Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Το κόκκινο κριάρι




Αυτή η δεύτερη αγγελία έπιασε λιγότερους πελάτες αλλά πολύ πιο αποφασισμένους.

Θύμα 1
Γεια σας.Ειμαι φοιτητρια κ μενω μονη μου στην Αθηνα, δεν ειμαι καθολου καλα οικονομικα αλλα αυτο δεν νομιζω να σας ενδιαφερει. Ενδιαφερομαι πολυ για το ποδηλατο σας και ειμαι διατεθειμενη ν ερθω ν τ παραλαβω η ιδια αν θα μπορουσατε ν μου το δωσετε δωρεαν. Συγνωμμη για την ενοχληση , αν οντως θελετε να μου τ
  χαρισετε επικοινωνηστε μαζι μου στο 6983******.Ευχαριστω πολύ

Από εμένα Γεια σου φοιτήτρια, για ποιό ποδήλατο ενδιαφέρεσαι γιατί έχω δύο, το μπλε ή το κόκκινο;

Από το θύμα
Για οποιο εχετε ευχαριστηση , δεν εχω προβλημα, το πολης θα με βολευε παρα πολυ αλλα δεν εξερω αν ειναι τελειως συναρμολογημενο μιας κ δεν μου δινεται η οικονομικη δυνατοτητα να το φτιαξω μονη :/ .τωρα επισης θα ηθελα ν ρωτησω ακομα αν εχετε και καποια ασφαλεια ν μου δωσετε μαζι με τ ποδηλατο ωστε να μν μου το κλεψουν. ευχαριστω πολύ

Από εμένα
πόλης είναι και τα 2 ποδήλατα που δίνω, απλά το ένα δεν έχει σέλα, δεν ξέρω αν θα σε βολέψει... Ασφάλεια δεν έχω, δεν μου χρειάστηκε ποτέ, το έβαζα πάντα στο γκαράζ μου...

Από το θύμα
ωραια εγω ενδιαφερομαι για το κοκκινο τοτε , απλα ειμαι 1,58 , αν ειναι για ψηλο ατομο δεν θα μπορεσω να το κουμανταρω :/ κατα τα αλλα δεν πειραζει για την ασφαλεια , θα βρω απο καπου.

Από εμένα (έχω αρχίσει να υποψιάζομαι ότι κάποιος κακόβουλος τρόλερ μου κάνει πλάκα)
το κόκκινο είναι που δεν έχει σέλα...
δεν είναι για ψηλό άτομο, αλλά δεν είνα ούτε για κοντή γυναίκα, εσύ αν είσαι 1.58 νομίζω οριακά ανεβαίνεις.
Χωράει στο αυτοκίνητό σου για να το πάρεις;

Από το θύμα
εγω θελω οποιο εχει σελα. δεν εχω αυτοκινητο , εγω θα ερθω με μεσα για να το παρω μονη μ.

Από εμένα (αφού σιγουρεύτηκα ότι δεν με τρολάρουν)
θα έρθεις μόνη σου σπίτι μου; μα καλά, δεν με ξέρεις... δεν φοβάσαι;

Από το θύμα
δεν θα ερθω μονη μου θα ερθω με παρεα. θα επρεπε να σας φοβαμαι δηλαδη?

Από εμένα
όχι βέβαια, εμένα δεν θα έπρεπε να με φοβάσαι, απλά το λέω για εσένα, δεν πρέπει να πηγαίνεις μόνη σε κάποιον που δεν τον ξέρεις.!! Είναι δύσκολοι οι καιροί σήμερα, οι άνθωποι έχουν γίνει επικίνδυνοι!!
Να σε ρωτήσω θα έρθεις με μία φίλη σου; αν είναι να πω κι εγώ σε έναν δικό μου φίλο...
Τζόρτζης

Από το θύμα
Γιατι να πειτε σε φιλο σας , απλα το ποδηλατο θα μου δωσετε.Την φιλη μου η τον φιλο μου που θα ερθει τον θελω ουσιαστικα για να μην ειμαι μονη μου τελειως και για να με βοηθησει με το ποδηλατο.

Από εμένα
ε, ρε εσύ Ειρήνη, εσύ θα έρθεις με παρέα, εγώ να έιμαι μόνος μου;

Από το θύμα
τελικα βρηκα αλλο ποδηλατο πιο κοντα σε μενα , ευχαριστο για την διαθεση του χρονου σας.χιλια συγνωμμη.

Από εμένα
μου λες ψέματα! αφού δεν ξέρεις που μένω! κρίμα γιατί εγώ ήθελα μόνο να βοηθήσω...

Από το θύμα
εκαλη μενετε το γραφετε.

Από εμένα
Α... το είχα ξεχάσει! Είναι και η ηλικία βλέπεις....
Όπως νομίζεις λοιπόν. Εγώ να θέλω να βοηθήσω κι εσύ να με πουλάς για τον πρώτο τυχάρπαστο επειδή μένει πιο κοντά.
Αν εσύ το θεωρείς σωστό, να το κάνεις. Να ξέρεις πάντως ότι εγώ ήδη είχα φωνάξει τον φίλο μου τον Επαμεινώνδα, του είχα πει να έρθει να μου κάνει παρέα γιατί θα έρθουν κάτι νέα παιδιά να πάρουν το ποδήλατο και ήθελα να σας φτιάξω κι έναν καφέ ή τσάι να σας κεράσω και ένα γλυκάκι βύσσινο που είχε ετοιμάσει η γυναίκα μου. Αλλά εσύ βρήκες αλλού. Κρίμα.

Από το θύμα
1000 συγνωμμη και παλι για την ενοχληση.ελπιζω να βρειτε ενα ατομο συντομα να παρει το ποδηλατο.

Από εμένα
Βρήκα! την λένε Ειρήνη! είναι φοιτήτρια και δεν έρχεται να το πάρει!

Από το θύμα
συγνωμμη για το θρασος μου προκαταβολικα, θα ερχομουν αλλα παρατηρησα κοιτωντας τη φωτογραφια του ποδηλατου οτι ουτε αυτο εχει σελα κ δεν εχει περασμενη αλυσιδα και γω δεν εχω λεφτα να τα βαλω
:(

Από εμένα
ε, βρε κορίτσι μου, τι να πω τώρα. Αυτό είναι ειδικό ποδήλατο, νόμιζα ότι το ξέρεις αυτό. Δεν το ήξερες; Δεν είναι απλά και μόνο για να κάνεις ποδήλατο. Είναι κυρίως για να ανεβάσει τις οργόνες. Το οδηγούν 2 άτομα.

Από το θύμα
εγω για να μεταφερομαι το ηθελα επειδη δν εχω λεφτα για εισητηρια μετρο λεωφορεια το θελω κ για να μπορω να μετακινουμε πιο ευκολα κ οχι με τ ποδια σε μακρινες αποστασεις. :/ οποτε δεν μου κανει.και παλι 1000 συγνωμμη

Από εμένα
είναι μεγάλες οι αποστάσεις που θες να μετακινείσαι; Αν είναι πολύ μεγάλες καλύτερα να πάρεις ένα μηχανάκι! θες;

Από το θύμα
δεν εχω διπλωμα ουτε λεφτα για να βγαλω ενα.μετριες μεγαλες αποστασεις.αν ειχα λεφτα δεν θα εψαχνα τζαμπα, θα πηγαινα ν αγοραζα ενα ποδηλατο.με καταλαβαινετε ελπιζω.

Από εμένα
Πάντως να προσέχεις με το ποδήλατο... δεν σου παρέχει ενεργητική ασφάλεια και νομίζω ούτε παθητική! Να φοράς πάντα κράνος και φοσφορίζοντες ταινίες. Κανονικά αν θες τη γνώμη μου πρέπει να φοράς και αυτά τα γιλέκα που φοσφορίζουν, είναι πολύ σημαντικό να σε βλέπουν οι οδηγοί!!!
Και να βάλεις οπωσδήποτε φρένα στο ποδηλατο έ!?

Από το θύμα
δεν το θελω , εχει πολλα εξοδ.και παλι ευχαριστω

Από εμένα
Να προσέχεις με το ποδήλατο! Μόνο αυτό σου λέω, δεν σου λέω να αγοράσεις το δικό μου, απλά να προσέχεις!!!
Μπορεί να έρθει κάποιος απερίσκεπτος οδηγός και να σε τρακάρει και να σε βρούμε σε κανένα χαντάκι μετά από 3 μέρες...

Θύμα 2 καλημέρα σας κύριε...
παρακαλώ ενημερώστε με να έρθω να το πάρω αν υπάρχει ακόμη
σας ευχαριστώ.

Από εμένα
Καλημέρα σου κι εσένα Γιώργο.
Για ποιό ποδήλατο ενδιαφέρεσαι, για το κόκκινο ή για το Μπλού

Από το θύμα
αγαπητέ φίλε δεν είδα φωτο του μπλού (αν και είναι το χρώμα μου- οπότε αν υπάρχει μια φώτο η μια περιγραφή) .. προτιμώ ποδήλατο κούρσα
:)

Από εμένα
όχι το μπλού είναι κριάρι δεν είναι κούρσα...
καλύτερα το κόκκινο που είναι και γυναικείο

Από το θύμα
κριάρι??? γυναικείο??????? όχι γυναικείο........ είδα ένα που είναι κούρσα φίλε μου

Από εμένα
ΑΑΑΑ!
σόρρυ
εγώ κατάλαβα λάθος
θες την κόκκινη κούρσα ε?

Από το θύμα
ναι κοκκινο ήταν και ήταν κούρσα .
:) Δώστε μου το τηλέφωνο σας για να ερθει αυριο ενας φίλος μου που ενδιαφερεται παρα πολυ για το κοκκινο κουρσάκι. Το τηλέφωνο του φίλου μου ειναι 6945****** Γιάννης. Ευχαριστώ πολύ

Από εμένα
ooo, χίλια συγνώμη! είμαι στο εξωτερικό και δεν είχα πρόσβαση στο λογαριασμό μου, το πιστεύεις ότι σε κάποια σημεία της Ελβετίας έχουν απογορευμένη την πρόσβαση στα ελληνικά σάιτ!? Πολύ περίεργο. Τέλος πάντων. Αν θέλει ο φίλος σου μπορέι να έρθει αύριο, θα ενημερώσω την Σουιλιαμ να σας το δώσει το ποδήλατο.
Ευχαριστώ
Καλές βόλτες.
Να φοράτε πάντα φοσφοριζέ γιλέκο
Τζόρτζης

Από το θύμα
αγαπητέ κύριε τζόρτζη σας ευχαριστούμε για το
feedback  Σας ευχόμαστε να περνάτε πολύ καλά στην Ελβετία.
Κάποιες ερωτήσεις για εσάς......
που να έρθει ο φίλος μου αύριο???
  σε πιο προάστιο? σε πια διεύθυνση και πιο νούμερο?? υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να επικοινωνήσουμε με κάποιον/κάποια υπεύθυνο???  Ακόμη υπάρχει κάποιο κόστος για το ποδήλατο??? Και αν ναι πιο είναι αυτό??
Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για τον χρόνο σας.
Γεώργιος.

Από εμένα
Οοοο, καταπληκτικά νέα! Πολύ χαίρομαι που τελικά θα πουλησω το ποδήλατο! Μου δώσατε αφάνταστη χαρά τώρα!
Λοιπόν, το σπίτι είναι στην Οδό Π****  7 στην Εκάλη, το κουδούνι προφανώς δεν έχει όνομα επάνω....
Μην φοβηθείτε το σκυλί μου, γαβγίζει αλλά είναι άκακο! Θα ενημερώσω εγώ την Σουιλιάμ να σας ανοίξει και να σας δώσει το ποδήλατο. Αν μπορείτε μόνο να πάτε απογευματάκι για να έχω προλάβει να της μιλήσω αύριο το πρωί...
Ελπίζω να ξέρετε τα στοιχειώδη εγγλέζικα για να μπορέσετε να συνεννοηθείτε με την Σουιλιάμ.
Το κόστος είναι καθαρά συμβολικό, ζητάω 30 ευρώ. Θα μπορούσατε να τα δώσετε στην Σουιλιάμ, θα την έχω ενημερώσει.
Μια παράκληση, θα μπορούσατε εσείς να βγάλετε προσεχτικά το ποδήλατο από το πάρκιν γιατί κάθε φορά που το ζητάω στη Σουιλιάμ μου γρατζουνάει την Πόρσε...
Ευχαριστώ πολύ
Τζόρτζης

Από το θύμα
Αγαπητέ κύριε Τζόρτζη έδωσα τη διεύθυνση στο φίλο μου τον Γιάννη… είπα αν είναι θα περάσει από εκέι…
Γειά
σας

Από εμένα
Καταπληκτικά, θα τον περιμένει η Σουίλιάμ
Από το θύμα
κύριε τζόρτζη δεν ξέρω πότε θα έρθει ο Γιάννης σε σας οπότε σας δίνω και το τηλέφωνό του αν χρειάζεται να τον πάρετε να μιλήσετε μαζί του. (Γιάννης 694******) ... εγώ απλά σας έφερα σε επαφή επειδή είδα την αγγελία σας στο ι******
a.
Ευχαριστώ

Από εμένα
Ευχαριστώ πολύ Γεώργιε, μόνο που επειδή είμαι στο εξωτερικό, όπως σου είπα, δεν μπορώ να μιλήσω στο τηλέφωνο, εκτός κι αν είναι απόλυτη ανάγκη. Έμαθα απο την Σουιλιάμ ότι ακόμα δεν έχει κτυπήσει κανείς το κουδούνι... παρακαλώ ενημερώστε με αν αλλάξει κάτι.
Ευχαριστώ

Από το θύμα
Κύριε τζόρτζη καλημέρα σας...
  λέω να πάω εγώ σήμερα Σάββατο στην Εκάλη να πάρω το ποδήλατο... .. Αλλά έχω είδη 2 ποδήλατα οπότε συμβολικά δίνω το ποσό των 20 ευρώ για το τρίτο όχι παραπάνω. Παρακαλώ ενημερώστε με αν είναι εφικτό. Τέλος Αν είναι εφικτό με την τιμή των 20 ... τότε ενημερώστε με αν μπορώ να γυρίσω στο Χολαργό με το ποδήλατο από την Εκάλη (δηλαδή είναι σε θέση το ποδήλατο να κάνει τέτοια διαδρομή η θέλει επιδιορθώσεις πρώτα - παρακαλώ όπως ενημερώστε με για τα 2 αυτά θέματα το συντομότερο).  Σας ευχαριστώ.
Γεώργιος

Από εμένα
Γεώργιε, δύσκολο αυτό που θες. Το ποδήλατο έχει ξεφούσκωτα λάστιχα και επιπλέον, δεν θα είναι κανείς σπίτι σήμερα και αύριο...
ΑΛΛΑ
αυτό που μπορείς να κάνεις είναι το εξής.
Μέσα στο γκαράζ έχω μια τρόμπα, μπορείς αν θες να τα φουσκώσεις και να φύγεις. Απλά θα πρέπει να πηδήξεις το φράχτη για να μπεις και μετά για να ανοίξεις το γκαράζ, έχει ένα κλειδί για να ενεργοποιηθεί η χειροκίνητη διαδικασία, το κλειδί είναι στη γλάστρα με τη βοκαμβίλια αριστερά της γκαραζόπορτας...
Δυστυχώς έχω δώσει σε όλο το προσωπικό ρεπό για το Σαββατοκύριακο...
Κρίμα, αν το ήξερα θα τους έλεγα να κάτσει κάποιος να σε περιμένει...
Προφανώς δεν με ενδιαφέρει καθόλου για τα λεφτά, άσε το 20ευρω πάνω στον πάγκο του γκαράζ αν είναι...
Χαιρετισμούς από το χιονισμένο Γκστάαντ...
Τζόρτζης

Από το θύμα
Τζόρτζη ... το πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει να πηδήξω τον φράχτη και μετά να ξανά πηδήξω τον φράχτη με το ποδήλατο επόμου και αυτό θα είναι θέμα αν με δουν να πηδάω θα πούνε ότι είμαι κλέφτης!!!!!!!!.
  
Οπότε θα έρθω εγώ την δευτέρα (ενημέρωσε με για την ώρα) με το μετρό να το πάρω το μόνο θέμα πες και στο προσωπικό ότι θα πάω την δευτέρα καθώς ενημέρωσε τους και την τελική τιμή των 20 ευρώ.
Εύχομαι να περνάς τέλεια στην Ελβετία. :)

Από εμένα
Γεώργιε καλημέρα...
σου έχω άσχημα νέα.
Εχθές το βράδυ αναγκάστηκα και απέλυσα την Σουιλιάμ...
Ταυτόχρονα, εγώ πρέπει να μεταβώ εσπευσμένα στην Ναμίμπια για επαγγελματικό ταξίδι. Οπότε το σπίτι από Δευτέρα πρωί θα είναι άδειο, χωρίς κάποιον να μπορεί να σου ανοίξει την πόρτα...
Δυστυχώς έπρεπε να το κάνω, έπρεπε να την διώξω... Την έπιασα να πηδιέται με άλλον, δηλαδή είδα από το
skype που μιλάγαμε, έναν άντρα να μπαίνει γυμνός στο δωμάτιό της...
Μετά μου τα εξομολογήθηκε όλα... είχαν οργανώσει πάρτι όσο έλειπα, χόρευαν, χαμουρεύονταν πίναν κοκτέιλς και στη συνέχεια άρχισαν τις κόκες και τα όργια...
Κι όλα αυτά στο δικό μου σπίτι! Ευτυχώς μου είπε ότι δεν πειράχτηκε η Πόρσε...
Τι να σου πω, είμαι απογοητευμένος από το ανθρώπινο γένος γενικά, να δείχνεις τέτοια εμπιστοσύνη σε έναν άνθρωπο και να στο ξεπληρώνει με τον χειρότερο τρόπο...
ΚΡΙΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου