Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Ποδήλατο Μπλου


Αυτή την φορά αντέστρεψα λίγο τους όρους του παιχνιδιού, αυτή είναι η ΔΙΚΗ μου αγγελία. 



Θύμα 1
Καλησπέρα σας,
Με ενδιαφέρει άμεσα το ποδήλατο. Παρακαλώ επικοινωνήστε στο 6977****** ή γράψτε μου το τηλέφωνό σας για να σας καλέσω.
Σας ευχαριστώ,
Ηλίας
Παγκράτι

Από εμένα
Δεν νομίζω ότι θες να με πάρεις τηλέφωνο, είμαι στο Γκστάαντ τώρα και κάνω σκί. Και φυσικά δεν θα έδινα σε έναν άγνωστο ποτέ το προσωπικό μου τηλέφωνο. Άκου, αν θες περιμένεις να γυρίσω σε λίγες μέρες και να σου δώσω το ποδήλατο ή κανονίζω με το προσωπικό να σου το δώσει και μου δίνεις τα λεφτά εσύ κάποια στιγμή όταν γυρίσω.
Τζόρτζης

Θύμα 2
καλησπερα
με ενδιαφερει το ποδηλατο
γενικα ειναι σε λειτουργικη κατασταση;
σε πια περιοχη ειστε;
ευχαριστω
Χρήστος

Από εμένα
γεια σου Χρήστο
χαίρομαι πολύ που σε ενδιαφέρει το ποδήλατο, γιατί το πήρα πάρω σε μια παρόρμηση και ουσιαστικά δεν το χρειαζόμουν. Τώρα κάθε φορά που το κοιτάω μου θυμίζει εκείνη και τον χωρισμό μας, γι αυτό το δίνω τόσο φτηνά. Είναι σε απολύτως λειτουργική κατάσταση. Απλά εγώ τώρα είμαι στις Σεϋχέλλες διακοπές, οπότε πρέπει να περιμένεις να γυρίσω. Εκτός αν δεν σε πειράζει να το πάρεις από τον κηπουρό;
Τζόρτζης

Θύμα 3
Τι ποδηλατο ειναι φιλε μου;?

Από εμένα
Τι εννοείς; Πόσα είδη ποδηλάτων υπάρχουν; Δεν ξέρω... Είναι αυτό που βλέπεις στη φωτογραφία

Από το θύμα
Προφανως δεν φαινοταν η φοτο. για να σε ρωτησω τι ποδηλατο ειναι!
Και ετσι απλα εγκυκλοπαιδικα υπαρχουν αρκετα ειδη ποδηλατων.

Από εμένα
Τώρα φαινεται; Νομίζω το διόρθωσα... Αν δεν φαίνεται να σε ενημερώσω ότι είναι κόκκινο, με μεγάλες ρόδες και λεπτά λάστιχα, δεν ξέρω πως λέγεται στα ελληνικά...

Θύμα 4
Γεια χαρά!
Έχει σέλα?
Σε ποια πόλη βρίσκεσθε?
Κυριάκος
Θεσσαλονίκη

Από εμένα
γεια σου Κυριάκο,
δυστυχώς δεν έχει σέλα. Αλλά κατά τα άλλα είναι σε πολύ καλή κατάσταση!
Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο Γκστάαντ για σκι, το ποδήλατο όμως είναι στην Αθήνα. Αν θες να περάσεις να το πάρεις θα το κανονίσω με τον κηπουρό.
Αλόχα...
Τζόρτζης

Από το θύμα
Σ' ευχαριστώ πολύ Τζόρτζη και συγγνώμη για την καθυστέρηση (κάνω μετακόμιση και δεν έχω έτοιμο τον ΗΥ στο σπίτι-σου γράφω από τη δουλειά).
Δυστυχώς δεν θα είναι δυνατή η συναλλαγή μας.
Θα προτιμούσα να είναι ολοκληρωμένο το ποδήλατο, αλλά και η απόστασή μας είναι μεγάλη (Θεσ/νίκη-Αθήνα).
Χάρηκα για την επικοινωνία και σου εύχομαι καλή συνέχεια των διακοπών σου.
Καλές αγορές και πωλήσεις επίσης.
Φιλικά
Κυριάκος
Θεσσαλονίκη
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου