Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Ανονιμους



Ο τύπος πουλάει μπρελόκ με το σήμα των Anonymous


---Από εμένα-----------------------------------------------------
Γεια φιλαράκι!
Ψήνομαι πάρα πολύ να γίνω μέλος!!! Θα μου στείλεις ένα μπρελοκάκι;;;
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

---Από το θύμα-----------------------------------------------------
Καλημέρα φίλε,
τα μπρελοκάκια είναι απλά διακοσμητικά, δεν είμαι από την ομάδα των
anonymous ή κάτι τέτοιο. Θέλω να πω πως αν πάρεις ένα μπρελοκάκι δεν πάει να πει πως είσαι μέλος της ομάδας κλπ. Στα λέω για να μην παρεξηγηθώ
Απέξω τα φέρνω μαζί με διάφορα άλλα(
suzuki,honda...διάφορα τέτοια μικρά για τα κλειδιά).
Δεν είμαι μέλος της ομάδας ή οτιδήποτε τέτοιο...
Τέσπα, αν όντως ενδιαφέρεσαι πες μου

-------------------------------------------------------------------------
Έχει πέσει τρελός εκφοβισμός με την ομάδα ηλεκτρονικού εγκλήματος ε;
--------------------------------------------------------------------------

---Από εμένα---------------------------------------------------------
Καλημέρα φίλος
ντάξει μωρέ, καταλαβαίνω, σιγά μην πεις στον οποιοδήποτε αν είσαι ή δεν είσαι μέλος της οργάνωσης. Τεσπα, εγώ θέλω να σου πω ότι είμαι πολύ ξηγημένο άτομο και σε καμία περίπτωση δεν είμαι μπάτσος.
Εξάλλου έχω διαβάσει όλες τις προκηρύξεις της οργάνωσης και το ιδρυτικό μανιφέστο και ξέρω πως κινείτε. Απλά να σου δώσω αν θες το
email μου να μου στέλνεις εκεί υλικό, ξέρεις για να είναι πιο ασφαλές από ότι στο ***** που μπορεί να το δει ο καθένας!
Ζήτω η επανάσταση!
Τζόρτζης

----------------------------------------------------------------------------
Δυστυχώς δεν έχω πια την πρώτη φωτογραφία της αγγελίας αλλά μόνο αυτή. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου