Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Βένομ and the Statics




Από εμένα
Έλα ρε μαν, νομίζω με ενδιαφέρει να γίνω ροκ σταρ!!

Από το θύμα
Ηρακλειώτης ;;

Από εμένα
Είχα φάει
ban τόσες μέρες ρε φίλε και δεν με άφηνε να απαντήσω!

Από το θύμα
Φίλε, μένεις Ηράκλειο;; Έχεις ξανατραγουδήσει ποτέ;;

Από εμένα
γεια σου φίλε, υπάρχει ακόμα η θέση του τραγουδιστή?
Σόρρυ για την αργοπορημένη απάντηση, με είχαν μπλοκάρει από το ινσόμνια,...


Από το θύμα
Σαφώς και υπάρχει θέση…

Από εμένα
Ναι ρε πούστη μου! Γες ρε πούστη μου! Γες!!!Φάκιν Γιεεεεεεεεεεεεεεα μπέιμπι! Λοιπόν φίλε
είμαι γεννημένος τραγουδιστής ρόκ!
Ροκάρω ασταμάτητα λέμε!!!!!!!!!!!!!!
Ελπίζω να είστε αρκετά καλοί μουσικοί για να μπορείτε να με συνοδεύεται
Έχετε βρει όνομα?
Εγώ έχω βρει το δικό μου, ΒΕΝΟΜ
Τραγουδάω από Άλις Κούπερ έως Μπιγιονσέ, τεράστιο ρεπερτόριο σου λέω!

Από το θύμα
:) Έχεις πουθενά αλλού λογαριασμό, σε κανένα άλλο site/messenger να συνεννοηθούμε πιο ανθρωπινά γιατί εδώ μέσα sucks.....

Από εμένα
εδώ σακς, όντως! αλλά δεν έχω φίλε, είμαι κατά του φέισμπουκ  και της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης


Από το θύμα
tell me your number


Από εμένα
Δεν μου είπες πως λέγεστε και τι παίζεται?! Δεν μπορώ να σου δώσω τώρα τηλέφωνο... κοιμούνται όλοι!


Από το θύμα
Infernal witch, 2 κιθάρες, μπάσο & τύμπανα... παίζουμε στόνερ, ντουμ (στυλ kyuss και sleep) και southern όπως planet of zeus

Δε θέλουμε να ξεφύγουμε πολύ απ αυτά τα στυλ, άντε στη χειρότερη να το sludgeαρουμε λίγο παραπάνω..... Αυτά
Το όνομα δεν είναι ακόμη static.

Από εμένα
οκέικ! τέλεια μουσική και τέλειο όνομα!! VENOM and the Statics

Από το θύμα
Επιπλέον είμαστε όλοι φοιτητές, οι άλλοι είναι του 93 κ εγώ του 94.
Εσύ με τι ασχολείσαι αν επιτρέπεται ;;

Δυστυχώς δεν υπήρξε συνέχεια αφού μετά πραγματικά με μπλόκαρε το σάιτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου