Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Βρωμοπόδαρος Καντονά




Από εμένα
Γεια σου φίλε
τα παπούτσια που πουλάς είναι ίδια ακριβώς με αυτά της φωτογραφίας?
σε ρωτάω γιατί αν δεν είναι ίδια δεν τα θέλω!

Από το θύμα
καλησπέρα φίλε, τα παπούτσια είναι τα ίδια με αυτά τις φωτο ναι.

Από εμένα
Πολύ καλά. Είναι φορεμένα ή αφόρετα?

Από το θύμα
Φορεμένα 3 φορές αλλά με χτυπάγανε και πήγα και πήρα άλλα. Αν θες στείλε μου το
email σου να σου στείλω φωτο.

Από εμένα
Τα είχες φορέσει με κάλτσα ή χωρίς?

Από το θύμα
με κάλτσα, μην αγχώνεσαι δεν βρωμάνε.

Από εμένα
Αγχώνομαι για τους μύκητες φίλε! Άμα κολλήσεις μετά δεν ξεκολλάς! Δεν έχεις ε?

Από το θύμα
Ρε μεγάλε τι λες τώρα, αν είναι και ενδιαφέρεσαι για τα παπούτσια πες μου, όχι δεν έχω δεν είμαι βρωμοπόδαρος!

Από εμένα
Καλά ρε φίλε! Πως κάνεις έτσι? Δεν σε είπαμε και καμπούρη!
Οκέικ, τότε μπορείς να μου πεις αν είναι στενή η γραμμή τους, γιατί εγώ φοράω 45 αλλά γενικά με στενεύουν

Από το θύμα
Τι να σου πω ρε φίλε, ποδοσφαιρικά είναι έτσι όπως είναι όλα!

Από εμένα
Ρε παιδί μου το λέω επειδή κι εσύ 45 φοράς και σε στενεύουν...
Άμα με στενεύουν κι εμένα και με χτυπήσουν μπορώ να τα στείλω πίσω? Με
έξοδα δικά μου

Από το θύμα
Όχι φίλε αν είναι να τα πάρεις θα τα πάρεις, αλλιώς να το συζητήσω με άλλον.

Από εμένα
Φίλε δυσκολεύομαι να τα πάρω χωρίς καμία δοκιμή, να προτείνω κάτι, να σου δώσω τα μισά μπροστούρα και τα άλλα μισά κωλοφεράδα, μια βδομάδα μετά δηλαδή, να τα φορέσω να πάω να παίξω ένα ματσάκι και αν μου κάνουν οκ, αν δεν μου κάνουν κρατάς την μπροστούρα και τα παπούτσια. Δίκαιο.

Από το θύμα
Αν τα αγόραζες από κατάστημα το ίδιο θα έλεγες? Να σας δώσω τα μισά και μετά τα υπόλοιπα, αφού παίξω ένα ματσάκι? Αν θέλεις φίλε κλείνουμε ένα ραντεβού, βλέπεις αν σου αρέσουν και αν σου κάνουν στο πόδι και τα παίρνεις. Με μισά λεφτά και δοκιμές δεν θέλω.

Από εμένα
Οκεικ, κλείνει έτσι
να δώσουμε ένα ραντεβού
που μένεις?

Από το θύμα
Περιστέρι, εσύ?

Από εμένα
Κάλτσες να φέρω? θα συναντηθούμε στο μετρό του Περιστερίου? πάμε για έναν καφέ, εγώ δεν πίνω καφέ αλλά θα πιώ μια γκαζόζα. Αύριο
?

Από το θύμα
Όχι για καφέ δεν θα πάω, δώσε μου το τηλέφωνό σου να σε πάρω.

Από εμένα (μια βδομάδα αργότερα)
Φίλε άφησα επίτηδες να περάσει μια βδομάδα πριν σου απαντήσω. Έτσι, για να μαλακώσεις λίγο γιατί πολύ σκληρός το παίζεις. Εγώ κάθομαι και σου προτείνω έναν φιλικό καφέ μαζί με την αγοραπωλησία των παπουτσιών κι εσύ μου μιλάς λες και είμαι το τσουτσέκι σου. Εγώ είμαι ο πελάτης, εγώ βάζω τους κανόνες. Λοιπόν, θα έρθω αύριο στο μετρό, στον ΑγιΑντώνη, εκεί δίπλα έχει ένα τυροπιτάδικο, εκεί θα βρεθούμε. Θα δοκιμάσω τα παπούτσια, θα σε κεράσω ένα εσπρεσάκι, κι αν όλα είναι καλά, θα σου δώσω τα λεφτά. Αύριο όλη τη μέρα είμαι ελεύθερος, σε αφήνω εσένα να αποφασίσεις την ώρα.

Από το θύμα (αύριο)
Αύριο δεν έχει μετρό

(όντως είχε απεργία)

Από εμένα
ε, καλά εξάλλου εγώ σου το έστειλα ΕΧΘΕΣ το μνμ, θα ερχόμουν σήμερα... αύριο δεν έχει μετρό αλλά κι εγώ δεν μπορώ να έρθω αύριο, παντρεύομαι αύριο... το κάνουμε μεθαύριο?

Από το θύμα
Ούτε μεθαύριο έχει μετρό

(όντως συνεχίζονταν οι απεργίες)

Από εμένα
Whatever dude... κοίτα αν δεν θες να πουλήσεις τα παπούτσια πες μου... μην μου σπαταλάς το χρόνο, όπως σου είπα παντρεύομαι αύριο και έχω πολύ τρέξιμο και άγχος! Mάλλον είσαι πολύ μικρός και δεν καταλαβαίνεις πως είναι...

Από το θύμα
Μάλλον κατάλαβα ότι θες να κάνεις πλάκα ψιλέ, άλλωστε δεν θα εξαφανιζόσουν για μια βδομάδα, εκτός αν τα θες τα ποδοσφαιρικά για τον γάμο! Τα λέμε ψιλέ.

Από εμένα
Να σου πω κοντέ, καταρχήν άκυρο το ντιλ γιατί δεν μου αρέσει το υφάκι σου, κατά τρίτον, ΑΥΡΙΟ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ?!!?!!!!! Καταλαβαίνεις ή μήπως δεν είσαι από την Ελλάδα? Τρεχω σαν τρελός για τις προετοιμασίες κι εσύ μου λες γιατί εξαφανίστηκα μια βδομάδα... γιατί έπρεπε να κανονίσω την εκκλησία, πόσα θα πάρει ο παπάς τι μπομπουνιέρες θα βάλουμε, τι λουλούδια κι ένα εκατομμύριο τέτοιες μαλακιες... τι άλλο να σου πω, με έχεις σκάσει κοντέ...

Από το θύμα
Φίλε καλησπερα.παντρευτηκες? πήγα χθες για μπάλα με τα ποδοσφαιρικα χωρις καλτσες και τελικα δεν με χτυπανε.. τωρα δεν ξερω αν τα θες ακομα! ενδιαφερεσαι?

Από εμένα
Ναι ρε παντρεύτηκα! Γιατί τραβάς κάνα ζόρι? Μήπως την ήθελες εσύ την γκομενάρα γυναικάρα μου, γι’ αυτό μου τα ζαλίζεις? Ζηλευεις? Τελικά τα πουλάς τα παπούτσια βρωμοπόδαρε? Σιγά μην τα αγόραζα από εσένα να πάθαινα γάγγραινα!

Από το θύμα
Ωραίος ψηλέ... φόραγες καλτσες στον γαμο τελικα???

Από εμένα
Λινές κάλτσες φόραγα! Μπορντό να ταιριάζουν με την κουστουμιά μου! Και σκαρπίνι ασπρόμαυρο... φίλε, ήμουν καυλας! Όλες έτρεχαν να με αγκαλιάσουν και να με φιλήσουν! Ασε σου λέω τρελο μοντάζ

Αυτό είναι ένα από τα καριόλια που με κάρφωσε και μου μπλόκαραν τον λογαριασμό!
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου