Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Το στριγκάκι του Λαζάρ



Από εμένα
Γεια σου φίλε!
Πόσα ζητάς για το φανελάκι?
Κοίτα, δεν θα σου κρύψω ότι είμαι σκουλήκι, απλά τον εκτιμώ πολύ τον Λαζάρ, τον είχα γνωρίσει μια βραδιά σε ένα μπαρ στα λαδάδικα και τα λέγαμε ώρα.

Από το θύμα
Φίλε δεν θέλω να βγάλω εκατομμύρια. Μια κανονική τιμή, κανα 35αρι.
Ας είσαι ότι θες, το θέμα είναι τι σκοπό έχεις.

Από εμένα
Φίλε μου έχω τον καλύτερο σκοπό. Προφανώς δεν θα την φορέσω στο γήπεδο όταν παίζουμε με τους βούλγαρους, λέω όμως να τον πάρω ένα τηλέφωνο και να του πω να πάμε για κάνα ποτάκι και να φοράω τη φανέλα, δεν θα του αρέσει?

Από το θύμα
Ε, ναι ρε, αφού είσαι σκουλήκι. Από πού είσαι;

Από εμένα
Η καταγωγή μου είναι από το Αμύνταιο. Μένω Σαλόνικα βέβαια

Από το θύμα
Λοιπόν φίλε τη θες τώρα;

Από εμένα
Ναι ρε μαν, τη θέλω. Πες μου που να σου βάλω 30 τζιτζιμπλόνια? Θα μου την στείλεις Αμύνταιο?

Από το θύμα
Δεν είπες ότι μένεις Σαλόνικα? Δώσε έναν αριθμό

Από εμένα
74749320

Από το θύμα
Τι είναι αυτό?

Από εμένα
το ΑΦΜ μου, τι το θες?

Από το θύμα
Ρε φίλε θες να στη στείλω ή όχι? Δώσε μου έναν αριθμό κινητού εννοούσα

Από το θύμα ξανά
ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΜΕΝΕΙΣ ΣΑΛΟΝΙΚΑ

Από εμένα
ΣΑΛΟΝΙΚΑ ΜΕΝΩ!!!!!

Από το θύμα
ΩΡΑΙΑ.ΘΕΣ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ Η ΤΣΑΜΠΑ ΣΠΑΜΑΡΕΙΣ?

Από εμένα
Ωωωωωωωωχου! Πολύ νευρικός είσαι!
Τώρα θα σου έλεγα κάτι για τον ΜΠΑΟΚ σου αλλά έχε χάρη που θέλω την φανέλα.
Εσύ που μένεις?
Εγώ μένω Θεσσαλονίκη αλλά τώρα είμαι στο Αμύνταιο για διακοπές. Ξέρεις, τις διακοπές του άνεργου. Καλύτερα δεν είναι να μου την στείλεις στο Αμύνταιο? Ποίος ξέρει πότε θα μπαρκάρει το καράβι...
Αν συμφωνάς, δώσε με μια διεύθυνση να σου το στείλω και μου βάζεις στην τράπεζα τα λεφτά.
Τζόρτζης


Από το θύμα
Τι να πεις ρε  καημένε. Από το
PC τα λέτε μόνο. Να σου βάλω λεφτά στην τράπεζα, ναι ρε έλα από κοντά να στα δώσω δεν εμπιστεύομαι τράπεζες.

Από εμένα
Ααα... αδερφάκι μου είσαι πολύ νευρικός εσύ! Ρε καρντάση, λάθος κάναμε, εσύ θα μου δώσεις το φανελάκι κι εγώ θα σου βάλω τα λεφτά. Τώρα λέγε θες να γίνει το νταλαβέρι ναι ή ου? Θες να βρεθούμε στην Αριστοτέλους να γίνει χέρι χερι η δουλειά ή μήπως θες να έρθεις από Καλαμαριά μεριά? Και να σου πω, τέρμα οι προσβολές φέτος έχετε καλύτερη ομάδα, οκ? Του χρόνου θα βλέπετε πάλι τον κώλο μας.

Από το θύμα
Εεε σε λέω δώσε έναν αριθμό και μου δίνεις το ΑΦΜ σου… συνεννόηση 0. Συνάντηση στο κέντρο. Δώσε ένα τηλέφωνο. Πες τη ώρα και που.

Από εμένα (5 μέρες αργότερα)
Λοιπόν τι θα γίνει? Θα μου απαντήσεις? Την έδωσες την φανέλα και δεν θες να μου το πεις?

Από το θύμα
Που είσαι να την πάρεις?

Από εμένα
Είμαι στην ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ!!!
Θες να δώσουμε ραντεβού στο κέντρο?
Ρε φίλε έλα να συνεννοηθούμε λίγο να γίνει το νταλαβέρι... άντε να πούμε...

Από το θύμα
Πότε σήμερα θες?
Δεν μπορείς να έρθεις Τουμπα?

Από εμένα
Δεν είσαι στη Θεσσαλονίκη? Ρε φιλαράκι τώρα πλάκα με κάνεις τόση ώρα να ούμε? Πότε θα έρθεις Θεσσαλονίκη?

Από το θύμα
Σου λέω Θεσσαλονίκη είμαι στην ΤΟΥΜΠΑ αν μπορείς έλα να αφήσουμε συνάντηση στην Τούμπα

Από εμένα
Οκ, έρχομαι Τούμπα, που ακριβώς θες να δώσουμε ραντεβού?

Από το θύμα
Στην Παπάφη στο ΟΤΕ ξες που είναι?

Από εμένα
Κοντά στο ρέμα της Υφανέτ?

Από το θύμα
Παπαφη με Κλεανθους

Από εμένα
Ρε φίλε φαινόσουνα από την αρχή ότι κάνεις πλάκα! Παίζεις με τον πόνο των άλλων, δεν ντρέπεσαι? Ούτε καν την έχεις την φανέλα ε? Και κάθεσαι και τρολάρεις εδώ... ντάξει, την πάτησα και σου μιλάω τόση ώρα, και τώρα τι κατάλαβες? Νομίζεις ότι είσαι έξυπνος?

Από το θύμα
Ποιο πόνο ρε? Πλάκα με κάνεις σε λέω έλα να την πάρεις και με γράφεις ότι να ναι. Πας να αφήσεις συνάντηση και το αλαζεις. Σου λέω έλα στον ΟΤΕ στην Παπαφη να την πάρεις.
Λεγε θα την παρεις?

Από εμένα
Όχι ρε φίλε! Δεν έρχομαι! Δεν θα την πάρω! Δεν είναι συμπεριφορά αυτή! Θα σου κάνω ριπόρτ στο <
website>! Πες μου συγνώμη πρώτα και μετά θα έρθω να την πάρω! Και θα μου κάνεις και έκπτωση!

Από το θύμα
Απο κοντα αυτα

Από εμένα
τι εννοείς?

Από το θύμα
Ελα να την παρεις θα σου κανω πολυ καλη τιμη. Θα μέινεις υπερευχαριστημένος

Από εμένα
Με απειλείς?

Από το θύμα
Ποιος????

Από το θύμα ξανά
Τελικα ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ?

Από εμένα
Μαλάκας είμαι!? Να έρθω στη Τούμπα να με πλακώσουν στο ξύλο τα φιλαράκια σου τα ΠΑΟΚια... άσε ρε φίλε δεν πειράζει, σε κατάλαβα από μακριά ότι πας να κάνεις τον νταή. Εγώ φίλε αν θες να ξέρεις είμαι καρφωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι εδώ και 4 χρόνια. Αυτό μόνο να έχεις στο μυαλό σου και να γεμίζεις ενοχές ότι κάνεις τον νταή και απειλείς με την κωλοομάδα σου έναν ανάπηρο άνθρωπο. Τι να σου πω, ντροπή σου!

Από το θύμα
Καλα καταλαβα οτι εισαι αναπηρος.

Από εμένα
Μπραααβο σου, ειρωνεύεσαι κιόλας... μα καλά εσείς τα μπαόκια τίποτα δεν σέβεστε?
Ουστ βρωμοπόδαρε! Θα σε κάνω ρεπορτ ρε λαμογιάρη!
Δεν τη θέλω τη φανέλα της ομάδας σου.
ΠΑΝΤΑ ΑΡΗΣ ρε καρμοίρη ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΟΚΑΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ
ο Άρης χτυπάει με το ρόπαλό του τον αετό σας και στα δύο του κεφάλια!

Από το θύμα
Μια ζωή στην φαπα

Από εμένα
Μα καλά το συνεχίζεις? Δεν έχεις καθόλου τσίπα πάνω σου? Απειλείς έναν άνθρωπο ανάπηρο, κολλημένο σε καροτσάκι ότι θα του ρίξεις φάπες? Ρε βλάκα, το ξέρεις ότι μέχρι μήνυση σηκώνει αυτό που κάνεις? Θα σε τρέχω μια ζωή ρε χουλιγκάνι της φακής, μπαόκι βλαχοροκ, τσιμέντο, ντουβάρ, μουλάρ, σουγκάρ

Από το θύμα
Μου κλασεις τα αρχιδια
πνιξτην τώρα και κάτσε εκεί που είσαι και μην στέλνεις  

Από εμένα
Α, καλά... εσύ είσαι εντελώς χαϊβάνι... δε με λες αγόραρε, η γιαγιά σου το στύβει το λεμόνι? Τράβα ρε στο Σαντάνσκι να δεις αν έρχομαι, μαλακομπούκωμα! Ρε χαλβά, δεν λένε σε έναν ανάπηρο άνθρωπο να κάτσει εκεί που κάθεται, είσαι εντελώς χωριάτης ρε βουλγαροπαίδι. Να σε πω ρε καραμανώλη, ο παππούς σου έσφαζε ωβραίους? Θα έρθω ρε παπαροκλανια στην Τούμπα, και θα πάρω μαζί μου και μια κάμερα, να δω εκεί τι θα κάνεις μωρή κρυφοπνίχτρα! Θα με ρίξεις από το καροτσάκι μου? Όχι, μόκο θα κάνεις και θα αλλάξεις δρόμο, χέστη!

Από το θύμα
Γαμω το σπιτι σου μπασταρδε! Βγήκες και με τον Λαζαρ

Από εμένα
Ναι ρε βγήκα. Ο Λαζάρ δεν είναι κωλομπαράς όπως εσύ, είναι γαμώ τα άτομα και του χρόνου θα παίζει στην Αριανάρα!

Από το θύμα
Το βρήκες. Γαμώ τα πάντα σου

Από εμένα
Τα πάντα είναι πολύ γλυκά ζωάκια! Μην τα ανακατεύεις στην κουβέντα μας, βρομόστομε παοκτζίκο  καλημέρα! :)

Από το θύμα
Το μουνι της μανα σου

Από εμένα
Πες μου ότι είσαι και σαβουρογαμιάς και πηδάς χαμούρες 60αρες... χαχαχα να σου πω, τους ζητάς και δωράκι μετά μωρή Ζιγκολίνα?

Από το θύμα
ΜΑΘΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΑΝΑΠΗΡΕ ΒΑΛΕ ΚΑΝΑ ΓΥΑΛΑΚΙ.ΕΙΠΑ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑ ΣΟΥ

Από εμένα
Δεν σε χάλασε η πούτσα από τον Αστέρα ψάρακλα ε? Ρε μαλάκα θα σου βάλω όλη την πατερίτσα στο κώλο, θα σου βάλω στο στόμα το μαραζωμένο μου πουλί να το γλύφεις μέχρι να ζωντανέψει. Σκατόμυαλε χρυσαυγίτη!

Από το θύμα
ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΞΕΣ Ε  ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΑΣΕΙΣ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ  

Από εμένα
Ρε Πέτρο! Εσύ είσαι!? Έλα ρε φίλε τώρα σε κατάλαβα... χαχαχα και κάθομαι τόση ώρα και σε βρίζω... ρε τι κωλόπαιδο είσαι, με ψάρωσες... χαχαχα το πίστεψα στα αλήθεια! Αντε πέρνα απο το σπίτι να με πας για έναν καφέ, έχουμε καιρό να τα πούμε...

Από το θύμα
Ελα ρε πουτανας γιε εσυ εισαι ?

Από εμένα
Εγώ είμαι ρε Πέτρο! Ο Τζόρτζης, από το Αμύνταιο, ο αναπηρούκλας χαχαχα
ο κουτσός, ο κούτσαβλος, η αναπηρουγκα, ο "καθηλωμένος", ο "ροδάκιας", ο ποδοσφαιριστής, ο τυρογαριδάκιας! Αποκλείεται να μην με κατάλαβες τώρα ε? Καλά ρε σου θίξαμε την ομάδα και τρελάθηκες ε? ¨Έλα ρε συ απο το σπίτι να με βγάλεις μια βόλτα... θα χαρώ πολύ να σε δω. Η μάνα μου σου στέλνει χαιρετισμούς!

Από το θύμα
Μην Στελνεις άλλο

Από εμένα
Τράβα ρε γαμήσου που έχεις κι απαιτήσεις! Βάλε όλο τον λευκό πύργο στο κώλο σου Βουλγαροπαίδι!

Από το θύμα
ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΡΝΑΓΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ ΠΑΙΔΟ ΒΩΜΙΑΡΗ ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΑΙ ΣΥΧΑΜΕΡΟΣ ΠΑΡΘΕΝΟΣ.ΨΟΦΑ ΠΑΡΘΕΝΕ ΓΑΜΩ ΤΑ ΝΕΚΡΑ ΣΟΥ

Από εμένα
Ναι ρε μαλάκα είμαι παρθένος αλλά ο κώλος μου δεν είναι παρθένος, έρχεται και με γαμάει ο πατέρας σου η ανωμαλάρα ο νεκρόφιλος! Και στο τέλος μου παίρνει και πίπα για να χύσω...
στη μούρη του!

Από το θύμα
KSANA STILEIS



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου