Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Μπερντγουότσινγκ (Ανανεώμένο)





Από εμένα------------------------------------------------------------------------
Γεια σου Βασίλη
Ενδιαφέρομαι πάρα πολύ για τα συγκεκριμένα κιάλια, βλέπεις είμαι φυσιοδίφης και παρατηρώ πουλιά. Στο λέω για να μην νομίζεις ότι είμαι κανένας ματάκιας που θέλω να κατασκοπεύω την εικοσάχρονη γειτόνισσα όταν κάνει μπάνιο. Όχι βέβαια, εγώ είμαι άνθρωπος του Θεού, μακριά από εμάς αυτά! Το προηγούμενο Σάββατο που πήγα στην Πεντέλη για “
birdwatching” όπως είναι επίσημα η ονομασία του, δηλαδή για παρατήρηση πουλιών, σκόνταψα και μου έσπασε ο φακός από τα κιάλια και αχρηστεύτηκαν, όλη η μέρα πήγε στράφι. Για αυτό θα ήθελα πάρα πολύ να αποκτήσω τα δικά σου, μόνο που θα τα ήθελα αχρησιμοποίητα! Τα δικά σου είναι αχρησιμοποίητα;
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

Από το θύμα------------------------------------------------------------------------
Είναι απο δώρο σε άψογη κατάσταση , χωρίς σημαδάκι. Δεν έχουν βγεί απο το σπίτι και είναι πρακτικά αχρησιμοποίητα. Πάρε με στο 6943------ για ότι θέλεις

Από εμένα------------------------------------------------------------------------
Εσύ φίλε μου για ποιό λόγο τα χρησιμοποιούσες; Κάνουν για τη δική μου δουλειά; Και οπωσδήποτε πρέπει να τα δω, εσύ λες ότι είναι αχρησιμοποίητα αλλά αν δεν τα ελέγξω πως θα το ξέρω;

Από το θύμα-----------------------------------------------------------------------
Αν θελεις παρε ενα τηλ , κατεβαινω Αθηνα συχνα λογω δουλειας και θα μπορουσαμε να βρεθουμε

Από εμένα--------------------------------------------------------------------------
Ωραία, τα ελέγχω από κοντά μόλις έρθεις Αθήνα. Μέχρι να έρθεις απάντησέ μου 1-2 ερωτήσεις όμως για να μην χάσουμε χρόνο.
Καταρχήν πες μου τί χρονισμό έχουν; Στα 20-30 μέτρα μπορούν να ζουμάρουν σωστά χωρίς να νετάρουν; Μπορούμε να αλλάξουμε το χρώμα, από ότι είδα τα δικά σου είναι μαύρα, εγώ τα ήθελα σε χακί-παραλλαγής, για να μπορώ να χάνομαι στους θάμνους και να παρατηρώ πουλιά.
Ευχαριστώ για το χρόνο σου
Τζόρτζης

Από το θύμα---------------------------------------------------------------------------
Πράσινο σκουρο . Λογικα σου κανει. Απο χαρακτηριστικα δεν ξερω , δεν το εχω ψαξει ειναι απο δωρο. Δεν ξέρω αν με πήρες τηλέφωνό , είχα υπηρεσία και δεν πιάνει το τηλ μου.
Αν σε ενδιαφερουν, μου λες

Από εμένα-----------------------------------------------------------------------------
Αλήθεια; Είσαι πυροσβέστης?! Πάντα ήθελα να γίνω πυροσβέστης κύριε Βασίλη! Το όνειρό μου από μικρό παιδί ήταν αυτό, πυροσβέστης ή πιλότος ή να ανοίξω ένα ψιλικατζίδικό σαν του πατέρα μου. Ευτυχώς κατάφερα το τελευταίο, το άνοιξα ακριβώς απέναντι απο τον πατέρα μου και του πήρα όλη τη δουλειά, τώρα με την κρίση βγαίνει δε βγαίνει ο άνθρωπος...

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------
Επιδή είσαι χωρατατζής και σε πάω βρε αδερφέ , θα σου κανω μια γεναία μειωση για τα κυάλια.
Αν θέλεις , πάρε με στο κιν.
 

Από εμένα-------------------------------------------------------------------------
Κύριε Βασίλη
Τελικά δεν τα πήρα τα κιάλια, νομίζω καταλάβατε γιατί.
Θέλω όμως να σας ρωτήσω ένα δυο πράγματα και αν θέλετε με βοηθάτε.
Όταν μου είπατε ότι είχατε υπηρεσία πραγματικά πίστεψα ότι είστε πυροσβέστης. Μετά κατάλαβα ότι μπορεί να είστε και αστυνομικό όργανο ή και στρατιώτης. Εάν είστε το πρώτο, μπορείτε να μου πείτε τι προβλέπει ο νόμος για το ηλεκτρονικό έγκλημα ενηλίκων; Επίσης θα μπορούσατε να μου πείτε αν κοιτάξει κάποιος ΚΑΤΑΛΑΘΩΣ μετά κιάλια την ενήλικη γειτόνισσα να κάνει μπάνιο γυμνή, αν έχει επιπτώσεις; Μου το είπε ένας φίλος μου ότι του έτυχε και ενδιαφέρεται να μάθει.
Ευχαριστώ πολύ εκ των υστέρων.
Τζόρτζης

Από το θύμα--------------------------------------------------------------------------
Η επιπτώση κοιτάζοντας μια γυμνή γειτόνισσα μεσα απο τα κυάλια είναι ο σηκωμένος πούτσος.
Δέν μου έχει τύχει ποτέ γιατι κοιτάω μονο άντρες.Αν θέλεις να την βρούμε καλεσέ με ΤΩΡΑ !!!




Από εμένα---------------------------------------------------------------------------------

χαχαχα! Μπράβο κύριε Βασίλη γέλασα...
δεν μου απαντήσατε όμως, τι προβλέπει ο νόμος αν η γυμνή γειτόνισσα είναι 15 χρονών;
Απαντήστε μου σύντομα παρακαλώ, Ευχαριστώ!

Από το θύμα----------------------------------------------------------------------------
Βιβλίο γράφεις με απαντήσεις χρηστών στο ιντερνετ ?

Από εμένα----------------------------------------------------------------------------

τώρα μου έκοψες τα γόνατα! τι ακριβώς εννοείς? υπάρχει τέτοιο πράγμα? ¨Είναι παράνομο?

Από το θύμα------------------------------------------------------------------------

Οχι δεν είναι παρανομο αρκεί να κρύψεις το όνομα του χρήστη.

Από εμένα--------------------------------------------------------------------------
ε, οκ θα κρύψω το όνομά σου!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου