Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Σου αρέσω εγώ ή η ντρουμς φίλε?


Από εμένα
Γεια σου φίλε! Γαμάτο φαίνεται το σετάκι ντραμς που έχεις στήσει, εσύ είσαι στη φωτό ε?! Γαμώ!
Να σε ρωτήσω μένω κοντά στη Νίκαια, να περάσω να τα τσεκάρω?
Ψήνεσαι να έρθω με την κιθάρα μου να τζαμάρουμε λίγο? Μπορώ αν ψήνεσαι πολύ να πω και στον ξάδερφό μου με το μπάσο αλλά αυτός μπορεί μόνο Κυριακές, τις άλλες μέρες δουλεύει με τον Ρουβά.

Από το θύμα
Αρχηγέ μου θα το ήθελα αλλά το θέμα είναι ότι δεν ξέρω να παίζω ούτε λίγο, τα πήρα και όπως τα πήρα μου έμειναν! Δεν έχω κάτσει να μάθω! Αν σε ενδιαφέρει για αγορά πες μου!

Από εμένα
Δεν πειράζει ρε φίλε.! Μην κολλάς σε λεπτομέρειες, εγώ δεν κολλάω! Θα έρθω με το ξαδερφάκι να τζαμαρουμε και παίξε όπως μπορείς, στη φωτό φαίνεσαι να παίζεις τέλεια. Και άμα του κάνουν να πούμε, τα αγοράζουμε, σου αφήνουμε μια προκαταβολή και τα βρίσκουμε

Από το θύμα
Μήπως σου αρέσω εγώ κι όχι η ντρουμς φίλε?

Από εμένα
Σαχλε! Έλα ψήσου!

Από το θύμα
Πες μου την αλήθεια και το ψήνω

Από εμένα
Ε? Ποια αλήθεια? σου λέω!

Από το θύμα
ΑΑΑΑΑ κρίμα!  :/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου