Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Τερατομάχοι




Από εμένα---------------------------------------------------------
Γεια σου φιλαράκι!
Φαίνονται τρομερές οι φιγούρες σου, μπορείς να στείλεις κι άλλες φωτογραφίες να διαλέξω; Γενικώς πόσο τα πουλάς;
Τζόρτζης

Από το θύμα----------------------------------------------------------
Γεια σου φίλε. Μάλλον μπερδεύτηκες! Δεν τις πουλάω, ψάχνω να αγοράσω! Η αγγελία είναι για ''Ζήτηση''.
Έχεις καθόλου? Θα σε ενδιέφερε να τις δώσεις?

Από εμένα--------------------------------------------------------------
Κοίτα νομίζω ότι με ενδιαφέρει περισσότερο ο πάνω αριστερός με το κίτρινο!
Αυτός θυμάσαι πως λεγόταν; Τι εποχές κι εκείνες ρε φίλε! Πάντα ήθελα τέτοια παιχνίδια αλλά πάντα είχα τα λιγότερα... κλαψ

Από το θύμα---------------------------------------------------------
Ωραίες εποχές και ωραίες αναμνήσεις! Γι' αυτό προσπαθώ να τους ξαναμαζέψω πάλι.
Αν έχεις κάποιους και τους πουλάς θα με ενδιέφερε να τους αγοράσω

Από εμένα---------------------------------------------------------
Κι εμένα θα με ενδιέφερε να τους ξαναμαζέψω πάλι, οπότε αν βρήκες κάποιους και τους πουλάς μπορώ να σου κάνω πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση...

Από το θύμα------------------------------------------------------------
Μάλλον δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε, φίλε μου.
Δεν πουλάω. Μόνο αγοράζω.

Από εμένα------------------------------------------------------------
Ούτε εγώ πουλάω! Σε καμία περίπτωση, αφού σου λέω προσπαθώ να τους μαζέψω. Έχω ήδη καμία 20αρια, αν ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις μου λες.

Από το θύμα--------------------------------------------------------------
Πόσο τους δίνεις όλους?

Από εμένα--------------------------------------------------------------------
Τους δίνω 5 ευρώ αλλά δεν έχω πολλούς,
και η αλήθεια είναι ότι προτιμώ να μου δώσεις εσύ τους δικούς σου!

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------
Μπορείς να μου στείλεις μια φώτο με αυτούς που έχεις? Ή εδώ ή στο χ--------@gmail.com

Από εμένα--------------------------------------------------------------------
ωραία, εγώ σου έστειλα, μπορείς να μου στείλεις κι εσύ μια φωτογραφία με τους δικούς σου!?

----------------------------------------------------------------------------------
Του έστειλα μία από τις ελάχιστες φωτογραφίες με τερατομάχους που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, την παρακάτω
------------------------------------------------------------------------------------------

Από εμένα (την άλλη μέρα)-------------------------------------------------------
Εεεεε!!! δεν σε ενδιαφέρουν οι Τερατομάχοι μου;

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------
Δυστυχώς, οι συγκεκριμένοι δεν με ενδιαφέρουν καθόλου.
Σ' ευχαριστώ για το χρόνο σου. Αν βρεις κι άλλους, επικοινώνησε μαζί μου.

Από εμένα---------------------------------------------------------------------------
Εσύ δεν μου έστειλες φωτό τους τερατομάχους σου! Με κορόιδεψες! Αλλά το περίμενα, γι' αυτό κι εγώ σου έστειλα ψεύτικη φωτογραφία! μουαχα χα χα χα!!!
Οπότε ή μου στέλνεις εσύ τώρα πρώτος ή δεν βλέπεις ποτέ τους τερατομάχους μου!

----------------------------------------------------------------------------------------------
Δεν ψάρωσε το θύμα και το έληξε άδοξα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου