Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Τελειώνει η τηλεκάρτα




































Από εμένα----------------------------------------------------------------
Γεια χαρά.
ενδιαφέρομαι να αγοράσω μια συγκεκριμένη τηλεκάρτα και αναρωτιόμουν αν την έχεις στη συλλογή σου.  
Δεν με νοιάζει η τιμή αν την έχεις. 

Από το θύμα--------------------------------------------------------------
(Ότι μου έγραφε σε γκρίκλις, για διευκόλυνση τα ξαναγράφω εγώ στα ελληνικά)
Για πες ποια θες να δω αν την έχω. 

Από το θύμα----------------------------------------------------------
αμα ειναι και για αλλες στειλε μου ολες μαζι να κοιταξω.οκ?  

Από εμένα--------------------------------------------------------------
Ενδιαφέρομαι για την κάρτα "Πάτμος" που έχει κυκλοφορήσει σε 2000 αντίτυπα
αλλά και για άλλη μια λιγότερο γνωστή, την περίφημη κάρτα "Καρυάττιδα".
Η τελευταία ήταν στα χέρια μου όταν πρωτοκυκλοφόρησε αλλά την ξέχασα σε ένα καρτοτηλέφωνο, βλέπεις τότε δεν γνώριζα την πραγματική της αξία. Επειδή αυτή η κάρτα έχει κυκλοφορήσει μόνο σε 134 αντίτυπα λόγω  του ορθογραφικού λάθους της, θα πλήρωνα ακόμα παραπάνω για μια πολύ συγκεκριμένη, αυτή που έχασα. Αν τυχαίνει κι έχεις αυτή θα σου δώσω τα διπλά λεφτά.
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

Από το θύμα------------------------------------------------------------
την πατμο πρεπει να την εχω.θα ψαξω κιολας να δω. και για τι τιμες μιλαμε φιλε μου?

Από εμένα----------------------------------------------------------------
Για την «Πάτμο» μια πεντακοσαρού την δίνω άνετα.  Είναι από λίγα κομμάτια που λείπουν στη συλλογή μου. Καλά για την άλλη, την «Καρυάττιδα» δες πρώτα αν την έχεις και μετά μιλάμε για τιμή, την ψάχνω πολλά χρόνια ρε φίλε, κανείς δεν την έχει. Ίσως να μην έχει μείνει καμία πια. Άσε γιατί για εμένα σημαίνει πολλά αυτή η τηλεκάρτα. Δεν ξέρω αν έχεις αγαπήσει ποτέ τόσο δυνατά, εγώ έφαγα μεγάλη νίλα, και όταν με παράτησε λες και δεν σήμαινα τίποτα για εκείνη, μου πάτησε την καρδιά κάτω με τα τακούνια της, την συνέθλιψε. Δεν έχω συνέλθει από τότε, δεν μπορώ να αγαπήσω άλλη γυναίκα, μόνο αυτή τη ΠΟΥΤΑΝΑ σκέφτομαι όλη μέρα. Καμιά φορά ξέρεις μου έρχεται να την εκδικηθώ, αλλά την αγαπάω ακόμα και τελευταία στιγμή το μετανιώνω. Τέλος πάντων, μην σε φορτώνω κι εσένα με τα δικά μου.  Κοίτα αν έχεις τις τηλεκάρτες και μετά ξαναμιλάμε, σε ευχαριστώ

Από το θύμα--------------------------------------------------------------
Κάτι τελευταίο. Η Πάτμος είναι που δείχνει το νησί ή η άλλη που γράφει Πάτμος και έχει μια γυναίκα από πίσω με φούστα παλιά έτσι όπως αυτές που χόρευαν παλιά; 
αν έχεις και μερικές εικόνες από αυτές τις δύο θα με διευκόλυνες πάρα πολύ γιατί είναι 5500 τηλεκάρτες

Από εμένα---------------------------------------------------------------
H κάρτα η «Πάτμος»; Καμία σχέση! Είναι αυτή που έχει βγει σε 2000 αντίτυπα, που έχει από τη μια τον Αη Γιώργη της Πάτμου και από την άλλη τον Χριστόφορο Παπαρακούτη τον πρώτο δήμαρχο του νησιού. Δώσε μου ένα email να σου στείλω φωτογραφίες  

Από το θύμα-------------------------------------------------------------- 
s-------------@hotmail.com

----------------------------------------------------------------------------
του έστειλα τις εξής φωτογραφίες
Ο αη Γιώργης της Πάτμου


Ο Χριστόφορος Παπαρακούτης




















την επόμενη μέρα δεν είχα λάβει καμία απάντηση και απογοητεύτηκα.
-------------------------------------------------------------------

Από εμένα--------------------------------------------------------
φίλε σου έστειλα φωτό, τις έλαβες; βρήκες καμιά κάρτα; 

Από το θύμα (επίλογος) ------------------------------------------ 
Φίλε δεν βρήκα καμία από τις δύο. Όσον αφορά το θέμα με την κοπέλα η γνώμη μου είναι να την γράψεις στα αρχίδια σου και να προχωρήσεις παρακάτω. Δεν χρειάζεται να χαλιέσαι, βγες έξω με τους φίλους σου και γάμησέ τα όλα όσο μπορείς…

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου