Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Ο παππούς ήταν γενίτσαρος και του το είχαν δώσει στο στρατό?



Στην Αγγελία είχε φωτογραφία ενός παλιού σπαθιού, μην φανταστείς καμια πολύτιμη αντίκα, κάτι ψιλοψευτικο. Το πούλαγε καμιά κατοσταριά ευρά.


Από εμένα
Γεια
να ρωτήσω, αυτό είναι αληθινό σπαθί ή αντίκα?
Από που είναι αγορασμένο?
είναι πραγματικό χρυσάφι?
ποιός το έφτιαξε?
από ποιά περιοχή ήρθε?
έχει καμία σχέση με το σπαθί του σαμουράι που με έχει πρήξει ο γιός μου?

Από το θύμα
ΓΕΙΑ ΣΑς, ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ, ΤΟ ΕΙΧΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 80 ΧΡΟΝΩΝ,ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟ Κ ΔΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ/ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΘΙ ΣΑΜΟΥΡΑΙ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΑΓΑΝΙ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΥΨΑ

Από εμένα
Καλημέρα
δηλαδή το σπαθί (αν είναι αληθινό) είναι από ατσάλι τουρκμενιστάν? Το σπαθί είναι 80 χρονών ή ο παππούς? μήπως μπορείς να ρωτήσεις τον παππού? Ο παππούς ήταν γενίτσαρος και του το είχαν δώσει στο στρατό?
Νομίζω ότι το έχεις λίγο ακριβά αν δεν είναι χρυσό, μου κάνεις μια μικρή έκπτωση μπας και το πάρω?
Τζόρτζης 

Από το θύμα
Γεια σου Τζορτζη, ο παππους μου εχει πεθανει πριν μια 10ετια ητν μεγαλος ηλικιακα. και ο πατερας μου ουτε που θυμαται. ηταν συλλεκτης κ εχω κ 2 πιστολες που ειχε παρει... μπορω να πω πως ο παππους μου εβγαινε εξωτερικο λογο δουλειας τωρα δν ξερω μ σιγουρια να σας απαντησω..

Από εμένα
Γεια!
Συλληπη-τυρια για τον παππού. Ο πατέρας σου είναι κι αυτός μεγάλος? Γι' αυτό δεν θυμάται? Κάντου μια ερώτηση μωρέ, δεν χάνουμε τίποτα, ξέρεις οι μεγάλοι άνθρωποι, αν τους κάνεις σε άσχετη φάση την ερώτηση ξεκάρφωτα, τους έρχεται και τα λένε! Κι εμένα ο παππούς μου έχει αλτσζχάιζερμαν και το παλεύει...

Από εμένα ξανά
Να σε ρωτήσω για τις πιστόλες. Είναι αυθεντικές λειτουργικές; Τι χρώμα? Πλαστικές σφαίρες? Φυσίγγια? Σκάγια? Αλάτι?

Από εμένα ξανά ξανά
Τελευταία ερώτηση, μήπως θυμάσαι πότε περίπου έβγαινε ο παππούς στο εξωτερικό και τα ψώνισε?
Ευχαριστώ ρε μαν!
Τζόρτζης

Από το θύμα
ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ Κ ΔΝ ΘΥΜΑΤΑΙ.ΔΝ ΗΤΑΝ Κ ΠΟΛΥ ΟΜΙΛΗΤΙΚΟς Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ/ΜΙΚΡΟΣ ΗΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ.ΟΙ ΠΙΣΤΟΛΕς ΔΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΔΝ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΑ!!!!ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΠΑΝΤΩΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΜΠΑΡΟΥΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΕΙΝΑΙ,ANYWAY Η ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Μ ΞΥΛΟ Κ Μ ΜΠΡΟΥΤΖΙΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΣΤΟ ΠΙΑΣΙΜΟ,Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΙ ΣΙΔΕΡΟ ΜΕ ΣΚΑΛΙΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ.ΑΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕς ΔΝ ΞΕΡΩ.....

Από εμένα
Όπα φίλε! Είσαι σίγουρος για αυτό που μου λες? Η μια πιστόλα είναι με ασημί σίδερο με σκαλιστά σχέδια? Μπορείς να μου περιγράψεις την περόνη? Φίλε ίσως με ενδιαφέρει πολύ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ η πιστόλα σου.

Από το θύμα
ετσι νομιζω,

Από εμένα
Μπορείς σε παρακαλώ να το τσεκάρεις?

Από εμένα μετά από 2 μέρες
Ε, μαν! Το τσέκαρες? Το θέλω πολύ αν είναι!

Από εμένα ξανα
Στείλε μου φωτό αν θες k*******@gmail.com

Από το θύμα
Στρογγυλη ειναι σιδερενιο..τις πιστολες θα τηςπουλησω αργοτερα γιατι δεν εχω χρονο να παω να της παρω ειμαι εκτος λογο δουλειασ,εχω μονο το σπαθι μαζι μου αν το θες καλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου