν είναι χρησιμοποιημένο. Εγώ θα γυρίσω την άλλη Παρασκευή αν είναι να συνεννοηθούμε να το δεις… για το χρώμα δεν ξέρω αλλά θα προσπαθήσω να μάθω.

Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------
Άκου φιλαράκι
σου δίνω 5 ευρόπουλα για το αρκουδάκι, το είδε το γκομενάκι μου και ξετρελάθηκε!  

Από το θύμα------------------------------------------------------------------------------
Το αρκουδάκι φίλε μου δεν δίνεται... πες μου για το μηχάνημα αν ενδιαφέρεσαι τελικά!

Από εμένα---------------------------------------------------------------------------
Σου δίνω 10 ευρώ για το αρκουδάκι

Από το θύμα-----------------------------------------------------------------------------
φίλε μου δεν είναι για τα λεφτά απλά είναι της αδερφής μου και το θέλει! Αν είναι ρωτάω από πού το πήρε να πας να πάρεις για την κοπέλα σου να μην παραπονιέται!

Από εμένα---------------------------------------------------------------------------
κάνεις σκληρό παζάρι για το αρκουδάκι, σου δίνω 15 ευρώ, αυτή είναι η τελευταία μου προσφορά...

Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------
Χαχαχα δεν κάνω παζάρι ρε ‘συ… δεν το δίνω

-----------------------------------------------------------------------------------------
Εκεί σταμάτησε να μου απαντάει όσο κι αν επέμεινα. Του έστειλα από άλλο λογαριασμό προσφορά για το αρκουδάκι (τότε είναι που αφαίρεσε την επίμαχη φωτό) αλλά πάλι δεν απάντησε, τώρα που έχει περάσει κάνα δεκαπενθήμερο λέω να του κάνω άλλη μια νύξη μιας και από ότι βλέπω δεν το έχει πουλήσει ακόμα το πολυμηχάνημα πολυγυμναστικής.
------------------------------------------------------------------------------------------


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου