Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Kάποιο λάκκο έχει η φάβα




Από εμένα
Γεια σου φιλε Βασίλη
με ενδιαφέρει το δερμάτινο σακάκι σου
το καφέ.
Μοιάζει πολύ με αυτό που φόραγε ο Μπραντ Πιτ στο Φάιτ Κλαμπ, είναι το ίδιο ξέρεις?
Άλλη ερώτηση, εμένα μάλλον θα μου κάνει, αλλά αν όχι? Μπορώ να το επιστρέψω?
Τελευταία ερώτηση,
εγώ είμαι 180 ύψος, τα χέρια μου είναι περίπου 50 εκατοστά, εσύ πόσο περίπου είσαι? Για να δω αμα μου κάνει εμένα...

Από το θύμα
Καλησπερα φιλε, δεν ξερω καθολου αυτο για τον brand pit που λες.
Δυστηχως δεν μπορω να στο στειλω και αν δεν σου κανει να δεχτω επιστροφη και γιαυτο εχω βαλει και τις διαστασεις σε cm για να μπορεις να μετρηθεις αν θες


Από εμένα
Οκέικ, όπως σου είπα είμαι 1.80 υψος και τα χέρια μου είναι 51 πόντους. θα μου κάνει?


Από το θύμα
Μπορεις να μετρηθεις με τις διαστασεις που εχω βαλει για να το δεις και μονος σου καλυτερα?
bust:118 cm Shoulder Width :48cm Sleeves Lengh:64cm Lengh:82vcm

Από εμένα
βοηθάς λίγο...


Από το θύμα
Τι παραπανω βοηθεια θες?


Από εμένα
Επειδή δεν τα πάω πολύ καλά με τα εγγλέζιγκα ρε φίλε, τι ειναι το Sleeves Lengh? και το bust είναι το ύψος?

Από το θύμα
bust ειναι μπουστο ,Shoulder Width ειναι Πλάτος ώμου  και το Sleeves Lengh ειναι μακρος μανικιου


Από εμένα
Οκέικ, αρα ρε σύ θα μου κάνει, απλά θα μου είναι λίγο μακριά τα μανίκια...
Μαζεύονται? ξέρεις?


Από το θύμα
Νομιζω πως δεν θα εχεις προβλημα.  Οσο για το σακακι οπως περιγραφω και στην αγγελια μου, δεν ειναι δερματινο , αλλα συνθετικο, απομοιμηση δερματος (PU leather). Απλα στο αναφερω ξανα για να μηνυπαρχουν παρεξηγησεις. Ειναι οπως φαινεται στις φωτογραφιες


Από εμένα
Οκέικ, καλά κανεις και το αναφέρεις γιατί δεν το είχα καταλάβει!
Δηλαδή σκίζεται εύκολα? Μπάζει αέρα? Ειναι οχιαδιαβροχο?


Από το θύμα
Όχι δεν σκιζεται ουτε μπαζει αερα. Δεν εχει καποιο ελατωμα , απλα δεν ειναι δερμα. Αλλαζει η υφη του δηλαδη. Αλλη υφη εχει το δερμα αλλη το συνθετικο. Αν εχεις περισσοτερες αποριες και σε ενδιαφερει ακομα παρε με στο 693********  να τα πουμε γιατι μου εχει στειλει αλλο ενα παιδι που ενδιαφερεται


Από εμένα
Οκέικ, πούλα το αν ειναι στο άλλο παιδι
γιατι εμένα μου φαίνεται έτσι που τα λες οτι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.
Δηλαδή ειναι ψευτικό δέρμα.
Δηλαδή θα το φοράω και όλοι θα λένε οτι φοράω απομίμηση?
Δηλαδή θα με περνάνε για γύφτο?
Ρε φίλε, στο χωρίο δεν παίζει αυτό που λες, αμα με καταλάβουν θα με κοροϊδεύουν μέχρι να τα κακαρώσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου