Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Μη με πρήζεις το κεφάλι! (ανανεωμένο)




Ότι είναι υπογραμμισμένο με κόκκινο δεν υπήρχε αρχικά στην αγγελία, το πρόσθεσε μετά.
-------------------------------------------------------------- 

Το θύμα απάνταγε σε γκρίκλις, τα μεταφέρω σε ελληνικά και ελπιζώ να μην χάσω καθόλου από την φρεσκάδα του.
----------------------------------------------------------------
---Από εμένα------------------------------------------------
Γειά
Διάβασα στην αγγελία ότι του έχεις κάνει ένα ψιλοσέρβις που σου κόστισε 20 ευρά, να υποθέσω ότι αυτόματα η τιμή πέφτει στα 50 ευρώ; Αν χρειάζεται ακόμα ενα ψιλοσέρβις, μήπως να την ρίξουμε την τιμή στα 30 ευρώ;
Που μπορέις να μου το στείλεις ταχυδρομικά;
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

---Από το θύμα---------------------------------------------------
Αυτό δεν γίνετε! Με 30 ευρώ δεν παίρνεις ούτε ρόδα! Το ποδήλατο το πουλάω επειδή έχω πάρει καινούργιο και το έδινα 50 ευρώ! Απλά επειδή του έκανα το σέρβις που μου κόστισε 20 ευρώ και γι’ αυτό το δίνω 70!

---Από εμένα-------------------------------------------------------
οκ, αλλά αλλο ένα ψιλοσέρβις που χρειάζεται;;; εσύ το είπες!!! άλλα 20 ευρώ κάτω.
Εγώ με 40 ευρώ στο αγοράζω σήμερα.
Τζόρτζης

---Από το θύμα---------------------------------------------------------
Δεν με πειράζει και να μου το αγοράσεις αύριο! Ούτως ή άλλος σμρ το έχω βάλει και με έχουν πάρει ήδη 3 άτομα! Αλλά
40 ευρώ δεν το πουλάω! Στην ουσία για να το δώσω σε σένα 40 ευρώ… εγώ θα έχω βγάλει 20 ευρώ για την επισκευή του! Για 20 ευρώ δεν μπαίνω καν στην διαδικασία! Αν θες να στο στείλω και να κλείσουμε στα 65 ευρώ τότε οκ! Αν συμφωνείς στείλε μου τα στοιχεία σου!

---Από εμένα----------------------------------------------------------------
Οκ, σκληρό παζάρι!
προσφέρω 55 ευρώ και μου κάνεις εσύ το ψιλοσέρβις που χρειάζεται... συμφωνείς;

---Από το θύμα-------------------------------------------------------
χαχαχα… δεν κάνω παζάρι! Και με αυτό που μου λες πάλι στα ίδια πάμε! Λοιπόν… 65 ευρώ το ποδήλατο όπως είναι με τα έξοδα αποστολής δικά σου! Αν ενδιαφέρεσαι στείλε μου μνμ για να ξέρω αλλιώς δεν πειράζει. Σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!

---Από εμένα--------------------------------------------------------
62 ευρώ και τα έξοδα αποστολής δικά σου! Αλήθεια το στέλνει το ταχυδρομείο; θα το βάλουν σε φάκελο;

---Από το θύμα---------------------------------------------------
Αδερφέ… αστο δεν πειράζει! Πήγαινε πάρε καλύτερα κανένα ποδήλατο με ροδάκια γιατί με τα λεφτά που δίνεις μόνο τέτοιο μπορείς να πάρεις! Σου είπα ότι δεν κάνω παζάρι και εσύ με κάνεις παζάρια και κολλάς στα 3 ευρώ που εγώ σου είπα 65 και εσύ μου λές 62!

---Από εμένα----------------------------------------------------------
Εντάξει ρε καρντάση, θα στα δώσω τα 3 ευρόπουλα, το αγοράσω 65 το ποδήλατο αλλά τα έξοδα δικά σου, οκεϊκ;

---Από το θύμα---------------------------------------------------------
Όχι… 65 ευρώ το πουλάω και τα έξοδα αποστολής δικά σου! Να δω και πως γίνεται να σταλεί? Μάλλον δεν στέλνεται με ΕΛΤΑ και μπορεί να στο στείλω με τρένο! Αν θες 65 ευρώ και τα έξοδα αποστολής δικά σου πες μου για να ψάξω πως θα στο στείλω!

---Από εμένα----------------------------------------------------------
65 ευρώ και άλλα 10 για τα έξοδα αποστολής, είναι ότι καλύτερο μπορώ να κάνω, αλλιώς δεν στο στέλνω...

---Από το θύμα---------------------------------------------------------
Τι να μου στείλεις?  Λοιπόν εφόσο έχουμε συμφωνήσει στα 65 ευρώ τώρα θα πάω να ψάξω πως μπορώ να στο στείλω με τα λιγότερα έξοδα! Από πού είσαι? Σε ποια περιοχή θέλεις να στο στείλω?

---Από εμένα-----------------------------------------------------
Μόνο 10 ευρώ μπορώ να διαθέσω για έξοδα αποστολής, σύνολο 70 ευρώ. Που μένεις να σου το στείλω, να ξέρεις η αποστολή θα είναι μεγάλο έξοδο γιατί σκοπεύω να το κάνω δώρο στο ξαδερφάκι μου στη Μελβούρνη, ξέρεις για να τον καλοπιάσω λίγο μπας και ενδιαφερθεί να μου βρει καμία δουλειά.
Τζόρτζης

---Από το θύμα---------------------------------------------------------
Λοιπόν καταρχήν εφόσο έχουμε πει ότι το ποδήλατο θα το αγοράσεις 65 ευρώ και αν συμφωνήσω για τα 10 ευρώ που μου δίνεις για έξοδα αποστολής πράγμα που δεν συμφωνώ… το σύνολο βγαίνει 75 ευρώ και όχι 70! Και θα μου δώσεις ακριβώς πόσα είναι τα έξοδα αποστολής! Επίσης αν κατάλαβα καλά θέλεις να στείλω το ποδήλατο στη Μελβούρνη? Με δουλεύεις? Βασικά τσάμπα μιλάμε απ’ ότι έχω καταλάβει!!!

---Από εμένα--------------------------------------------------
νομίζω ότι εκνευρίζεσαι και δεν υπάρχει λόγος...
εντάξει κάναμε ένα λαθάκι, δεν έγινε εσκεμμένα, 65 και 10 σύνολο 75 ευρώ, έχεις δίκιο.
Ναι όντως θέλω να το στείλω στην Μελβούρνη, και προτείνω να το στείλεις εσύ, τώρα αν είναι μεγαλύτερο το ποσό από 10 ευρώ, αν είναι 20 για παράδειγμα, θα σου τα δώσω εγώ.
Εντάξει ένα παζάρι πήγαμε να κάνουμε…
Τώρα αν διαφωνείς και σε αυτό, ε δεν ξέρω τι άλλο να σου πω.
Νομίζω ότι είναι πολύ συμφέρουσα η πρότασή μου. Μου δίνεις 65 ευρώ συν ότι έξοδα αποστολής πάνω από 10 ευρώ τα αναλαμβάνω εγώ, οκέικ;
Τζόρτζης

---Από το θύμα---------------------------------------------------
Τζόρτζη επειδή τζάμπα μιλάμε αν δεν το έχεις καταλάβει! Εγώ πουλάω σε σένα 65 ευρώ και το στέλνω σε σένα! Τώρα εσύ που θέλεις να το στείλεις είναι δικό σου θέμα! αυτό που λες να στο στείλω Μελβούρνη… δεν μπαίνω καν στον κόπο να το σκεφτώ! Λοιπόν αν θέλεις να δω πόσο κάνει η αποστολή και να προσθέσουμε τα έξοδα αποστολής στα άλλα 65 ευρώ που πουλάω εγώ το ποδήλατο και να μου τα βάλεις στην τράπεζα και να στο στείλω… τότε έχει καλώς! Διαφορετικά μην μου ξαναστείλεις μνμ γιατί τζάμπα μιλάμε!!!

---Από εμένα--------------------------------------------------
Ωραία, σε αυτή τη περίπτωση θα με αναγκάσεις να το αγοράσω σε ένα μήνα. Στις 20 Νοεμβρίου πετάω για Μελβούρνη, θα σου στείλω από τώρα τα λεφτά κι εσύ στείλε στις 22 Νοεμβρίου σε εμένα το ποδήλατο.
Πες μου το τραπεζικό σου λογαριασμό και αύριο θα έχεις μέσα 100 ευρώ από τον Τζόρτζη.
Νομίζω είναι η καλύτερη προσφορά μου!

---Από το θύμα-------------------------------------------------
Ωραία… πες μου σε ποια περιοχή πρέπει να το στείλω?

---Από εμένα---------------------------------------------------
Jason Tavoularis
238 Springvale Rd
Glen Waverley VIC3150
Melbourne
Australia















---Από το θύμα------------------------------------------------
Ρε Τζόρτζη με δουλεύεις!?! Δεν σου είπα ότι δεν στέλνω στο εξωτερικό! Λοιπόν άστο δεν το στέλνω πουθενά! Μην μου ξαναστείλεις μνμ! Γιατί μου έχουν γυρίσεις τα μυαλά!

---Από εμένα----------------------------------------------------
Αφού συμφωνήσαμε στα 100 ευρώ!!! Εσύ ζήταγες 65 κι εγώ σου δίνω 100, δηλαδή τώρα μου κάνεις πλάκα!??? Σιγά το θέμα, λες και θα κάνεις ποδήλατο μέχρι τη Μελβούρνη! Απλά θα το πας στο πλησιέστερο ταχυδρομείο, σιγά το θέμα, εκνευρίζεσαι κι όλας!
Σου βάζω 100 ευρώ λέμε, δεν μου το στέλνεις τσάμπα!

---Από το θύμα----------------------------------------------------
Ρε φιλαράκι μαζί μιλάμε μόνοι καταλαβαινόμαστε?! Μου λες στείλτο σε κάποιον στην Μελβούρνη και σου λέω ότι δεν στέλνω εξωτερικό και σου λέω να το στείλω σε σένα και μου λες να το στείλω πάλι στην Μελβούρνη!!!

---Από εμένα------------------------------------------------------
Κάτσε ρε Μανώλη, μου λες το πουλάς 70 ευρώ, σου λέω έχω 60, μου λες 65 και εγώ συμφωνώ, έτσι δεν είναι; Μετά σου λέω θα πληρώσεις εσύ τα έξοδα αποστολής, μου λες όχι, σου λέω δίνω 10 ευρώ, μου λες όχι, σου λέω δίνω σύνολο 100 ευρώ και μου λες πάλι όχι!?!? Δηλαδή εγώ σου χαρίζω λεφτά εδώ κι εσύ μου το παίζεις δύσκολος? Τώρα σοβαρά, ρίξε μια ματιά, υπάρχουν κι άλλες αγγελίες με ποδήλατα και πιο φτηνά, λοιπόν πάψε τη γκρίνια και στείλε μου το ποδήλατο!
Τζόρτζης

ΥΓ. και χρειάζεται και ένα ψιλοσέβις
--------------------------------------------------------------------------
Παρεμπίπτοντος δεν τον λένε Μανώλη αλλά νομίζω ότι του ταιριάζει και δεν φάνηκε να τον ενοχλεί
---------------------------------------------------------------------------
---Από το θύμα---------------------------------------------------------
Καλά ότι να ’ναι!

---Από εμένα------------------------------------------------------------
θα μου το στείλεις τώρα ή όχι;

---Από εμένα (την επόμενη μέρα)-------------------------------------
τι κάνεις τώρα μουτράκια; στείλε μου το ποδήλατο!


----------------------------------------------------------------------
Ο Μανώλης έφυγε απο τη συζήτηση, αμέσως όμως τον ξαναβρήκα και συνέχισα να του μιλάω.
----------------------------------------------------------------------



---Από εμένα--------------------------------------------------------
Έλα ρε Μανώλη, σοβαρά τώρα, πες μου τι θες να κάνω; Να σου ζητήσω συγνώμη; Έλα πες μου ότι θα μου στείλεις το ποδήλατο! 65 ευρώ και μου το στέλνεις στην Πάτρα οκεικ; έλα!

--Από το θύμα--------------------------------------------------------
Δεν στέλνω πουθενά τίποτα! Πρήξε
κανέναν άλλο!

---Από εμένα------------------------------------------------------
Οκεικ. Μανώλη σου ζητώ συγνώμη που σε έπρηξα. Σε παρακαλώ τώρα να ξεκινήσουμε από την αρχή και να σου βάλω τα λεφτά στην τράπεζα για να μου στείλεις το ποδήλατο. Το έχω υποσχεθεί ρε ‘σύ
!

---Από τον Μανώλη--------------------------------------------------
Παλίκαρε δες τα πιο φτηνά που έλεγες! Το δικό μου είναι χάλια!

---Από εμένα-------------------------------------------------------
Εντάξει τώρα παραφέρεσαι! ρε ‘σύ αφού σου λέω, σόρρυ που σε έπρηξα! Απλά θέλω το ποδήλατο τώρα, μην με κρεμάς ρε αδερφέ, το έχω υποσχεθεί!
Τζόρτζης

---Από τον Μανώλη----------------------------------------------
Σόρρυ αλλά δεν σε εμπιστεύομαι καν για να στο στείλω! Που ξέρω εγώ ότι θα το πάρεις! Μπορεί εγώ να το στείλω και εσύ να μην το πάρεις και τζάμπα να πληρώσω τα έξοδα αποστολής!!!

---Από εμένα---------------------------------------------------
Όχι ρε μαν, αφού σου λέω! Μπέσα για μπέσα! Δείξε μου λίγη εμπιστοσύνη, ρε φίλε γι’ αυτό πάμε κατά διαόλου σαν έθνος, γιατί δεν εμπιστευόμαστε τον συνάνθρωπό μας!
Trust me (που λένε και οι Εγγλέζοι)
Μόλις μου στείλεις το ποδήλατο θα το πάρω@!
Υπογραφή: Τζόρτζης

---Από τον Μανώλη------------------------------------------------
Και τώρα πιστεύεις ότι έτσι όπως μου τα είπες με έπεισες?! Ο μόνος τρόπος είναι να δω πόσο είναι τα μεταφορικά και να σου δώσω λογαριασμό για να μου βάλεις τα λεφτά και μετά να σου στείλω το ποδήλατο στην Πάτρα! Μόνο έτσι και πάλι δύσκολα!

---Από εμένα---------------------------------------------------
Ρε Μανώλη! Ρε Μανώλη!!! Αφού σου λέω ρε συ, μπέσα για μπέσα! Να πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μου ρε συ!!! Να έρθει ένα λεωφορείο και να με χτυπήσει και να με κάνει χίλια κομματάκια ρε συ! Να με μαζεύουν με το κουταλάκι από το λάκκο του Οδυσσεβάχ ρε συ! Να μου έρθει εμετός και να τον κρατήσω στο στόμα μου και να τον καταπιώ ρε συ! Όλα αυτά να πάθω αν σου λέω ψέματα!
Και για να με πιστέψεις:
Πες μου πόσα είναι τα μεταφορικά και σου τα βάζω την άλλη μέρα στην τράπεζα!
Αν ξέρεις και τώρα πες μου και αύριο το πρωί θα τα βάλω ρε Μανώλη!
Ευχαριστώ ρε συ, είσαι ψυχούλα!
Τζόρτζης
ΥΓ, Με σώζεις Μανώλη, με σώζεις!

---Από τον Μανώλη---------------------------------------------
Οκ αν και βλέπω ότι με κοροϊδεύεις θα δω πόσα είναι τα μεταφορικά και θα σου δώσω τον λογαριασμό να μου βάλεις 65+μεταφορικά για Πάτρα και μετά μόλις πάρω τα λεφτά θα σου στείλω το ποδήλατο.

---Από εμένα------------------------------------------------------
Ευχαριστώ ρε συ Μανώλη!!!
Είσαι ψυχάρα ρε συ!
Μόλις μου πεις το ποσό το άλλο πρωί θα τα καταθέσω στη τραπεζούντα!
Τζόρτζης

---Από τον Μανώλη---------------------------------------------
Τζόρτζη… άκυρο τελικά το πούλησα εδώ στην πόλη μου…
sorry

---Από εμένα----------------------------------------------------
Μανώλη μου κάνεις πλάκα τώρα έτσι:? Όχι αποκλείεται! Μου κάνεις ΠΛΑΚΑ:!?! Ρε μαν τόσες μέρες κανονίζουμε και εσύ το πουλάς χωρίς δεύτερη σκέψη?! Δηλαδή εγώ μαλάκας είμαι που δεν αγοράζω από αλλού αλλά επιμένω στο δικό σου ποδήλατο, ξέρεις γιατί; Επειδής το είχαμε κανονίσει μαζί! Ναι ρε μαν, επειδή σε συμπαθώ και σε γνώρισα καλύτερα και ήθελα το δικό σου ποδήλατο! κι εσύ έτσι απλά λες ένα σόρρυ και το πουλάς αλλού?
Ποιός ΠΟΥΣΤΗΣ το πήρε γαμώ το κέρατό μου!? Ποιό αρχίδι σαλονικίοτικο τυρόβλαχος πήρε το ποδήλατό μου? Μανώλη, είσαι άδικος, έδωσες το ποδήλατό μου στο κωλοτρυπίδι!!!!!!!!!!!!!
ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ !!!!!!!!
τα οιξσνδ πξαε
   πδφξε απδφνκα  ;φε ωφξ ξ οωξαεοεορωφξ \ ;
---------------------------------------------------------------------------
Φεύγει από την συζήτηση, δεν με κάνει όμως μπαν, οπότε πάω και τον ξαναβρίσκω μετά από καμιά βδομάδα…
------------------------------------------------------------------------
---Από εμένα----------------------------------------------------------
Ρε ψεύταρε! Αφού το έβαλες ξανά αγγελία το ποδήλατο τι πίπες μου λες εμένα ότι το πούλησες!?
Έλα ξεκόλλα! Πες μου το λογαριασμό σου να σου βάλω τα λεφτά, όχι άλλα μηνύματα και μαλακίες, σου βάζω τα λεφτά, μου στέλνεις το ποδήλατο, γρήγορα γιατί θα φύγω σε 2 βδομάδες!
Τζόρτζης

---Από το θύμα-----------------------------------------------------------
Ρε παλίκαρε μην με πρήζεις το κεφάλι! Κάνε δουλειά σου και πήγαινε να πάρεις κανένα καινούργιο!

---Από εμένα-------------------------------------------------------------
eισαι ξευτίλας ρε! εγώ φταίω που νόμιζα ότι είσαι φίλος! Να ξέρεις θα σε κάνω ραπόρτ στο ***** γιατί δεν μου πουλάς το εμπόρευμα!
Τζορτζης
-------------------------------------------------------------------------
Και… μπάν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου