Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Super Cycles

















---Από εμένα------------------------------------
γεια σου φίλε
πόσο κοστίζει η χαλασμένη οθόνη (τα έδινε στην ίδια τιμή αλλά με μια χαλασμένη οθόνη, προφανώς την έφτιαξε γιατί το αφαίρεσε από την αγγελία);



---Από το θύμα-----------------------------------
Γεια σου. Δε ξέρω ακριβώς να σου πω την αλήθεια. Είναι
CRT. Δε νομίζω να κοστίζει πολλα.

---Από εμένα------------------------------------
κάτι του στιλ 300 ευρώ?

---Από το θύμα----------------------------------
Δε νομίζω τόσο. Με 300 ευρω παίρνεις πλέον 32αρα
LCD τηλεόραση.

---Από εμένα---------------------------------
150;
έστω ότι είναι 150
εγώ θέλω να τα δοκιμάσω πρώτα, να δω αν μου ταιριάζει περισσότερο η μηχανή ή το αυτοκίνητο.
Να σε ρωτήσω η μηχανή είναι Καβασάκι;

---Από το θύμα------------------------------
Απο Καβάλα ειμαι. Αν σε βολευει έρχεσαι και τα βλέπεις.
Οι μηχανές είναι super cycles.

---Από εμένα----------------------------------
Ποιά Καβάλα; Την Καβάλας στο Περιστέρι;
Είσαι κομάτι μακριά ρε μαν.
Να σε πω, παίζει να μοιράσουμε την αποσταση;
Τζορτζης

---Από το θύμα---------------------------------
Καβάλα. Νόμος Καβάλας. Δύσκολα αυτο που λες. Τα έχω στο μαγαζι. Είναι σε λειτουργία.

---Από εμένα--------------------------------
Τι μαγαζί έχεις; Συνεργείο; Πρέπει να έρθω Καβάλα δηλαδή ρε μαν;
Και πως θα τα πάρω; Τρέχουν;

----------------------------------------------
Και την επόμενη μέρα
----------------------------------------------

---Από εμένα-----------------------------------
μόνο αυτό με τα αυτοκίνητα το πουλάς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου