Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Μηχάνημα Βιβλιοδεσίας


Από εμένα
Γεια
με ενδιαφέρει πολύ η μηχανή σου που φτιάχνει βιβλία
να έρθω Σέρρες για να την πάρω;

Από το θύμα
Καλησπέρα,
εγώ θα είμαι στις Σέρρες μέχρι την Κυριακή και την Δευτέρα θα κατέβω Θεσσαλονίκη.
Όπου είναι πιο βολικό για εσένα, αν είσαι από Θεσσαλονίκη, βρισκόμαστε εκεί.
Να ξέρεις ότι έστειλες χρονικά πρώτος
pm,οπότε έχεις και τον πρώτο λόγο.
Φιλικά,
Γιώργος

Από εμένα
Ω! ρε γαμώ την παναγία μου! Εγώ θα είμαι μέχρι Δευτέρα Θεσσαλονίκη και μετά φεύγω για Σέρρες!

Από το θύμα
:-D:-D:-D
Μην στεναχωριέσαι, την Τρίτη θα γυρίσω Σέρρες οπότε θα βρούμε άκρη.
Απλά επειδή έχουν στείλει άλλα 2 παιδιά από Θεσσαλονίκη
pm μέχρι τώρα, πες μου αν είναι να τα κρατήσω για σένα και να μην τα κουβαλήσω καν στη Θεσσαλονίκη.

Από εμένα
Όχι γαμώ την ξεχειλωμένη καπότα! Εγώ την Τρίτη επιστρέφω Θεσσαλονίκη!@!!!!
Καλά δεν γίνεται αυτό, γαμώ την σκατοκατάσταση, κουραφέξαλα τύχη και μαλακίες! Τα έχω πάρει στην κρανούμπα τώρα!

Από το θύμα
:-D:-D:-D
Κοίτα, εγώ αν θέλω να πουλήσω κάτι, το συνδυάζω πάντα με κάποια κάθοδο προς Θεσσαλονίκη, για αυτό και γράφω Σέρρες-Θεσσαλονίκη.
Αυτό γιατί στις Σέρρες δύσκολα να πουληθεί κάτι άμεσα.
Τι να σου πω..
Αν μου πεις μπορώ να πάω κάπου Θεσσαλονίκη να τα αφήσω σε κανέναν γνωστό-φίλο σου.
Αλλιώς,όποτε ξαναέρθεις Σέρρες, μου λες..
:-D:-D:-D

Από εμένα
Άκου, έχω μια γκόμενα στη Θεσσαλονίκη, πατσαβούρα είναι αλλά είμαι καψούρης. Μπορείς να το αφήσεις σ' αυτή;; Το πρόβλημα είναι ότι δεν την εμπιστεύομαι να της αφήσω λεφτά στα χέρια γιατί θα τα πιεί. Μένει κοντά στο Κορδελίο. Μαζί με τον πατέρα της, γεράκος έτοιμος να ψοφήσει. Η διεύθυνσή της είναι Αγίας Πλεύρης 33. Πάνε άστο εκεί ρε φιλαράκι, να σαι καλά....

Από το θύμα
Ο.κ. φίλος,θα κάνω ότι μπορώ.
Ξέρω κάτι ψιλά από Κορδελιό, Αγίας Πλεύρης νομίζω είναι κοντά στην εκκλησία Αγίου Βαρθολομαίου.
Θα τα πάω και θα συνεννοηθώ με την κοπέλα.
Να 'σαι καλά και εσύ.

Από εμένα
Έχει πλατεία Αγίου Βαρθολομαίου στο Κορδελίο?
Ρε φιλαράκι πως την είδες τώρα? Εμένα δουλεύεις? Πες με δεν γουστάρω να το κάνω, μη με λες για Βαρθολομαίους και αρχίδια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου