Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Είσαι το πουτανάκι μου;




Από εμένα
Πω πω φίλε είναι γαμώ της φανέλες! Με τι την ανταλλάζεις?

Από το θύμα
Ισχύει φιλαράκι μου… την ανταλλάζω μόνο με ίδια σε
medium μέγεθος γιατί αυτή είναι large και δεν μου κάνει, μου είναι λίγο μεγάλη…

Από εμένα
Δηλαδή για να μου την δώσεις πρέπει να βρω μια ΊΔΙΑ αλλά μίντιουμ? Έλα ρε φίλε τώρα, έτσι είναι σχεδόν απίθανο να την δώσεις. Πρέπει να βρεις κάποιον που να έχει την ίδια φανέλα αλλά να φοράει μίντιουμ και να θέλει το λαρτζ... πόσες πιθανότητες έχει αυτό? Εγώ λέω να σου δώσω μια γαμάτη συλλεκτική που έχω της Άρσεναλ.

Από το θύμα
Ναι φίλε μου αυτό ακριβώς ψάχνω… την θέλω την φανέλα δεν είναι ότι δεν την θέλω… εεε εάν και όποτε πετύχω δεν βιάζομαι…
sorry κιόλας ε… να σαι καλά πάντως… καλή χρονιά κιόλας..!!

Από εμένα
θες να σου δείξω τη δική μου της Άρσεναλ που είναι και συλλεκτική όπως σου είπα; Μην με απορρίπτεις πριν με δοκιμάσεις?!

Από το θύμα
Άντε στειλτηνα αλλά σου λέω από τώρα ότι είμαι αμετακίνητος… είμαι τσελσικός μέχρι το κόκκαλο…!!!


Από εμένα
Ααα... τσελσικός μέχρι το κόκαλο αλλά να την δεις την φανέλα της Άρσεναλ ε? Μπαγασάκο!
Να σου πω τώρα σοβαρά, πόσα θες ρε παιδί μου να μου την δώσεις?


Από το θύμα
Για να στην δώσω θα πρέπει να σου ζητήσω τα ίδια λεφτά που την πήρα για να πάρω την ίδια σε
medium… πράγμα που δεν σε συμφέρει γιατί την αγοράζεις και μόνος σου etc… αν και η δική μου αφόρετη είναι αλλά τέσπα… αααα και να σου πω είσαι τουλάχιστον από Αθήνα ή μιλάμε τσάμπα???


Από εμένα
Η καταγωγή μου είναι από το Αμύνταιο αλλά πηγαινοέρχομαι Αθήνα. Γενικά κάνω πολλά ταξίδια. Οπότε λέω να την αγοράσω από τα duty free. Το ξέρεις ότι έχουν τις εμφανίσεις μισή τιμή? Σοβαρά είναι γαμώ τις φάσεις. Κοίτα εγώ θα πάρω μια για εμένα, αν θες μου λες...


Από το θύμα
Τζάμι είναι φίλε μου όντως απλά δεν παίζει και πολύ χρήμα αυτήν την εποχή αλλώς θα κράταγα και την
large και θα έπερνα άλλη μια σε medium και θα ήμουν κομπλέ… Ευχαριστώ πολύ πάντως να σαι καλά…!!!


Από εμένα
Να σε ρωτήσω, επειδή η δική σου φανέλα είναι φορεμένη, όταν παίζει ιδρώνεις πολύ? Παίζεις σε χλοοτάπητα ή στις λάσπες? Πόσες φορές περίπου έχει μπει στο πλυντήριο? Ρωτάω, άμα είναι να πάρω στο ταξίδι μου μια μίντιουμ φανέλα και να σου κάνω την καλή...


Από το θύμα
Μια φορά την έχω φορέσει και έπαιξα… από εκείνη τη μέρα δεν την ξαναφόρεσα γιατί όπως σου είπα ήταν μεγάλη… όχι δεν ίδρωσα ήταν σαν να φόραγα κανονικό
t shirt… αν μπορούσες να πάρεις medium και να την ανταλλάξεις με τη δικιά μου θα σου ήμουν ευγνώμων..!!!!!!


Από το θύμα ξανά
Αααα και όσο για το άλλο, σε χλοοτάπητα έπαιζα… και δεν έχει μπει πλυντήριο έχει πλυθεί στο χέρι… είναι πολύ καλύτερα για τέτοιου τύπου φανελάκια…


Από εμένα
Οκέικ φίλος, σε καμιά βδομάδα πετάω για Άμπου Ντάμπι και από εκεί για Βιετνάμ. Σε κάποιο Ντούιτι Φριτζ θα την βρω και θα την τσιμπήσω...


Από το θύμα
Ωραίος ρε
man!! Μόλις φτάσεις Αθήνα μου στέλνεις και συνεννοουμαστε… απλά να προσέξεις να είναι όντως η αυθεντική σαν τη δικιά μου… αυτό μόνο!!!


Από εμένα
Ναι ρε μαλακισμένο! Πλάκα κάνεις? Προφανώς θα είναι ίδια με τη δική σου! Μην μου ανησυχείς καθόλου, άντε τώρα που είναι Χριστούγεννα να κάνω κι εγώ τη καλή μου πράξη...


Από το θύμα
Αχαχαχα σωστός.. έγινε φιλαράκι μου… περιμένω νέα σύντομα… ευχαριστώ και πάλι… το εκτιμώ πολύ.. !!!


Από εμένα
Ναι ρε φίλε, είσαι το πουτανάκι μου τώρα! Θα σου την πάρω την φανέλα μην ανησυχείς καθόλου, τα ξημερώματα πετάω... τα λέμε.


Από το θύμα
Αχαχαχαχαχαχα.. έγινε
boy μου… μιλάμε…!!!


Από το θύμα (ένα μήνα μετά)
Φιλαράκι με ξέχασες


(συνεχίζεται)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου