Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Γιατί με λές Πέτρο δεν μπορώ να καταλάβω




Με τον τύπο τα έχουμε ξαναπεί όταν πήγε να μου πουλήσει μια ξυριστική μηχανή. Τσέκαρα το προφίλ του και έχει μια αρνητική κριτική από έναν τύπο που αγόρασε ένα λάπτοπ αλλά τελικά δεν ήταν όπως το είχε περιγράψει στην αγγελία και αρχίδια καλαβρέζικα.

Από εμένα
Γεια σου φίλε
ενδιαφέρομαι για την κουζίνα που πουλάς.
αλήθεια είναι καινούρια και δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ?
Κοιτά επειδή είναι ακριβό προϊόν θα ήθελα να δω φωτογραφία, επίσης, επειδή έχεις μια πολύ σοβαρή αρνητική κριτική, μπορείς να μου εξηγήσεις τι έγινε; εγώ σου το λέω ξεκάθαρα, τη θέλω την κουζίνα και έχω τα λεφτά και μου φαίνεται καλή τιμή, απλά σκαλώνω λίγο στην αρνητική κριτική
Φιλικά

Από το θύμα
Έχει πουληθεί η κουζίνα και έχουμε ξαναμιλήσει παλιά. Όσο για την αρνητική κριτική, απλά πούλησα κάτι
DVD χωρίς ελληνικούς υπότιτλους και δεν του επέστρεψα χρήματα. Και ξέρω πολύ καλά ότι δεν θέλεις να αγοράσεις τη κουζίνα. Εδώ δεν ήθελες να δώσεις ένα μίζερο ποσό για την ξυριστική. Οπότε άντε παράτα μας.

Από εμένα
Ρε φίλε,
κάνεις λάθος. Με έχεις παρεξηγήσει.
Εάν έχει πουληθεί η κουζίνα έχει καλώς. Δεν χρειάζεται να ξαναμιλήσουμε. Να πας στο διάολο και ακόμα παραπέρα.
Εάν δεν έχει πουληθεί η κουζίνα, πραγματικά την χρειάζομαι, την έχει ανάγκη η γυναίκα μου ρε μαν και προτιμώ να πάρω μια second hand παρά να την πληρώσω καινούρια.
Δεν θα σου κάνω παζάρια. 400 χεράτα.
τώρα όσον αφορά την αρνητική κριτική, εγώ διάβασα αυτό:
Το προϊόν το τσέκαρα στην αρχή της συνάντησης είχε 2gb ram αντί για 4 που αναφέρει ο φίλος, δέχτηκα να το πάρω και να βρεθούμε άλλη μέρα να μου δώσει την άλλη μία 2gb ram Που έλειπε.. από τότε ο φίλος εξαφανίστηκε του έστειλα 2pm και δεν απαντάει. ήταν όλα οκ εκτός από αυτό. Χρήστο λυπάμαι πραγματικά, μου είχες φανεί πιο σωστός στην αρχή. Απλά προσοχή στο τι παίρνετε απο τον Χρήστη αν χρειαστεί να πάρετε κάτι γιατί μετά εξαφανίζεται!
δεν λέει για DVD λέει για ram... άρα έχεις 2 αρνητικές κριτικές!

Από το θύμα
Έλα να τη δεις τη κουζίνα τότε όποτε θέλεις αμα πραγματικά την θέλεις.

Από εμένα
Οκ, Πέτρο την κουζίνα την ΘΕΛΩ.
πραγματικά την ΘΕΛΩ και θα σου δώσω 400 ζεστά!
ΑΛΛΑ
πρώτα θέλω να μου εξηγήσεις γιατί αυτές οι 2 αρνητικές κριτικές. Όπως σου είπα είναι πολλά τα μαρούλια και δεν θέλω να παρεξηγηθούμε...
φαντάζεσαι πόσο θα μου ζαλίσει τα αρχίδια η κυρά μου αν δεν δουλεύει σωστά η κουζίνα που θα της πάρω?

Από το θύμα
Δεν έχω 2 αρνητικές κριτικές πρώτα από όλα, μία έχω. Το παιδί με το
DVD τελικά δεν είχε πρόβλημα. Όσο για την μια αρνητική, ένας τύπος αγόρασε το laptop μου το καλοκαίρι το πήρε κάτω από τη μισή τιμή της αγοράς και ήθελε κι άλλη μνήμη. Εγώ έφυγα ταξίδι ,ετά και δεν είχα διαβάσει τα μηνύματα και τσαντίστηκε γιατί νόμιζε ότι τον έγραφα.
Όσο για την κουζίνα, δεν καίγομαι και τόσο να την πουλήσω έιναι η πιο ωραία κουζίνα που έχω δει. Την αγόρασα για το καινούριο μου σπίτι αλλά η μάνα μου έβαλε εντοιχιζόμενη και από τότε η κουζίνα απλά κάθεται στην αποθήκη… 900 ευρώ τη πήρα. Από τη στιγμή που δεν έχει συνδεθεί ποτέ πως γίνεται να μην δουλευει?
Δεν έχω να πω κάτι άλλο από τη μεριά μου ουτε να δικαιολογήσω κάτι. Αμα θες να τη δεις έλα να τη δεις.

Από εμένα
όπα!
Περίμενε γιατί μάλλον μιλάμε για άλλη κουζίνα Πέτρο.
Εγώ δεν θέλω εντοιχισμένη κουζίνα... δεν λέει έτσι η αγγελία.
Μου τα μπερδεύεις πολύ ρε Πέτρο. Τι σχέση έχει το λάπτοπ σου με την εντοιχισμένη κουζίνα που σου πήρε η μητέρα σου για δώρο? (Άσχετο, είχες τα γενέθλια σου? Χρόνια πολλά φίλε!). Λοιπόν, να κανονίσουμε ένα ραντεβού να τα πούμε από κοντά, να δω κι εγώ το προϊόν?

Από το θύμα
Μάλλον δεν διάβασες το μήνυμα. Δεν είναι εντοιχισμένη η κουζίνα. Ελεύθερη
είναι. Και δεν με λένε Πέτρο. Γιατί με λές Πέτρο δεν μπορώ να καταλάβω.

Από εμένα
ΑΑΑ! Σόρρυ!
Γαμώτο σε μπέρδεψα με ένα άλλο παιδί που μιλάγαμε παλιά, ήθελε να μου πουλήσει μια ξυριστική μηχανή και στο τέλος με έβρισε... τι να σου πω, νευρικός αλλά καλό παιδί.
Τεσπα, εαν η κουζίνα ΔΕΝ είναι εντοιχισμένη θα έρθω να την πάρω. Μου είπες είναι αχρησιμοποίητη ε?
Λοιπόν κανονίζουμε ένα ραντεβού?
Α, να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, η κουζίνα έχει τρασπάρεντ? Ξέρεις αυτό που μπαίνει και έχουν όλες οι καινούριες κουζίνες... βασικά η κυρά μου με ρώτησε... να της πω ότι έχει να τελειώνουμε?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου