Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Τα πράσινα εργαλεία

Ο τύπος για φωτογραφία προφίλ είχε το έμβλημα του παναθηναϊκού, το τριφύλλι

Από εμένα
Γεια σου μάστορα
Ενδιαφέρομαι για το τριβείο χούφτας.
Αλλά θέλω οπωσδήποτε να κάνω έλεγχο πρώτα. Πως θα το κάνουμε; Πρέπει να κατέβω στην Πάτρα;
Ευχαριστώ
Τζόρτζης

Από το θύμα
γεια σου φιλε καταρχην θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι τα εργαλεια ειναι του πατερα μου που ειναι ξυλουργος και επειδη εχει πολλα εργαλεια αυτα δεν τα θελει και τα πουλαει.
εσυ για πιο τριβειο ενδιαφερεσε απο ολα?
ναι φιλε εαν θελεις για ελενχος ελα πατρα εαν θελεις να σου δωσω και ακριβης διευθυνση απο το ξυλουργιο του πατερα μου να βρεθητε να σου δειξει τα εργαλεια.
εσυ απο που εισαι αθηνα?

Από εμένα
Γιατί το έκανες αυτό τώρα; Μου ρήμαξες την καρδιά... ήταν που ήταν σαραβαλιασμένη την απόκαμες... γιατί καλέ μου φίλε έχεις βάλει φάτσα κάρτα το τριφύλλι; Με σκοτώνεις.  Δεν μπορώ να αγοράσω έτσι...

Από το θύμα
φιλε τελικα τι θα κανεις?

Από εμένα
άμα κατεβάσεις το τριφύλλι θα αγοράσω, εξάλλου το χρειάζομαι
Τζόρτζης

Από το θύμα
φιλε εαν ενδιαφερεσε πραγματικα για το εργαλειο στηλε μου μηνυμα να κανονισουμε.

Από εμένα
φίλε,
το εργαλείο το χρειάζομαι πραγματικά!
Σε παρακαλώ πολύ δηλαδή, σεβάσου την ηλικία μου και τα χρόνια που πάω γήπεδο.

Από το θύμα
φιλε ο καθενας εχει τις αποψεις του εγω και ο πατερας μου ειμαστε παναθες και οι δυο αλλα τι ρολο τωρα παιζει η ομαδα σε μια αγορα ειναι εντελως κουφο πρωτη φορα το ακουω αυτο εχω πουλησει εδω μεσα αρκετα πραγματα και επισης εχω αγορασει και κατι τετιο δεν το εχω ξαναδει.
λοιπον φιλε για να τελιονουμε επειδη εμενα κιολας δεν με καιει να πουλησω τα πραγματα τα πουλαω επειδη εχω πολλα εαν σε ενδιαφερει κατι στηλε μου μηνυμα ωστε εαν θελεις να στο στηλω.

Από εμένα
φίλε επειδής ο καθένας έχει τις απόψεις του, εσύ δεν μπορείς να επιβάλεις τις δικές σου σε εμένα, δώσε μου να μιλήσω με τον πατέρα σου αν είναι για να συνεννοηθούμε, μάλλον εσύ είσαι πολύ μικρός και δεν καταλαβαίνεις. Εγώ το εργαλείο το θέλω αλλά δεν θα το πάρω έτσι...

Από το θύμα
φιλε ακου εαν θελεις παρε τηλεφωνο τον πατερα μου εδω
6937******

Από εμένα
δεν έχω μονάδες, πες του να μου μιλήσει από εδώ! γιατί δεν μπορεί από εδώ;

Από τον πατέρα του θύματος
Έλα μάστορα για ποία εργαλεία ενδιαφέρεσαι και καταρχήν απο που είσαι?

Από εμένα
Γειά σου ρε μάστορα! Επιτέλους να μιλήσω με έναν άνθρωπο στην ηλικία μου που καταλαβαινόμαστε...
Από το Αμύνταιο είναι η καταγωγή μου αδερφέ αλλά τώρα είμαι στην Λακωνία για μία δουλειά που έκατσε. Άκου το θέλω το εργαλείο και είμαι έτοιμος να πληρώσω την δίκαιη τιμή που θα μου ζητήσεις.
Τζόρτζης

Από τον πατέρα του θύματος
ενταξη μαστρορα για πιο εργαλειο ομως ενδιαφερεσε ακριβως? εαν ειναι να κανονισουμε να στο στηλω αντικαταβολη.

Από εμένα
Γεια σου μάστορα, ενδιαφέρομαι για το τριβείο χούφτας που έχεις στη φωτογραφία. Πες μου το λογαριασμό να σου βάλω και τα λεφτά. Τώρα αν κρίνω που έχεις γιό να ασχολείται με το ιντερνέτι φαντάζομαι θα είσαι κι εσύ στην ηλικία μου. Οπότε θα με καταλάβεις ρε φιλαράκι που δεν μπορώ να βλέπω φάτσα κάρτα το έμβλημα της αντίπαλης ομάδας και να κάνω νταλαβέρια. Δεν μπορώ καλέ μου άνθρωπε, τόσα χρόνια πάω στο γήπεδο, 8 φορές μου έχουν ανοίξει το κεφάλι κι εγώ ποτέ, ούτε μια φορά δεν έχω σηκώσει το χέρι μου, αλλά έχω τις αρχές μου, δεν μπορώ να βλέπω το τριφύλλι ρε παιδί μου, αλαφιάζομαι. Κοίτα, δεν είναι πια ομάδα υποστηρίζεις, μεγάλος άνθρωπος είσαι, πιστεύω να με καταλάβεις, πες του μικρού να κατεβάσει για λίγο το τριφύλλι, να κάνουμε το νταλαβέρι και μετά το ξανανεβάζει. δεν χάθηκε και ο κόσμος.
Ευχαριστώ πολύ μάστορα.
Τζόρτζης

Από τον πατέρα του θύματος
λοιπον μαστορα δεν ασχολουμε με ομαδες. μαστορα στην αγγελια ειναι πολλα τριβεια χουφτας. Πες σε μου για ποια ενδιαφερεσε ονομαστηκα μαρκες ενοω και να σου πω και την τιμη και επισης να σου πω την αποψη μου παρε 2-3 τριβεια γιατι δεν τα ξαναβρισκεις τωρα πια αυτα. και σε τιμη μισοτιμη...και εαν γινεαι πεσε μου τον τροπο που επιθυμεις να στα στηλω οτι θες...

Από εμένα
όχι τα χιτάτσι, τα μετάμπο θέλω, όλα! και θέλω να με κάνεις και μια καλή τιμή γιατί τα παίρνω όλα! Είναι σε καλή κατάσταση ε; μην μου τα στείλεις και δεν μπορώ να δουλέψω!

Από τον πατέρα του θύματος
λοιπον μαστορα ακου υπαρχουν μεσα στην αγγελια:
1)
METABO κατσαβιδη ηλεκτρικο (σχεδον αδουλευτο γιατι εχω παρει μπαταριες πλεον)
2)ΜΕΤΑΒΟ τρυπανι (ειναι στο κουτι το αδουλευτο δηλαδη)
3)
METABO τριβειο χουφτας
4)
METABO τριβειο μεσαιο
εσυ για ποια απο ολα αυτα τα 4 ΜΕΤΑΒΟ
  ενδιαφερεσαι για ολα ή για καποια συγκεκριμενα απο αυτην την λιστα πεσε μου συντομα γιατι σημερα μου στηλανε μηνυμα ωστε να παρουν καποια εργαλεια απο αυτα που θελεις και εσυ και καποια αλλα.πεσε μου ωστε να σου πω κια τιμη

Από εμένα
ε, δε μπορώ ρε μάστορα με το τριφύλλι συνέχεια μπροστά μου! Τσουτσουρώνει το δέρμα μου!
Δεν αγοράζω. Τέλος!

Από τον πατέρα του θύματος
εγω ενα δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοτε με εβαλες να σου γραψω ολα αυτα και να σου εξηγω?
τελος παντων να'σε καλα και ελπιζω να μην ξανακανεις παλι κατι τεττιο σε αλλο ατομο γεια σου.

Από εμένα
Γιατί ρε μάστορα το είπα 3 φορές! Δεν αντέχω να βλέπω το τριφύλλι μπροστά μου! Δηλαδή δεν σέβεσαι τίποτα; Έχω φάει τα νιάτα μου στο γήπεδο, σου λέω μου έχουν ανοίξει 8 φορές το κεφάλι, έχω φάει ξύλο από τα όργανα της τάξης! Ε, δεν μπορώ να κάνω νταλαβέρια με το τριφύλλι πάνω από το κεφάλι μου! Έχω και μια ηλικία ρε αδερφάκι μου, δεν θα κάνω τώρα σκόντο στις αξίες μου για ένα τριβείο χούφτας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου