Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Xωρίς πλάκα, είσαι μεγάλος βλάκας.




Από εμένα
Πόσα κιλα ειναι?

Από το θύμα
Δεν ξέρω, δεν πιστεύω πολλά γιατί είναι αλουμίνιο

Από εμένα
Περίπου? 20 ή 30?

Από το θύμα
15-20

Από εμένα
Είναι λίγο βαρύ ε?
Να σου πω, απο αναρτήσεις πως πάει? την καταλαβαίνεις την λακκούβα?


Από το θύμα
Όχι δν τσούζει

Από εμένα
Τι εννοείς?

Από το θύμα
Εννοώ ότι πάει μια χαρά δεν καταλαβαίνεις τίποτα

Από εμένα
χαχαχα τώρα κατάλαβα, εννοούσες ότι δεν τσούζει ο κώλος σου όταν πέφτει σε λακκούβα ε?! χαχαχαχα
Να σου πω εσύ κάνεις ποδήλατο χωρίς τη σέλα ? χαχαχα

Από το θύμα
Γάτα είσαι

Από εμένα
ΝΑ ΚΆΝΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ
ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Ή ΚΟΛΛΑΝΕ?

Από το θύμα
Της έχω βάλει λιπαντικό


Από εμένα
Δηλαδή κολλάνε αλλά για κανα μηνα θα ειναι οκ?


Από εμένα ξανά
Το μπροστά λάστιχο τι διαστάσεις έχει?


Από το θύμα
Για να δεις τις διαστάσεις του ελαστικού, πήγαινε στον καθρέφτη σου, γύρνα, κοίτα από κάτω και θα καταλάβεις σίγουρα. Αλήθεια και χωρίς πλάκα, είσαι μεγάλος βλάκας, θα στο έχουν πει πολλοί στη ζωή σου.


Από εμένα
Είσαι ένας λασπολόγος τσαρλατάνος! Θα σε κάνω ρεπόρτ στους μοντερεϊτόρς για αυτή την αλόγιστη επίθεση! Η φραστική βία πολλές φορές πονάει πιο πολύ και από την φυσική βία. Να το θυμάσαι αυτό την επόμενη φορά που βρίσεις κάποιον χωρίς λόγο!! Ακατέργαστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου