Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Ελλειπτικό Μηχάνημα #2




Ίδιο θύμα, ίδια αγγελία, διαφορετικός τρόπος προσέγγισης
-----------------------------------------------
 
---Από εμένα---------------------------------
Ενδιαφέρομαι
Αλλά είμαι στα Γιαννιτσά, είσαι κοντά; Γιατί θέλω να γλυτώσω τα μεταφορικά...
Θα μου κάνεις και μια καλύτερη τιμή;

---Από το θύμα-------------------------------
ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ είμαι κ εγώ. Αλλά καλύτερη τιμή δεν παίζει.
Είναι τελική. Το μηχάνημα είναι σαν καινούργιο

---Από εμένα------------------------------------
Καλύτερα άστο ρε φιλαράκι, δεν θέλω να μάθουν όλοι ότι ψωνίζω μεταχειρισμένα

---Από το θύμα------------------------------------
Διαβάζεις αγγελία κ μετά στέλνεις ΜΝΜ.
Για καινούργιο υπάρχουν τα καταστήματα

---Από εμένα----------------------------------------
Ναι ρε μαν αλλά αν είμαστε από την ίδια πόλη, τώρα ξέρεις πως είναι η σκατούπολή μας, όλοι γνωρίζονται με όλους και όλοι κουτσομπολεύουν όλους, οπότε δεν θέλω να κάνω μπίζνες με γείτονες...

---Από το θύμα-------------------------------------
Αν κ δεν είναι έτσι....δεκτή η άποψη σου.

---Από εμένα------------------------------------
τι θα έλεγες να βρισκόμασταν κάπου κοντά στη Θεσσαλονίκη και να κάνουμε εκεί την ανταλλαγή;

---Από το θύμα-------------------------------------
Τι ηλικία έχεις κ πως σε λένε;

---Από εμένα---------------------------------------
ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΦΙΛΕ!? σου λέω θέλω να αποφύγω τα κουτσομπολιά και μου λες πως με λένε;...
αστο καλύτερα

---Από το θύμα--------------------------------------
Μήπως να στο στείλω με κούριερ; ΕΡΕ ΚΟΜΠΛΕΞ. Εσύ όταν αγοράζεις κάτι το μαθαίνει όλος ο ντουνιάς; αρε κατακαημενε γιαννιτσιωτη.
Άντε γεια.

---Από εμένα------------------------------------------
εσύ είσαι κατακαημένος γιαννιτσώτης! εγώ φίλε μου είμαι ο μισός από την Κάρυστο! είμαι νησιώτης, εσύ είσαι βλάχος από τα βουνά!

----------------------------------------------------------
Και …μπαν. Δεν μπορώ να του γράψω ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου