Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Κεράκι με ραβδώσεις

---------------------------------------------------------------------
βάζω μόνο μια απο τις φωτογραφίες των κεριών του
--------------------------------------------------------------------







---Από εμένα--------------------------------------------------------
Τα κεριά είναι καταπληκτικά! Πολύ κρίμα που έκλεισε ο φίλος σας.

---Από το θύμα------------------------------------------------------
ενδιαφέρεσαι για κάποια;

---Από εμένα----------------------------------------------------------------
θα ενδιαφερόμουν αν ήξερα ότι δεν είναι τόσο ακριβά

---Από το θύμα---------------------------------------------------------
αναλογα το κομματι σου λεω τιμη;

---Από εμένα--------------------------------------------------------------------
θα ήθελα αυτό το ροζουλί που είναι μακρόστενο, σαν αγγούρι λίγο, και έχει πράσινες ραβδώσεις
αυτό που είναι στην πρώτη φωτογραφία, δεξιά δεξιά, πάνω από το μπεζάκι...

---Από το θύμα--------------------------------------------------------------
Καλημέρα στείλε ένα
email για να σου στείλω φωτογραφίες είναι σετ 2 κομμάτια δώρο το ρεσο 20€.

---Από εμένα-------------------------------------------------------------------
s----------@yahoo.com
ευχαριστώ περιμένω φωτογραφίες

---Από το θύμα--------------------------------------------------------------------
Σου τις έστειλα!!!
Καλησπέρα μπορείς να μου πεις εάν ενδιαφερεσε γιατι πρέπει να ξέρω!!!!

----------------------------------------------------------------------------------
μου έχει στείλει ιμέιλ αλλά βαριέμαι να του απαντήσω…
-----------------------------------------------------------------------------------
 
---Από εμένα-------------------------------------------------------------
μήπως δεν τις έστειλες στη σωστή διεύθυνση, γιατί δεν έχω λάβει τίποτα!!

------------------------------------------------------------------------------
Την επόμενη μέρα όντως τις έχει ξαναστείλει, φωτογραφίες με κεριά όπως κι αυτή που έχω βάλει στην αρχή. 
--------------------------------------------------------------------------------

---Από εμένα-----------------------------------------------------------
Καλημέρα,
Έλαβα κάτι φωτογραφίες ότι να 'ναι. Καταρχήν έχει κάτι πολύ άσχημα κηροπήγια σαν αγκινάρες. Παραδίπλα έχει κάτι κόκκινα ρεσό του εμπορίου, από αυτά που αγοράζεις στο ΙΚΕΑ 1 ευρώ. Δηλαδή θες να μου πουλήσεις 20 ευρώ τα κηροπήγια και να μου κάνεις δώρο 2 ρεσό του ευρού;
Άκου εγώ όπως σου είπα ενδιαφέρομαι για τα ΚΕΡΙΑ όχι για τα κηροπήγια, και δεν αναφερόμουν σε αυτά τα κεριά (αν και αυτά μου κάνουν για την δουλειά που τα θέλω), σου είπα για αυτά που έχουν τις πράσινες ραβδώσεις. Αν τα έχεις πουλήσει, θα πάρω αυτά αλλά μισή τιμή.
Τζόρτζης

---Από το θύμα--------------------------------------------------------
Φίλε μου καλημέρα μάλλον δεν κατάλαβα εγω πια θες. Αυτα που σου έστειλα μπορείς να τα εκλαβεις ως λάθος τα ρεσο που φαινονται στην φωτογραφία είναι μέσα απο το Μαγαζι που έχει πολλα είδη απλός φαίνονται .τα ρεσο (κερί) που σου λέω είναι αυτα πανω απο το κηροπηγιο που σου κάνω δώρο γιατι τα δίνει χωρίς .αν θες κόψε την φωτογραφία με τα συγκεκριμένα που θες και στείλτει με
email για να σε βοηθησει. ευχαριστω !!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------
Δεν του στέλνω τίποτα
------------------------------------------------------------------------------
 
---Από εμένα--------------------------------------------------------------------
Γεια, έλαβες το ιμέιλ μου, γιατί δεν μου έχεις απαντήσει ακόμα;;

---Από το θύμα---------------------------------------------------------------------
Οχι δεν εχω λαβει ακομη τιποτα το
email ειναι  al-------@gmail.com

----------------------------------------------------------------------------------------
Μετά από μια βδομάδα χωρίς απάντηση, αποφασίζω να αναθερμάνω το τοπίο
----------------------------------------------------------------------------------------

---Από εμένα------------------------------------------------------------------
έλαβες το
email μου;
μου κάνει εντύπωση γιατί δεν μου έχεις απαντήσει ακόμα;
μήπως το πούλησες και με αποφεύγεις;
Τζόρτζης

---Από το θύμα------------------------------------------------------------
Όχι δεν έχω λάβει κανένα
mail σου ,και εγω περιμένω .Μαλλον με παρεξηγησες δεν κάνω τέτοια (να πουλαω προϊόντα κρυφά ).

---Από εμένα-----------------------------------------------------------------
παραλίγο να σε παρεξηγήσω αλλά το μάζεψες, κρίμα.
Οκέικ σου ξαναστέλνω φωτογραφίες μου

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Όντως αυτή τη φορά του στέλνω μια φωτογραφία με κεριά και μια με το γνωστό γκέι ζευγάρι.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------
Μετά από μία βδομάδα δεν έχω ακόμα λάβει απάντηση.
------------------------------------------------------------------------------

---Από εμένα-----------------------------------------------------------
σου έστειλα ξανά την φωτογραφία με τα κεριά που θέλω
είναι τα πρασινάκια κάτω δεξιά στη φωτογραφία που δεν φαίνονται καλά.
Πες μου λίγο εσύ μένεις στα ******; Πως θα καταφέρουμε να τα πούμε αποκοντά; Μην ανησυχείς θέλω πολλά κεριά....

---Από το θύμα----------------------------------------------------------------
Εσυ απο που εισαι;
Κοιτα να δεις πως εχουν τα πραγματα.
Τα κερια τα ειχε οπως σου ειπα ενας φιλος στον οποιο εγω δουλευα,τα πραγαματα δεν πηγανε καλα και αναγκαστηκε να κλεισει το μαγαζι με αποτελεσμα να μεινει ολο το εμπορευμα.Εντομεταξη αυτος εφυγε και πηγε Αυστραλια οποτε αν ενδιαφερεσε ελα και παρτα ολα που λεει ο λογος εγω δεν μπορω να βγαλω ακρη.

---Από εμένα-----------------------------------------------------------------
Για την φωτογραφία που σου έστειλα? Θες να μου δώσεις μία τιμή?

---Από το θύμα--------------------------------------------------------------------
24 το μεγαλο+18 το μεσαιο +14 το μικρο

-----------------------------------------------------------------------------------
Αποφασίζω ότι ήρθε η ώρα να χτυπήσω ευθέως
--------------------------------------------------------------------------------

---Από εμένα-----------------------------------------------------------------------
Προφανώς ενδιαφέρομαι μόνο για το μεγάλο! Να σε ρωτήσω, με την τριβή λιώνει? Αν βάλω πάνω υδατοδιαλυτή κρέμα σαν κι αυτή χαλάει; Αλλοιώνεται το χρώμα?


---Από το θύμα-----------------------------------------------------------------------
Δεν εχω ιδεα την ειναι αυτο ειλικρινα δεν ξερω ,απλος εμενα μου αφησαν να τα πουλησω οτι και να σου πω θα ειναι ψεμα .

---Από εμένα------------------------------------------------------------------------
πες μου ψέματα! πες μου ότι θες, νομίζω ότι μέχρι τώρα έχεις καταλάβει που το πάω... θες να έρθω στα *****? πληρώνω εγώ το ξενοδοχείο!

---Από το θύμα----------------------------------------------------------------------
Όχι δεν κατάλαβα τίποτα. Το μόνο που θέλω να πούλησω ειναι τα προϊόντα .Εσυ δεν ξέρω που το πας, και να πας .

---Από το θύμα------------------------------------------------------------------------
Μάλλον σε λάθος άνθρωπος εστειλες λυπάμαι !

---Από το θύμα----------------------------------------------------------------------
Δεν ξέρω πως σου πέρασε αυτο το πράγμα απο το μυαλό ντροπή σου !!!!!!

---Από το θύμα (που όσο περνούσε η ώρα συνειδητοποιούσε τι του συνέβη και φόρτωνε)---
Και μακρυά απο το
i*****a χάλασε το site ,πήγε σε κανένα gay bar ρε ουστ!!!!!

---Από εμένα (σε μια απέλπιδα προσπάθεια συμφιλίωσης)--------------------------
Μα καλά γιατί μου μιλάς έτσι!?
Γιατί με κάνεις να στενοχωριέμαι?!
Μην είσαι σκληρός μαζί μου, σε παρακαλώ...

---Από το θύμα------------------------------------------------------------------
Τι να σου πω εισαι αξιος τις μοιρας σου .Η λεξη ντροπη πρεπει να σε χαρακτηριζει τιποτα αλλο.

------------------------------------------------------------------------------------
Και με απέκλεισε από τη συζήτηση…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου