Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

3χορδο μπαγλαμαδάκι

Από εμένα----------------------------------------------------------------------------------------
Γειά χαρά, ενδιαφέρομαι για τον μπαγλαμά,
να ρωτήσω 2 πράγματα όμως πρώτα. Όταν λες "μπαγλαμαδάκι" τι εννοείς; Πόσο μικρό είναι; Μήπως εννοείς παιδικό μπαγλαμά; Γιατί εμένα τα δάχτυλά μου είναι κοντά και χοντρά και δεν θα μπορώ να παίξω σε πολύ μικρό μπαγλαμά. Το δεύτερο, Θα μου τον στείλεις με τη θήκη του; Όταν λες ότι δεν έχει βγει καθόλου από τη θήκη του, το εννοείς; Δεν έχει βγει ποτέ; Γιατί μου κάνει εντύπωση, αν είναι κάτι που αγόρασες και δεν το έπαιξες ποτέ, μήπως είναι προβληματικό βρε παιδί μου. Δεν ξέρω, τώρα που το σκέφτομαι και η τιμή είναι λίγο τσουχτερή... μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο κι εκεί;
Και κάτι τελευταίο, εγώ μένω στο Ηράκλειο Κρήτης, στην άλλη άκρη της Ελλάδας (αν κι εμείς οι Κρητικοί δεν νιώθουμε και τόσο Έλληνες), πως θα μου το στείλεις για να έρθει γρήγορα;
Ευχαριστώ πολύ,
Τζόρτζης

Απο το θύμα------------------------------------------------------------------------------------------
Καλησπερα, ο μπαγλαμας ειναι στο φυσιολογικο μεγεθος οπως και ο καθε μπαγλαμας. Δεν θα εχεις κανενα προβλημα με αυτο. Με την θηκη θα στο στειλω, και οταν λεω οτι δεν εχει βγει σχεδον καθολου δεν υπερβαλλω. Τον αγορασα περυσι το πασχα στα 170€ ομως ημουν 3η λυκειου και ετσι περα απο τις πρωτες 2 μερες με εφαγαν τα διαβασματα και δεν ασχοληθηκα αλλο. Οταν τελειωσα πια τις εξετασεις δεν ειχα την καψα πλεον να παιξω και για αυτο και το δινω γιατι τζαμπα καθεται. Σου λεω το οργανο ειναι σαν να πας να το αγορασεις απο μαγαζι. Τωρα οσο αναφορα την τιμη εγω μπορω να κατεβω το πολυ στα 100€ αν αναλαβεις τα εξοδα αποστολης. Απο εκει και περα για να ερθει γρηγορα μπορω να σου το στειλω με οτι τροπο θελεις. Εσυ αποφασιζεις. Μπορω να στο στειλω με courier ή οπως αλλιως σε βολευει. Αν θελεις μου στελνεις μια διευθυνση e-mail να σου στειλω φωτογραφιες να δεις πως το οργανο ειναι αριστο..
Σε ευχαριστω, Δημητρης...

Από εμένα---------------------------------------------------------------------------------------------
Καλησπέρα Δημητρη.
Άρα το μπαγλαμαδάκι έχει βγει μόνο για δύο μέρες από τη θήκη του; Η θήκη είναι μαλακή η σκληρή; (δεν είναι υπονοούμενο αυτό). Να υποθέσω ότι με τόσο διάβασμα που είχες σε κάποιο πανεπιστήμιο θα πέρασες ε; Ελπίζω να είναι και κοντά στο σπίτι των γονιών σου για να μην χρειάζεται να πληρώνουν ενοικια και τέτοια, είναι πολύ ακριβά να σπουδάσεις ενα παιδί στις μέρες μας! Εμένα μου λες, τα έχω φάει με το κουτάλι, 2 παιδιά σπουδάζω τώρα που μιλάμε. Το ένα είναι στην Αθήνα, και το άλλο στο Μεσολόγγι. Να σου πω την αλήθεια, προτιμώ να πηγαίνω στην κόρη μου στο Μεσολόγγι, καλύτερα απο την Αθήνα βρε παιδί μου, μέσα στο καυσαέριο και το άγχος, τρέχουν όλοι σαν τρελοί λες και τους βάλαν νέφτι στον ποπό. Ενώ στο Μεσολόγγι, άλλος κόσμος, αριστοκράτες, με τη λίμνη τους, τα ταβερνεία τους, άλλο επίπεδο. Τώρα για το μπαγλαμαδάκι, εγώ αγόρι μου το θέλω για να πνίγω τον καημό μου. Ξέρεις, να παίζω κανένα ταξίμι που και που να περνάει η ώρα μου, να μην σκέφτομαι την σκύλα τη γυναίκα μου που με παράτησε τώρα στα γεράματα. Ασε, μεγάλη ιστορία, θα στη πω άλλη φορά. Έτσι που λες, θέλω κάτι να μου κάνει συντροφιά και νομίζω ότι το μπαγλαμαδάκι είναι κατάλληλο. Εντάξει, πληρώνω εγώ τα μεταφορικά αν θες, φοιτητής είσαι εξάλλου, να μην σε υποστηρίξω; Σου στέλνω και το email μου --------s@yahoo.co.uk να μου στείλεις φωτογραφίες εντάξει; Αν θες βάλε και δική σου να τη δείξω μετά στη κόρη μου, που ξέρεις μπορεί να είναι το τυχερό σας...
Ευχαριστώ
Τζόρτζης


Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------------------

Σας τις εστειλα τις φωτογραφιες.. Αν εχετε απορια ή σας ενδιαφερει μου λετε.. Εγω περιμενω αποτελεσματα τωρα μεχρι τελος του μηνα γιατι ειχα επιπλεον μοριοδοτηση απο διακριση σε αθλημα και βγαινουν τωρα τα αποτελεσματα.. Ελπιζω να τα φερει καλα και να περασω.. :)

Από εμένα-------------------------------------------------------------------------------------------
Δημήτρη μου συγνώμη, σου έστειλα λάθος email. Γιατί κοιτάω τόση ώρα και δεν εχω κανένα email, εκτός από ένα προσωπικό που μου ήρθε, δεν μπορώ να σου πω τώρα, πολύ προσωπικό. Άντε να σου πω, σε νιώθω δικό μου άνθρωπο πια. Έχω ψαρέψει μια μικρούλα στο Hi5, μην φανταστείς κάτι τρομερό, χοντρούλα είναι και ασχημούλα με πεσμένα βυζιά και τα λοιπά, αλλά είναι νεαρή, λέει ότι είναι 25. Ε, έχουμε πολύ καιρό τώρα αλληλογραφία, λέει πως θα έρθει στο Ηράκλειο να με δει, αλλά δεν έχει λεφτά. Ποιός έχει λεφτά αυτό τον καιρό να μου πεις; Ποιός; Μόνο αυτοί οι γελοίοι στη βουλή και οι Χρυσαυγίτες. Λοιπόν, την πιτσιρίκα την λένε Αργυρώ και καταλαβαίνεις, στην ηλικία μου και ζωντοχήρος που είμαι, μια χαρά μου κάθεται (αν μου κάτσει, όταν έρθει). Θα στα πω κάποια άλλη φορά τα υπόλοιπα, λοιπόν το σωστό email είναι -------------s@yahoo.com κάνε σε παρακαλώ ένα κόπο και στείλε τις φωτογραφίες ξανά. Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη μου.
(και όπως λέω και στους φίλους μου) Ζήτω η επανάσταση!
Τζόρτζης

Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------------
Τις εστειλα στο καινουργιο e-mail...

----------------------------------------------------------------------------------------------
όντως τις έστειλε, είναι οι παρακάτω
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Από εμένα----------------------------------------------------------------------------------------
Σε ευχαριστώ πολύ ρε Δημητρό, μόλις τις έλαβα. Πολύ όμορφο το εργαλείο σου! Να σου πω όμως ρε συ Δημητρό, εντύπωσή μου είναι ή είναι λάθος βαλμένες οι χορδές του; Καταρχήν δεν έχει 4 χορδές, όπως όλα τα μπαγλαμαδάκια αλλά 6 όπως οι μπαγλαμάδες. Νόμιζα ότι το ξεκαθαρίσαμε αυτό, σου είπα ότι έχω πολύ χοντρά δάκτυλα, πώς να παίξω με 6χορδο μπαγλαμά που είναι τόσο κοντά η μια χορδή στην άλλη; Μπορούμε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό; Κοίτα εγώ αν θες, έχω μια λύση να δώσω. Βγάζεις τις 3 χορδές, αυτές που είναι κολλητά με τις άλλες, μου κάνεις μια καλύτερη τιμή και το παίρνω. Δεν σου είπα και το άλλο, μου έστειλε email και ο γιός μου από την Αθήνα, ξετρελάθηκε που του είπα για το μπαγλαμαδάκι, θέλει να μάθει κι αυτός μου είπε, μπορεί να κάνουμε μαθήματα μαζί τα Χριστούγεννα που θα έρθει.
Ζήτω η επανάσταση!
Τζόρτζης


Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------------------
Καλυτερη τιμη δυστυχως δεν μπορω να κανω γιατι ειναι καινουργιο οργανο αγορασμενο στα 170€.. Απο εκει και περα καλο θα ειναι οτι αλλαγες θελετε να τις κανετε εσεις πανω στο οργανο αναλογα και το πως θα σας βολεψει.. Ειναι 6χορδος μπαγλαμας ετσι ακριβως οπως το βλεπετε αγορασμενος.. δεν εχω περιαξει τιποτα.. Αν σας ενδιαφερει καλως.. :-)
Αλλαξα και τον τιτλο της αγγελιας γιατι μπορει να μπερδευτουν και αλλοι...

:P
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------
όντως την άλλαξε, το μπαγλαμαδάκι έγινε μπαγλαμάς και 6χορδος....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Από εμένα------------------------------------------------------------------------------------------- 
Ας μην τα χαλάσουμε εδώ βρε Δημητρό, εγώ θα σου τα στείλω τα λεφτά, κι εσύ θα μου στείλεις το 6χορδο μπαγλαμά σου στην Κρήτη, θα πληρώσω εγώ τα μεταφορικά. Τα Χριστούγεννα θα μάθω και να παίζω μαζί με τον γιό μου, ξέρεις αυτό θα μας φέρει κοντά. Να σε ρωτήσω κάτι άσχετο, τώρα επειδή είσαι νέος εσύ και θα ξέρεις καλύτερα. Η Αργυρώ, που σου είπα νωρίτερα, που την γνώρισα στο ιντερνέτ, μου λέει κάποια πράγματα που δεν τα καταλαβαίνω καλά. Και επειδή είμαι σίγουρος ότι είναι σεξουαλικού περιεχομένου, ντρέπομαι να ρωτήσω τα παιδιά μου. Τώρα που εμείς οι δυό ήρθαμε πιο κοντά και δεν σε ντρέπομαι τόσο να πάρω το θάρρος να σε ρωτήσω εσένα τι εννοεί για να μπορέσω να της απαντήσω. Μου λέει, «Τι κάνεις καυλιάρη άντρα μου; θες να μου ξεσκίσεις το κωλάντερο σήμερα;» καλά μέχρι εδώ καταλαβαίνω τι λέει, μετά όμως αρχίζω και το χάνω, «όταν θα έρθω στο Ηράκλειο θα ξεσκιστούμε παρέα. Είμαι πολύ σαδομαζό εγώ!!! Θα αρχίσω να σου γλύφω τον πούτσο και μετά θα στον λιώσω με τα τακούνια μου!, θα βάλω στράπον και θα σου πηδήξω το μυαλό! Θα σου περάσω χαλκάδες τα βυζιά και θα σε κρεμάσω από το ταβάνι, η ηδονή θα σε κάνει να χύνεις 2 βδομάδες, καυλιάρη άντρα! Φιλάκια στο κωλαράκι xxx». Εδώ υπάρχουν πολλά που δεν καταλαβαίνω. Μάλλον μιλάει μεταφορικά ε; Ρε παιδί μου είναι της γενιάς σας αυτά, αν μπορείς κάνε μου μια μετάφραση, μην έρθει και μας γαμήσει κυριολεκτικά!!! Ξέρω γω, άμα είναι να την φοβάμαι κι όλας….

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------------------------
Η αληθεια ειναι πως ακουγονται καπως αυτα αλλα δεν ειναι δουλεια μου να μπλεχτω στις συζητησεις σας... Ειναι πολυ προσωπικα αυτα... Δυστυχως σε αυτο το θεμα δεν μπορω να βοηθησω..! Αν θελετε κατι αλλο για το μπαγλαμα εδω ειμαι..

Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------------------------
Κρίμα ρε Δημητρό κι εγώ νόμιζα ότι είχαμε έρθει κοντά και μπορούσαμε να πούμε δυό κουβέντες παραπάνω πιο αντρικές. Εντάξει κατάλαβα, σε έφερα σε δύσκολη θέση. Μπορεί να είναι και η μητέρα σου μπροστά και να μην ήθελες να απαντήσεις, καταλαβαίνω. Ε, θα της πω να έρθει κι ότι γίνει. Κι αν μου τα κόψει το κρίμα στο λαιμό σου, αν ακούσεις για εξηντάχρονο θύμα ερωτικού πάθους στο Ηράκλειο Κρήτης να ξέρεις ότι μπορεί να ήταν ο «φίλος» σου ο Τζόρτζης…
Ζήτω η επανάστα!
Από το θύμα-------------------------------------------------------------------------------------------
χαχαχαχαχαχαχαχ... Νομιζω πως αν δεν θελεις να κανεις κατι μπορεις να μην το κανεις... Τελος παντων.. Αν ενδιαφερεστε τελικα και οποτε θελετε μου λετε και το κανονιζουμε για το οργανο.. 
Απο εμένα----------------------------------------------------------------------------------------------
Εσύ είπες είσαι στη Καβάλα; Καλά θυμάμαι; Έχω μια γνωστή εκεί, μήπως να πας το όργανό σου στη γνωστή μου; να γλιτώσω και τα μεταφορικά. Αυτή είναι και μουσικόφιλη, μόλις τις πω ότι θα της πας το όργανό σου, το μπαγλαμαδάκι, θα τρελαθεί από τη χαρά της. Μην ανησυχείς κι αυτή ζωντοχήρα είναι σαν εμένα. Θα της το πας εκεί και αν θες ζήτα της να στο παίξει λίγο, να το κουρδίσει. Θες να σου δώσω το τηλέφωνό της;
Ζήτω η επανάστα! 
Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------------------
Τα μεταφορικα ετσι κ αλλιως δεν θα τα πληρωσετε για να ερθει το οργανο σε σας..? Το ονομα της κυρια ποιο ειναι? 
Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------------------------
Άμα το πάρει η Άννα το όργανο θα μου το φέρει μετά από λίγες μέρες, έρχεται συνέχεια στο Ηρακλειο, Καβάλα-Ηράκλειο-Καβάλα με το αεροπλάνο. Είναι πλούσια βρε παιδί μου, το φυσάει το παραδάκι, της άφησε ό άντρας της μια καπναποθήκη, έτσι λέει, που τώρα τη νοικιάζει σε κάποιο μαγαζί ξενυχτάδικο, και παίρνει 7 χιλιάρικα το μήνα νοίκι, έτσι λέει. Αννούλα Νταμπόγλου την λένε, μήπως την ξέρεις; Μήπως την ξέρει ο πατέρας σου; Την ξέρουν όλοι στην Καβάλα, έτσι λέει. Μένει στην “Παναγία” το θυμάμαι γιατί κάθε φορά κάνει το ίδιο αστείο, λέει «Ωχ Παναγία μου, και μένω και στην περιοχή σου». Δεν έχω γελάσει ποτέ με αυτό το αστείο, εκτός από μια φορά. Θες να στην πω, έχει σεξουαλικό περιεχόμενο και δεν θέλω να σε φέρω πάλι σε δύσκολη θέση.
Ζήτω η Επανάστα! 
Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------------------
Οπως θελετε.. :P Εμενα παντως πιο πολυ με βολευει να παω να το αφησω στην κουριερ η να βρεθω με την κυρια καπου και να γινει η συναλλαγη χερι-χερι...  


Από εμένα--------------------------------------------------------------------------------------------
Μίλησα με την Αννούλα. Μου είπε πως θα ήθελε πολύ να σε γνωρίσει. Αλλά όχι έξω, δεν θέλει να σας δουν μαζί, θελει να αποφύγει τα κουτσομπολιά. Δημητράκι, σου το λέω απο προσωπική εμπειρία, πήγαινε στην Κυρία Άννα, θα περάσεις πολύ καλά. Θα της δώσεις στο χέρι το όργανό σου, θα το παίξει, θα το κουρδίσει και μόλις τελειώσεις σου δίνει και τα λεφτά.
Ζήτω η επανάστα! 
Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------------------
Κοιταξτε επειδη τα λετε ολα λιγο περιεργα.. Αν ενδιαφερεστε για τον μπαγλαμα καλως.. Κανετε μια καταθεση στην τραπεζα και την ιδια μερα εγω το στελνω... Αλλιως ας τα αφησουμε αυτα... 
Επίλογος---------------------------------------------------------------------------------------
Οκέικ, Δημητρό, με το υφος που εχεις, καλύτερα να σταματήσουμε τη συζήτηση. Κρίμα, γιατί εγώ μόνο να βοηθήσω ήθελα και να αγοράσω το μπαγλαμα.

Δες εδώ το επόμενο μπακλαβαδωτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου