Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Nemo ο σκατόστομος




Από εμένα
Γεια σου φίλε, να σε ρωτήσω αξίζει να το αγοράσω για να μάθω βιολί? Γίνεται να μάθεις μόνος σου, αυτοδίδακτος να πούμε κι έτσι? Άμα το γρατζουνάω λίγο όποτε έχω χρόνο βγάζει καθόλου μελωδία? Είναι μόνο για κλασική μουσική ή παίζει και άλλα? Τζαζ ας πούμε παίζει? Τελευταία ερώτηση, πόσο κάνει το μάθημα?

Από το θύμα
Άμα εχεις το μερακι ολα τα καταφερνεις, οι μεγαλυτεροι μουσικοι ηταν αυτοδιδακτοι και ναι το βιολι παιζει τα παντα οσο για τα μαθηματα τωρα με την κριση βρισκεις πανφθηνο δασκαλο. Παρε τηλ 69******** Γιωργος. Ειναι το πιο καλο για εκμαθηση.

Από εμένα
Δηλαδή δεν μου κάνει λες ε?

Από το θύμα
Μάλλον εσύ δεν κανείς για το βιολί, κοίταξε να πάρεις κανένα κλαρινέτο.

Από εμένα
Όπα ρε φίλε! Γιατί τέτοια κακία? Νομίζω δεν σε πρόσβαλα... κι αν το έκανα με συγχωρείς, έγινε από αφέλεια...

Από το θύμα
Τελως παντων αν σε ενδιαφερει παρε τηλ

Από εμένα
Πρέπει να έχεις προβλήματα γενικά... ναι με ενδιαφέρει αλλά δεν μου έχεις δώσει το τηλέφωνό σου, τι να πάρω τον Χρυσό Οδηγό? "Ναι γεια σας, ε... ψάχνω τον Νέμο, αυτόν που πουλάει ένα βιολοντσέλο..."

Για φωτο στο προφίλ του έχει το σκατόψαρο τον Νέμο.

Από το θύμα
Ισως να εχεις αμνησια γιατι στο πρωτο μηνυμα που σου εστειλα σου εχω γραψει το τηλεφωνο μου, πριν γραψεις κατι μελετησε το πρωτα ειναι κριμα να εκτιθεσαι ετσι!!!

Από εμένα
Πωπω... χολή στάζει το στόμα σου. Ο Νέμο ο σκατόστομος. Εσύ εκτίθεσαι ρε φίλε, εσύ και μόνο εσύ!
Εκτεθημένε κοκοβιέ!             

Αυτό είναι το καριόλι που με κάρφωσε. Βρήκε το τελευταίο μου μήνυμα πολύ προσβλητικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου