Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Λαμπακι υπερθερμασμού




-------------------------------------------------------------------
Δεν είχα ιδέα τι είναι ο γεωδαιτικός σταθμός…
--------------------------------------------------------------------

---Από εμένα----------------------------------------------------
Γεια σου φίλε
Με ενδιαφέρει πολύ ο σταθμός, να ρωτήσω κάθε πότε θέλει αλλαγή η μπαταρία; Την μπάρα την σηκώνει μόνο του ή θέλει ισοζυγισμό;
Ευχαριστώ
Τζορτζης

---Από το θύμα-------------------------------------------------------------
Καλησπέρα!
Εχω 2 μπαταριες. Η μια που ειναι καινουργια αναλογα με τη χρηση μπορει να σε βγαλει ολοκληρη μερα. Με τις 2 μπαταριες μπορεις να μετρησεις για μια
  μερα σιγουρα. Τι εννοεις αν σηκωνει μονο τη μπαρα?
ΦΙλικα
Παναγιωτης

---Από εμένα---------------------------------------------------------------------
Καλημέρα Παναγιώτη,
Κοίτα εγώ σκοπεύω να τον χρησιμοποιώ όλη μέρα τον σταθμό, οπότε ναι μάλλον χρειάζομαι καινούριες μπαταρίες. Άλλη μια ερώτηση, κατά τη διάρκεια της μέτρησης, ανάβει το λαμπάκι του υποθερμασμού; Έχει αισθητήρα;
Φιλικά
Τζόρτζης
Υ.Γ. Αν μπορείς να μου κάνεις και μία μικρή μείωση στην τιμη, θα ήταν εξαίσιο.

---Από το θύμα----------------------------------------------------------------------
Καλησπερα!
για ολη μερα εχεις μπαταρια και καλο θα ηταν να αγορασεις αλλη μια. 900 μπορω να στο αφησω. υποθερμασμος??αισθητηρας??
εξηγησεμου ακριβως

---Από εμένα-------------------------------------------------------------------------
καλημέρα,
συγνώμη γαιωδερικό σταθμό δεν λες ότι πουλάς;
μήπως εγώ δεν κατάλαβα καλά;
Αν είδα καλά είναι ο
Leica TC-307, λογικά στο πίσω μέρος του έχει έναν διακόπτη. Αν συζητάμε για το ίδιο πράγμα, έχει αισθητήρα υποθερμασμού δίπλα στην λαβή και μπάρα διχοτόμησης.
Εκτός κι άν έχεις πάρει το προηγούμενο μοντέλο που ο αισθητήρας έβγαινε στα έξτρα...
η τιμή με ενδιαφέρει
Τζόρτζης

---Από το θύμα---------------------------------------------------------------------
Καλησπερα! το μοντελο ειναι αυτο που αναφερω. αν εννοεις
reflectorless τοτε εννοεις το μοντελο tcr307

---Από εμένα-------------------------------------------------------------------------
Τι να πω; μπορεί να κάνω εγώ λάθος, αν και το χρησιμοποιώ μια ζωή!! το χρειάζομαι ξανά γιατί αυτό που χρησιμοποιούσα ήταν του αφεντικού μου.
Τέλος πάντων, όπως και να έχει, ο σταθμός σου είναι ισοζυγισμένος; Ακόμα κι αν δεν σηκώνει τη μπάρα, έχει πλαστικά γύρω από τους αστερίες;
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

---Από εμένα την επόμενη μέρα------------------------------------------------------------
Το πούλησες; Γιατί δεν μου απαντάς, ξέρεις το έχω ανάγκη...

---Από το θύμα------------------------------------------------------------
Καλησπέρα! Συγνώμη για την αργοπωρημενη απαντηση αλλα βρισκομαι στοεξωτερικο. Αν θελεις μπορεις να το ελεγξεις απο κοντα ή αν δεν το εχεις τοση μεγαλη αναγκη, μπορεις να περιμενεις να γυρισω στις 24 νοεμβριου. Αν παλι θελεις να το ελεγξεις μπορεις να πας στο σπιτι μου.
Φιλικα Παναγιωτης

---Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------
Θα προτιμούσα να το ελέγξω απο κοντά και σύντομα! Ποιός θα είναι σπίτι σου; Θα είναι κάποιος που ξέρει απο σταθμούς;
Ευχαριστώ
Τζορτζης

---Από το θύμα-----------------------------------------------------------------------
Καλησπερα
Ειναι η μητερα μου η οποια δεν γνωριζει απο σταθμους δυστηχως

---Από εμένα-----------------------------------------------------------------------
Καλησπέρα
Πόσο μεγάλη είναι;
Μπορώ να παω σήμερα;;
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

---Από το θύμα----------------------------------------------------------------------------------
Τι σημασια εχει ποσο μεγαλη ειναι? Παρασκευη η Σαββατο

---Από εμένα--------------------------------------------------------------------------------
πως δεν έχει σημασία!?
αν είναι πολύ μεγάλη δεν ξέρω αν μπορώ να την σηκώσω μόνος μου, αν είναι να πω και σε ένα φιλο αρχιτέκτονα να έρθει να με βοηθήσει.
Οκ, θα περιμένω για Παρασκευή, αν είναι δυνατόν να το κάνουμε Παρασκευή γιατί επείγομαι...
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

---Από το θύμα-----------------------------------------------------------------------------------
Καλησπερα. Τι να σηκώσεις?

---Από εμένα------------------------------------------------------------------------------
Καλημέρα.
Τον σταθμό! Μα καλά πλάκα μου κάνεις; Τόσο καιρό προσπαθούμε να συνεννοηθούμε για τον σταθμό κι εσύ συνέχεια μου κάνεις περίεργες ερωτήσεις.
Τέλος πάντων, ελπίζω την Παρασκευή να τα καταφέρεις, μπας και ξεμπερδεύω
Φιλικά
Τζόρτζης
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Κάπου εκέι τελείωσε η επικοινωνία μας, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές μου να την ξαναρχίζω…
----------------------------------------------------------------------------------------------------

---Από εμένα--------------------------------------------------------------------------------
Χει χοοοο!!!
Παράσκευή σήμερα ξεχασιάρη!
Πότε να έρθω?
Τζορτζης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου